Printscreen uitzetten Whatsapp.
zondag 7 oktober 2018 om 17:35
Weet iemand of je ergens kunt regelen dat de conversaties die je voert op Whatsapp niet kunnen worden doorgestuurd zonder mijn toestemming en dat ze ook niet kunnen worden geprintscreend? Als ik op de app van mijn bank zit kan ik namelijk geen printscreen doen. Ik wil dat bij mijn Whatsapp ook.
Ik weet dat alles wat je schrijft of dit nu op Facebook, Whatsapp of waar dan ook ergens wordt bewaard en dat je sowieso altijd goed moet opletten wat je schrijft maar daar gaat deze vraag niet over. Het is puur een technische vraag.
Ik weet dat alles wat je schrijft of dit nu op Facebook, Whatsapp of waar dan ook ergens wordt bewaard en dat je sowieso altijd goed moet opletten wat je schrijft maar daar gaat deze vraag niet over. Het is puur een technische vraag.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
zondag 7 oktober 2018 om 19:54
,Anoniem262821034 schreef: ↑07-10-2018 19:50En vooral ook de reden erachter, wat denken ze ermee te voorkomen?
Ja ook dat idd. Zij ( betreffende bank in kwestie) moet toch ook weten dat er legio andere mogelijkheden zijn om een screenshot te maken?
wij slapen nooit.
zondag 7 oktober 2018 om 19:56
Wat ze zelf ook had kunnen doen. Maar, dit geeft perfect aan dat er meerdere mogelijkheden zijn om een blokkering te omzeilen.Wintertime16 schreef: ↑07-10-2018 19:34Mijn collega had laatst een printscreen nodig van haar internetbankieren. Zij mocht/kon dat inderdad niet (geblokkeerd vanuit de app) dus toen heb ik voor haar een foto gemaakt met mijn telefoon. Best omslachtig.
wij slapen nooit.