Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Bij mij zijn ze weer terug bij afvallen, met 'Spa energie afslankset', maar hebben ze ook dieven op het oog en daarvoor raden ze me nu de 'TrimTrac Total Protect' aan.

Snap wat je bedoelt qua instrumentkeuze. Die ietwat lijzige barokinstrumenten (traverso's, gamba, bassocontinuo etc) lijken voor het klaagzanggebeuren precies goed te zijn. Ben gewoon benieuwd wat ze ervan maken en vind het altijd wel boeiend om te zien hoe mensen op Bach kunnen variëren.

Heb 'm nu trouwens ook maar opgezet, was er nu wel voor in de stemming
Peas on earth!
Whahaahoehoehoe Drift! Wie had dat gedacht!!

Lekker egostrelend inderdaad. En gewoon door blijven gaan tot het leuk blijft

Ik ben al gedoucht en aangekleed, en er zit een was in de machine. Tafel is al opgeruimd, en administratie bijgewerkt. Nu een cake bakken (banaan/chocolade, hmmm!!) en stof af nemen en stofzuigen. Dan de boel verbouwen tot borrel-proof en gasten ontvangen vanaf 16u.

Als er nog tijd tussendoor is moet ik ook de inhoud van mijn post-bak eens wegwerken.

Nu aan de bakkerij!

*vraagt zich af of ze een stuk opvoeding gemist heeft: nog nooit bij MP geweest*
Buurman is inderdaad een volwassen kerel. Kan dus prima voor zichzelf zorgen.

Maar goed...laat ik niet op de zaken vooruit lopen

Erwt, gezellig dat je naar Xanoma gaat! Xan heeft volgens mij een leuke familie, of niet? Tenminste, ik hoor je regelmatig melden dat je bij zijn familie langs gaat.

En ik vind het altijd fijn als iemand leuke schoonfamilie heeft. Misschien ook wel vooral omdat ik weet hoe het is als dat niet helemaal het geval is
quote:AgentL schreef op 15 maart 2009 @ 11:35:

Whahaahoehoehoe Drift! Wie had dat gedacht!!

Lekker egostrelend inderdaad. En gewoon door blijven gaan tot het leuk blijft

Ik ben al gedoucht en aangekleed, en er zit een was in de machine. Tafel is al opgeruimd, en administratie bijgewerkt. Nu een cake bakken (banaan/chocolade, hmmm!!) en stof af nemen en stofzuigen. Dan de boel verbouwen tot borrel-proof en gasten ontvangen vanaf 16u.

Als er nog tijd tussendoor is moet ik ook de inhoud van mijn post-bak eens wegwerken.

Nu aan de bakkerij!

*vraagt zich af of ze een stuk opvoeding gemist heeft: nog nooit bij MP geweest*

Chocolabanaancake klinkt lekkerrrrrr!

(let je wel op de juiste verhoudingen Age? )

MP zat bij mij niet inbegrepen in de opvoeding hoor Age, dus daar hoef je 't niet gemist te hebben . Ik heb van kinds af aan zelf muziek gemaakt, Erwtenmoeder ging gaandeweg ook meer klassieke muziek luisteren én ik heb een deels muzikale opleiding gedaan, dus ik kón simpelweg niet onder de Mattheus uit
Peas on earth!
quote:AgentL schreef op 15 maart 2009 @ 11:35:

Dan heb ik ook wat gemist in mijn opvoeding Al heb ik de MP wel op cd.

Heb je zin in je feestje? Je cake klinkt lekker trouwens! LC komt ook, toch?

En lach je mij nou uit om mijn gezoen? Ik doe het voor jullie hoor, houdt de spanning er een beetje in
quote:Drift schreef op 15 maart 2009 @ 11:35:

Erwt, gezellig dat je naar Xanoma gaat! Xan heeft volgens mij een leuke familie, of niet? Tenminste, ik hoor je regelmatig melden dat je bij zijn familie langs gaat.

En ik vind het altijd fijn als iemand leuke schoonfamilie heeft. Misschien ook wel vooral omdat ik weet hoe het is als dat niet helemaal het geval is

Ja, Xan heeft inderdaad leuke familie. Gek genoeg ben ik alleen juist nog nooit bij zijn oma langs geweest, dus dat werd wel eens tijd. Voor mij is het ook voor 't eerst dat ik zo'n leuke schoonfamilie heb, die ook nog eens in de buurt woont en dus makkelijk bereikbaar is. Hiervoor een ex uit ver land met verre schoonfamilie, eigen familie woont ook her&der verspreid over 't hele land, dus daar ga ik ook niet zomaar even op de koffie. Ik ben trouwens ook nog eens enig kind, dus het is nu voor het eerst dat ik een soort zusjes heb: twee schoonzusjes , een geheel nieuwe gewaarwording dus

(overigens zijn er de laatste tijd wel veel familiedingen geweest, dus ik vermoed dat het na volgende week (Xan jarig) wel weer even voorbij is met alle familiebezoekjes
Peas on earth!
Fijn dat je het voor ons spannend maakt Drift

Even gauw een vraagje...

Als er staat 'rasp van een halve schoongeboende

citroen'

Is dat dan van de schil of de citroen zelf?

Ik begin opeens te twijfelen.

En ja, nu wel op de verhoudingen letten Erwt

Dit recept voor banaancake gebruik ik trouwens, gekregen van Mylenevalerie
Volgens mij gaat het om de schil Age.

Ik ga me even douchen. Helemaal fris ben ik nog niet namelijk...
Oh hij ziet er lekker uit. Doe jij er dan ook nog chocola doorheen?

Hij lijkt trouwens ook wel een beetje op die bananennotencake die ik laatst maakte, maar die kwam van de AH.

Heb allemaal lekkere dingen bedacht voor Xan's verjaardag. Zag net een recept voor hartige muffins, dat ga ik volgend weekend maar eens proberen!
Peas on earth!
Ja, dat dacht ik ook Drift maar ik ga nu toch twijfelen

Erwt, doe jij es antwoord geven!

Ik heb nog, van de verprutste cake-mix, een zakje met 'schokotropfen'. Chocolate chip dus

En ook nog choco voor over de cake.

dus die ga ik nu maar gebruiken
Ohja sorry, het is van de schil! Gewoon van de citroen de schil raspen tot je op het witte zit, zeg maar
Peas on earth!
Ik heb ook zin om een cake te bakken! Maar gelukkig heb ik er geen spullen voor, want cake is niet goed voor Erwtje
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 15 maart 2009 @ 11:39:

[...]

En lach je mij nou uit om mijn gezoen? Ik doe het voor jullie hoor, houdt de spanning er een beetje in

En ik draag ook mijn steentje bij, een béétje dankbaarheid is wel gepast hoor

Bananencake klinkt trouwens érg lekker... Extra stukje voor Tien?
Ok, dank! Ga ik nu weer verder
Jaaa, stukje voor Tien zit er wel in! Als je de suiker kunt negeren

Vanaf 16u bij mij thuis

Cake zit in de oven, en de was in de droger.

Even wachten tot brood ontdooit is, dan kan ik lunchen
Ik hoop niet dat XanOma gebakjes of iets dergelijks ingeslagen heeft voor ons bezoekje . Ik vind oma-achtige mariabiscuitjes goed genoeg

Ohja, ik moet ook even brood uit de vriezer halen
Peas on earth!
Xan gaat een geheel homemade verjaardag vieren

Taartjes:

-appeltaart

- die italiaanse kwarkamarettotaart van laatst

Eten:

- soep

- zelfgemaakte zalmsalade

- nog andere salade (iemand nog een tip?)

- hartige muffins

Ik ga eens even salades googlen!
Peas on earth!
Bij de buurtsuperT verkopen ze een ambachtelijke eiersalade. Súperlekker want het is een soort kartoffelsalade.

Lijkt me nog wel makkelijk om te maken
Ik heb vorig jaar voor een paaslunch met vriendinnen ook hartige muffins gemaakt, maar dan uit zo'n pakje van Honig. Was erg lekker!
Ja, kwam ook lekkere aardappelsalade (met gerookte kip) tegen. Is ook wel een idee. Nu snel onder de douche!
Peas on earth!
Ah gerookte kip. Heerlijk!

Heb het hier in huis als hapje voor bij m'n borrelfeestje. Lekker om te dippen in chilisaus (en verantwoord!!)
Salade met pasta, aardappel of couscous erwt? Jij bent van de taarten, ik van de salades! Hoop gebeurt hier trouwens! Zal er vanavond even op reageren, nu even koffie en dan in de tuin bezig.
Heul lekker en makkelijk met gerookte kip;

Pasta + verse tomaat en pesto rosso door de blender+ stukjes tomaat, komkommer en sla+ gerookte kip en feta.
Iedereen richting het hilarische topic van Hell-online?
Ik heb ook nog een lekker recept voor couscoussalade Erwt. Dus geef even een gil als je dat wilt hebben.

Age, veel plezier alvast op je feessie! Geniet ervan!

Erwt, veel plezier bij oma. Ik vind het inderdaad wel heel oma achtig om biscuitjes bij de thee te hebben. Alhoewel mijn, inmiddels overleden, oma geloof ik altijd dacht dat ik thuis niets te eten kreeg

MdK, zijn jullie al eerder bezig geweest in de tuin of ga je nu echt beginnen?

Tien, ik prent de route naar je huis nog even in mijn hoofd (of doe in ieder geval een poging) en kom dan jouw kant op.

Ben nog steeds brakjes maar dat geeft niet, toch?

Overigens is de zon hier helemaal verdwenen. Weet niet hoe dat bij jullie allemaal is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven