Magformers
woensdag 3 oktober 2018 om 18:42
woensdag 3 oktober 2018 om 18:42
Het ziet er inderdaad duurzaam en stevig uit!lillyswereld schreef: ↑03-10-2018 18:25Goede magneten , supertof speelgoed. Je kan er best veel mee doen , en het gaat lang mee.
woensdag 3 oktober 2018 om 22:00
woensdag 3 oktober 2018 om 22:08
Dat klinkt wel wat beter dan de prijzen die ik nu zie. Maar het ziet er wel mooi uit!!
woensdag 3 oktober 2018 om 22:31
Ja het zijn ook geen grote sets hoor (ik denk de 30 pieces ofzo en nog en andere beginners set). Ze kunnen er echt hun fantasie op kwijt.
Wat betreft leeftijd, ik zou mijn zoon van 7 zeker heel blij maken met een nieuwe set (op dozen staat 3 +), met wielen of zo’n reuze rad, of gewoon nog meer magneten om mee te bouwen.
donderdag 4 oktober 2018 om 05:48
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:35
Wij hebben ze nu een jaar of vier in huis. De jongens zijn nu 11 en 12 en bouwen er nog regelmatig prachtige dingen mee. Vorig weekend heeft de jongste er nog een gans kasteel inclusief torenkamers en valbrug mee gemaakt.
Je kan er al heel jong mee spelen omdat het meestal grote veilige stukken zijn maar het blijft (tenminste bij mijn jongens toch) ook als ze ouder zijn interessant omdat ze er ook ingewikkelde dingen mee kunnen maken en het telkens weer zoeken is om de figuren te vinden die in jouw project passen.
De Dinoset is trouwens (zelfs voor mij als ouder) mega moeilijk.
Je kan er al heel jong mee spelen omdat het meestal grote veilige stukken zijn maar het blijft (tenminste bij mijn jongens toch) ook als ze ouder zijn interessant omdat ze er ook ingewikkelde dingen mee kunnen maken en het telkens weer zoeken is om de figuren te vinden die in jouw project passen.
zaterdag 13 oktober 2018 om 19:03
Dat klinkt super leuk!! Welke dinoset heb je het over? Er zijn er volgens mij meerdere?lillyswereld schreef: ↑12-10-2018 09:35Wij hebben ze nu een jaar of vier in huis. De jongens zijn nu 11 en 12 en bouwen er nog regelmatig prachtige dingen mee. Vorig weekend heeft de jongste er nog een gans kasteel inclusief torenkamers en valbrug mee gemaakt.
zaterdag 13 oktober 2018 om 22:17
zaterdag 13 oktober 2018 om 22:47
Dankjewel! Dat klinkt leuk!!lillyswereld schreef: ↑13-10-2018 22:17Ik heb zo een dinoset met enkel bruin/groene magformers in . Daar zitten zo een leuke dinokaarten bij met voorbeelden om dino's te maken, en ook wat extra info over die dino's. (Voor sommige heb je wel wat fantasie nodig om er een dino in te zien hoor![]()