Brrr, koud!
donderdag 4 oktober 2018 om 19:31
Ik snap het niet, buiten is het weer wat kouder maar binnen is het bij mij gewoon nog 21 graden.
Ik heb een dikke joggingbroek aan, hemd, shirt met lange mouwen, dikke trui, gewone sokken en daar overheen dikke huissokken. Ik lig op de bank onder een plaid en nog voelt het fris en kil.
En nee, ik ben niet ziek, ik heb het gewoon altijd koud als de R in de maand zit.
Vind het toch raar omdat het binnen gewoon 21 graden is. Meer mensen last van?
Ik heb een dikke joggingbroek aan, hemd, shirt met lange mouwen, dikke trui, gewone sokken en daar overheen dikke huissokken. Ik lig op de bank onder een plaid en nog voelt het fris en kil.
En nee, ik ben niet ziek, ik heb het gewoon altijd koud als de R in de maand zit.
Vind het toch raar omdat het binnen gewoon 21 graden is. Meer mensen last van?
donderdag 4 oktober 2018 om 20:25
Dat lukt mij anders prima hoor. Als ik een boek/krant zit te lezen, heb ik dan echt wel een extra paar sokken aan en een warm vest. Plus een kat op schoot, ook lekker warm. En dan nog kan ik het koud krijgen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
donderdag 4 oktober 2018 om 20:32
Ga jij ff lekker naar Costa Rica
donderdag 4 oktober 2018 om 20:35
donderdag 4 oktober 2018 om 20:38
Tocht het misschien ergens? Als het niet tocht in de buurt van de thermostaat, maar wel bij het rooster van het raam, kan het daar koud aanvoelen. Ik heb het rooster van mijn raam net onlangs dicht gedaan om die reden. Als ik op de bank zat tochtte het in mijn nek, terwijl de cv nog niet aan ging omdat het warm genoeg was binnen.
donderdag 4 oktober 2018 om 20:43
Want jij kan dat voor anderen bepalen? Je doet je username in elk geval geen eer aan.
¡Apagando las luces!
donderdag 4 oktober 2018 om 20:46
Ik liep begin deze week op mijn werk vreselijk te kleumen en had op goed moment 2 dikke vesten aan. Maar goed, ik was ook verkouden. Mijn naam als koukleum heb ik in elk geval weer flink eer aan gedaan.
donderdag 4 oktober 2018 om 20:47
Nee zeker niet. Heb het ook al mijn hele leven hoor, ben een vreselijke koukleum. Mijn voeten waren daarstraks ook echt ijsklompjes, nu zijn ze wel warm door de dikke huissokken en kleedje.aviv_13 schreef: ↑04-10-2018 20:38Tocht het misschien ergens? Als het niet tocht in de buurt van de thermostaat, maar wel bij het rooster van het raam, kan het daar koud aanvoelen. Ik heb het rooster van mijn raam net onlangs dicht gedaan om die reden. Als ik op de bank zat tochtte het in mijn nek, terwijl de cv nog niet aan ging omdat het warm genoeg was binnen.
donderdag 4 oktober 2018 om 21:21
en dat bepaal jij? Mijn voeten zijn momenteel ijsklompjes en mijn handen gaan aardig die kant uit hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 4 oktober 2018 om 22:43
Wat ik met name bij veel vrouwen zie op mijn werk, is dat ze zich helemaal niet naar het seizoen kleden. Heb een collega die in de winter gewoon naar het werk komt in een spijkerbroek, enkelsokjes in sneakers, dun topje met korte mouwen en dan een dun katoenen vestje er overheen hooguit. En maar klagen dat ze het koud heeft en dan moet de verwarming mega-hoog. Ja logisch, de meeste mensen komen niet meer buiten, hooguit van de auto naar de deur en terug, dus die kleden zich niet op het seizoen, maar eigenlijk is het toch belachelijk om in dunne kleren naar je werk te komen en dan te gaan zitten rillen omdat het te koud is, terwijl je in de winter gekleed bent alsof je met de zomer van huis bent gegaan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 5 oktober 2018 om 09:26
Yep, zulke types zijn er ook, die geen idee lijken te hebben van seizoenen en het weer.
Ik zit nu overigens op mijn werk met:
- warme dichte schoenen
- spijkerbroek
- hemd + shirt + gewoon vest + warm vest
- naast de verwarming (die lauw is)
- erg koude handen
Collega (man):
- ook dichte schoenen
- en spijkerbroek
- 1 T-shirt met korte mouwen!
Ik zit nu overigens op mijn werk met:
- warme dichte schoenen
- spijkerbroek
- hemd + shirt + gewoon vest + warm vest
- naast de verwarming (die lauw is)
- erg koude handen
Collega (man):
- ook dichte schoenen
- en spijkerbroek
- 1 T-shirt met korte mouwen!