Coolcatbon
maandag 8 oktober 2018 om 09:01
Hoi.
Ik heb een coolcatbon gekocht van €250,-. Deze kan ik niet meer kwijt, en zelf vind ik er ook niets voor mezelf. Nu dacht ik marktplaats, maar mensen nemen het geloof ik niet zo serieus ondanks dat de bon aanwezig en gefotografeerd is, en dat de veiligheidscode nog niet opengekrast is.
Ik dacht er bestaat vast wel een moeder die haar kinderen graag aankleed voor €100,- (dus voor dik €150,- korting).
Toen vond ik een inwisselsite, een opkoper. Deze heeft enorm slechte reviews dus ik weet me geen raad. Ik maak al vet veel verlies, dus iemand enig idee waar ik mijn bon kwijt kan?
En waarom? Dat doet er niet toe. Ik wou er een kindje heel blij mee maken, maar kan het kind niet meer bereiken.
Liefs, mij.
Ik heb een coolcatbon gekocht van €250,-. Deze kan ik niet meer kwijt, en zelf vind ik er ook niets voor mezelf. Nu dacht ik marktplaats, maar mensen nemen het geloof ik niet zo serieus ondanks dat de bon aanwezig en gefotografeerd is, en dat de veiligheidscode nog niet opengekrast is.
Ik dacht er bestaat vast wel een moeder die haar kinderen graag aankleed voor €100,- (dus voor dik €150,- korting).
Toen vond ik een inwisselsite, een opkoper. Deze heeft enorm slechte reviews dus ik weet me geen raad. Ik maak al vet veel verlies, dus iemand enig idee waar ik mijn bon kwijt kan?
En waarom? Dat doet er niet toe. Ik wou er een kindje heel blij mee maken, maar kan het kind niet meer bereiken.
Liefs, mij.
maandag 8 oktober 2018 om 09:34
maandag 8 oktober 2018 om 09:36
Haha nou zo slecht is mijn nederlands toch niet? Ook hier weer de nodige argwaan, erg jammer maar begrijpelijk in deze tijden.Ineedyourlove schreef: ↑08-10-2018 09:32Eerste post en deze zin. Klinkt als een slechte Google vertaler
maandag 8 oktober 2018 om 09:38
ook een mooi idee, en dan vooral nuttige zaken, winterjassen etcgizzmo-returns schreef: ↑08-10-2018 09:25
En anders gewoon (kinder) spullen ervoor kopen en inleveren bij de kledingbank of kringloop?
maandag 8 oktober 2018 om 09:39
Maar voor iemand met weinig geld is een bon van 250 euro heel veel geld
(en mensen met meer geld, kopen liefst niet bij de Coolcat, dat is een dramatische winkel hoor)
maandag 8 oktober 2018 om 09:49
Dit. Ik heb nog nooit een bon voor mezelf gekocht.
Mensen met geld kopen daar niet, en mensen zonder geld hebben geen 100 euro liggen.
ik geef mn bek ook maar een douw
maandag 8 oktober 2018 om 09:50
Onbeperkt.gizzmo-returns schreef: ↑08-10-2018 09:25Hoe lang is de bon geldig dan?
En anders gewoon (kinder) spullen ervoor kopen en inleveren bij de kledingbank of kringloop?
maandag 8 oktober 2018 om 09:52
maar voor je bij Coolcat voor 250 euro je winkelmandje vol hebt... (ben je al misselijk van de opdruk en de glitters)roosje1976 schreef: ↑08-10-2018 09:48Ze hebben zeker ordinaire kleding maar er zitten echt wel leuke dingetjes tussen. Ik heb er pas nog een heel leuk basic zwart jurkje gekocht en een truitje
maandag 8 oktober 2018 om 10:08
Ik ben al geen jaren meer bij Coolcat binnen geweest, maar hebben zij geen basics?
Ik zou die bon besteden aan simpele hemdjes, shirts en longsleeves die altijd wel van pas komen.
Even rondkijken of er nog een aardige winterjas hangt, leuk feestjurkje voor kerst.
Oordoppen in en zoeken!
Je zegt dat je het kind dat je blij wilde maken niet meer kan bereiken. Geen ander kind in je omgeving die je de bon (gedeeltelijk) op kan laten maken?
Dus jij je basics kopen, kind blij met CC-kleding?
Via marktplaats zou ik expliciet erbij zetten dat ze de bon op kunnen komen halen, dan zou ik er als koper nl wat meer vertrouwen in hebben. Of verkoop de bon via een FB-groep in de buurt.
Ik zou die bon besteden aan simpele hemdjes, shirts en longsleeves die altijd wel van pas komen.
Even rondkijken of er nog een aardige winterjas hangt, leuk feestjurkje voor kerst.
Oordoppen in en zoeken!
Je zegt dat je het kind dat je blij wilde maken niet meer kan bereiken. Geen ander kind in je omgeving die je de bon (gedeeltelijk) op kan laten maken?
Dus jij je basics kopen, kind blij met CC-kleding?
Via marktplaats zou ik expliciet erbij zetten dat ze de bon op kunnen komen halen, dan zou ik er als koper nl wat meer vertrouwen in hebben. Of verkoop de bon via een FB-groep in de buurt.
maandag 8 oktober 2018 om 10:10
Toch bijzonder he TO.
Je reageert op elke vraag behalve de enige vraag die er voor mij echt toe doet. Waarom koop je (in hemelsnaam) voor z'n hoog bedrag dan een tegoedbon?
maandag 8 oktober 2018 om 10:13
Sowieso vind ik het ook raar dat ze die 250 euro sowieso kwijt zou zijn als ze het kindje wél nog kon bereiken, en nu wil ze er ineens weer geld voor. (Wat ik ook wel snap, maar wel heel krom vind)
¡Apagando las luces!
maandag 8 oktober 2018 om 10:25
Daarom een mooi buitenkansje. Hier kun je een kind mooi van aankleden hoor.
Ik kom er zelf verder nooit. Vind het echt iets voor kinderen/tieners.
maandag 8 oktober 2018 om 10:27
Is dat zo interessant dan?Madeliefjees schreef: ↑08-10-2018 09:49Dit. Ik heb nog nooit een bon voor mezelf gekocht.
Mensen met geld kopen daar niet, en mensen zonder geld hebben geen 100 euro liggen.
maandag 8 oktober 2018 om 10:28
Mijn man is ook op leeftijd, die ziet zichzelf nou niet echt bepaald in een hippe sweater lopen