Grey"s Anatomy, deel 2!
dinsdag 5 juni 2007 om 08:14
Ik vond t echt een rot-aflevering. Ik kwam 10 minuten te laat thuis van de sportschool en ik dacht: he? Net 5??? waar is Greys Anatomy? Toen zag ik Bailey ineens. HE??? O, dit is toch Greys. Wat baalde ik zeg, ik vond die andere mensen zo on-interessant. Halverwege dacht ik: waarom kijk ik hier ook alweer naar, onee... ik zit naar Grey's te kijken. Ik vond die Taye Diggs vroeger ook altijd een lekker ding, maar tegenwoordig niet meer. Hij speelt ook meestal hetzelfde typetje...
dinsdag 5 juni 2007 om 11:16
Ik baalde ook enorm. Zo erg dat ik na het tweede reclameblok ben gaan zappen en dus het einde heb gemist, dus wie praat me bij
. Ik ergerde me vooral omdat de nieuwe personen werden gepresenteerd alsof ze al tijden meespelen in GA (of de spin off dan eigenlijk). Je moet toch altijd even inkomen in een nieuwe serie maar daar krijg je zo niet echt de kans voor. Dat wordt vast wachten tot na de zomerstop..

dinsdag 5 juni 2007 om 12:22
dinsdag 5 juni 2007 om 14:53

dinsdag 5 juni 2007 om 19:38

woensdag 6 juni 2007 om 10:47
Nou gelukkig, ik ben niet de enige die dit helemaal niets vond. En vooral, wat iemand hierboven ook al schreef, dat er gedaan werd alsof je deze karakters al helemaal moest kennen. Ik kon me helemaal niet in ze inleven want ze zeiden me niks!
Nou goed, een ludieke manier om de serie van Addison te introduceren. Volgende week gaan we verder met haar avontuur:(.
En daarna gewoon weer de oude vertrouwde grey's aub!!!
Nou goed, een ludieke manier om de serie van Addison te introduceren. Volgende week gaan we verder met haar avontuur:(.
En daarna gewoon weer de oude vertrouwde grey's aub!!!
woensdag 6 juni 2007 om 13:48
Ja raar allemaal. Ik dacht even dat er twee series door elkaar liepen in de download :? Ik vond het op zich niet onaardig, maar inderdaad dat een deel van die personages op geen enkele wijze geintroduceerd werden, maakte het lastig. Je zit dan te denken: mis ik iets? Die vrouw en die man in de auto dat zij zat te huilen en daarna die conversatie, het is geheel aan me voorbij gegaan omdat ik er niks van begreep en omdat ik natuurlijk zat te peinzen over wat het te betekenen had...
Het had ook geen goeie invloed op de rest van de serie. Op dat verhaal tussen Meredith en Derek werd niet echt meer ingegaan. Ik heb geloof ik ook niet helemaal begrepen wat zijn probleem was, is het dat zij niet zwom en dat hij niet voor haar wil ademen? En waar had zij hem eerder (ook alweer) van beticht - dat hij te opdringerig was ofzo? Ik kan ze niet altijd evne goed verstaan en aangezien ik geen video(recorder) meer heb en op maandag vaak weg ben, ben ik aanwezen op de download. Waarmee ik overigens allang blij ben, maar ik mis af en toe iets.
Het had ook geen goeie invloed op de rest van de serie. Op dat verhaal tussen Meredith en Derek werd niet echt meer ingegaan. Ik heb geloof ik ook niet helemaal begrepen wat zijn probleem was, is het dat zij niet zwom en dat hij niet voor haar wil ademen? En waar had zij hem eerder (ook alweer) van beticht - dat hij te opdringerig was ofzo? Ik kan ze niet altijd evne goed verstaan en aangezien ik geen video(recorder) meer heb en op maandag vaak weg ben, ben ik aanwezen op de download. Waarmee ik overigens allang blij ben, maar ik mis af en toe iets.
vrijdag 8 juni 2007 om 16:55
Jeetje meiden, doe niet zo gepikeerd! Aangezien het bericht van Bar_is_Back echt overal te vinden is, gewoon in de Telegraaf en op nu.nl enzo, is het nou niet bepaald een spoiler. Dan kan je dus de krant ook niet meer lezen, want daar stond het met grote kop en al in (de 'spoiler' stond al in de kop, zeg maar, dus er omheen lezen kon ook niet). Dus doe niet zo ontzettend overdreven.
Sterker nog, de Telegraaf maakte de fout door in het bericht te zetten HOE Burke uit de serie gaat. Dat staat in dit berichtje niet, dus je mag Bar nog dankbaar zijn....
Sterker nog, de Telegraaf maakte de fout door in het bericht te zetten HOE Burke uit de serie gaat. Dat staat in dit berichtje niet, dus je mag Bar nog dankbaar zijn....
vrijdag 8 juni 2007 om 17:15
zaterdag 9 juni 2007 om 01:20
Haha, 'dankbaar', zo lust ik er nog wel wat. Ben ik altijd nogal allergisch voor, mensen die mij zeggen waarvoor ik al dan niet dankbaar moet zijn. Maar terzake: de Telegraaf lees ik niet en op Nu.nl kun je er goed omheen scrollen. De fout van al vertellen hoe en wat is mij dus ontgaan en zal mij ook blijven ontgaan (hoop ik), dus nee, ik zie niet in waarom ik 'dankbaar' zou moeten zijn.
Ik neem het Bar verder ook niet kwalijk, ik hoop alleen dat dit aanleiding is voor mensen die op spoilertopics schrijven om extra goed op te letten. Die verhalen over Addison, dat had ik ook niet hoeven weten. Verschil is alleen dat daar in de serie min of meer op wordt aangestuurd door die verwarrende twee serie erdoorheen te gooien. Het ging er dus al over en dan is dat nu eenmaal de verklaring. Dit kwam uit de lucht vallen.
Overigens, misschien is het leuk om in je verontwaardigde reactie ook even op te letten dat je niet alsnog de spoiler doorgeeft, anders blijven de Angels bezig....
Ik neem het Bar verder ook niet kwalijk, ik hoop alleen dat dit aanleiding is voor mensen die op spoilertopics schrijven om extra goed op te letten. Die verhalen over Addison, dat had ik ook niet hoeven weten. Verschil is alleen dat daar in de serie min of meer op wordt aangestuurd door die verwarrende twee serie erdoorheen te gooien. Het ging er dus al over en dan is dat nu eenmaal de verklaring. Dit kwam uit de lucht vallen.
Overigens, misschien is het leuk om in je verontwaardigde reactie ook even op te letten dat je niet alsnog de spoiler doorgeeft, anders blijven de Angels bezig....
maandag 11 juni 2007 om 14:47