Magformers

03-10-2018 18:23 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinterklaas komt er weer bijna aan en ik ben weer een beetje rond aan het kijken. Nu kwam ik magformers tegen.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Het is best prijzig vind ik, maar het ziet er wel heel leuk uit.
Goede magneten , supertof speelgoed. Je kan er best veel mee doen , en het gaat lang mee.
Mijn dochter vond het geweldig leuk. Zat ze standaard mee te spelen als ik haar ophaalde van het kdv.
Maar zorg wel voor een goede hoeveelheid, zodat je echt kan ‘bouwen’ en variëren.
vitamined schreef:
03-10-2018 18:35
Mijn dochter vond het geweldig leuk. Zat ze standaard mee te spelen als ik haar ophaalde van het kdv.
Maar zorg wel voor een goede hoeveelheid, zodat je echt kan ‘bouwen’ en variëren.
Hoeveel heb je dan ongeveer nodig? Het is best duur spul o_o
lillyswereld schreef:
03-10-2018 18:25
Goede magneten , supertof speelgoed. Je kan er best veel mee doen , en het gaat lang mee.
Het ziet er inderdaad duurzaam en stevig uit!
Het is soms bij limango in de aanbieding.
Dit spreekt me ook erg aan. Weet iemand tot welke leeftijd het leuk is?
Ik lees even mee.

Ik ben vooral benieuwd tot welke leeftijd dit leuk is...
Hier is het ook populair. Kinderen van 5 en 7 spelen er regelmatig mee, ook na langere tijd. Door dit topic kwam ik weer op ideeen, er zijn veel nieuwe setjes zie ik, maar zooo duur. We hebben het al 2 jaar in huis, toen rond de 30-40 euro betaalt voor basis setje.
Dajka schreef:
03-10-2018 22:00
Hier is het ook populair. Kinderen van 5 en 7 spelen er regelmatig mee, ook na langere tijd. Door dit topic kwam ik weer op ideeen, er zijn veel nieuwe setjes zie ik, maar zooo duur. We hebben het al 2 jaar in huis, toen rond de 30-40 euro betaalt voor basis setje.
Dat klinkt wel wat beter dan de prijzen die ik nu zie. Maar het ziet er wel mooi uit!!
ostara. schreef:
03-10-2018 22:08
Dat klinkt wel wat beter dan de prijzen die ik nu zie. Maar het ziet er wel mooi uit!!
Ja het zijn ook geen grote sets hoor (ik denk de 30 pieces ofzo en nog en andere beginners set). Ze kunnen er echt hun fantasie op kwijt.

Wat betreft leeftijd, ik zou mijn zoon van 7 zeker heel blij maken met een nieuwe set (op dozen staat 3 +), met wielen of zo’n reuze rad, of gewoon nog meer magneten om mee te bouwen.
Wij hebben ze ook maar dan vanuit AliExpress. Ik heb ze destijds daar bestelt omdat ik ze daar zag en ze niet vanuit Nederland kende. De gene die ik heb zijn ook erg goed van kwaliteit. Er zaten bij ons spullen bij om ook auto’s of een draaimolen te maken.
Wij hebben ze nu een jaar of vier in huis. De jongens zijn nu 11 en 12 en bouwen er nog regelmatig prachtige dingen mee. Vorig weekend heeft de jongste er nog een gans kasteel inclusief torenkamers en valbrug mee gemaakt.
Je kan er al heel jong mee spelen omdat het meestal grote veilige stukken zijn maar het blijft (tenminste bij mijn jongens toch) ook als ze ouder zijn interessant omdat ze er ook ingewikkelde dingen mee kunnen maken en het telkens weer zoeken is om de figuren te vinden die in jouw project passen.
De Dinoset is trouwens (zelfs voor mij als ouder) mega moeilijk.
lillyswereld schreef:
12-10-2018 09:35
Wij hebben ze nu een jaar of vier in huis. De jongens zijn nu 11 en 12 en bouwen er nog regelmatig prachtige dingen mee. Vorig weekend heeft de jongste er nog een gans kasteel inclusief torenkamers en valbrug mee gemaakt.
Je kan er al heel jong mee spelen omdat het meestal grote veilige stukken zijn maar het blijft (tenminste bij mijn jongens toch) ook als ze ouder zijn interessant omdat ze er ook ingewikkelde dingen mee kunnen maken en het telkens weer zoeken is om de figuren te vinden die in jouw project passen.
De Dinoset is trouwens (zelfs voor mij als ouder) mega moeilijk.
Dat klinkt super leuk!! Welke dinoset heb je het over? Er zijn er volgens mij meerdere?
Ik heb zo een dinoset met enkel bruin/groene magformers in . Daar zitten zo een leuke dinokaarten bij met voorbeelden om dino's te maken, en ook wat extra info over die dino's. (Voor sommige heb je wel wat fantasie nodig om er een dino in te zien hoor ;-)
lillyswereld schreef:
13-10-2018 22:17
Ik heb zo een dinoset met enkel bruin/groene magformers in . Daar zitten zo een leuke dinokaarten bij met voorbeelden om dino's te maken, en ook wat extra info over die dino's. (Voor sommige heb je wel wat fantasie nodig om er een dino in te zien hoor ;-)
Dankjewel! Dat klinkt leuk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven