Uitgerekend 2e helft mei 2019

10-09-2018 09:42 1313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.

Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
NaamLeeftijdKindjeJ/m/vUitgerekendAfspraken
gracey30333e9 mei
chip362e11 mei19-12 20 weken echo
Tess1981374ej12 mei18-12 20 wekenecho
Sunne351em12 mei28-12 20 wekenecho
OkkiePetite301e14 mei27-12 20 wekenecho
Mik301e15 mei27-12 20 weken echo
Sch0rpioen311ev17 mei27-12 20 wekenecho
Tiswa1ej18 mei31-12 20 weken echo
Goudsie291em19 mei24-12 20 wekenecho
Groenisgras272e19 mei28-12 20 wekenecho
mmm44272ej20 mei27-12 20 weken echo
Vivaantje93251em20 mei
Schuimblusser251eV21 mei9-1 20 wekenecho
Stephanie05271em25 mei28-12 20 wekenecho
Famke1993251ev25 mei9-1 20 wekenecho
Globetrotter272ev27 mei
:hug: romy1982, :hug: koetjesenkalfjes, :hug: wennn, :hug: Daantje, :hug: starsuus

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
Wenn hoe gaat het met jou? Je mag me ook persoonlijk een berichtje sturen mocht je dat fijner vinden :hug:
Vervelend floortje! Wat voor klachten heb je dan?

Heel fijn koetjes dat je zoveel steun ontvangt. Hoop voor je dat je snel weer positief test!!
koetjes wat fijn om van je te horen. Het is idd heftig om mee te maken en onderschat het niet. Neem ook de tijd om het een plekje te geven. Ik dacht dat doen we wel ff, maar na een paar weken kreeg ik hem toch ineens flink op mijn kop.
Wist je trouwens dat je de maand na een miskraam extra vruchtbaar bent? Ik ga hard voor jullie duimen!
Succes morgen Stephanie!
Dankjewel groen is gras!
Succes vandaag Stephanie! :thumbsup:
Koetjes, wat fijn dat je zoveel steun ontvangt! Het is fijn als mensen aan je denken en je steunen en je je verdriet een beetje kan delen. Zo te horen heeft je lichaam het weer goed op orde en komt je cyclus weer op gang. Je hoort idd heel vaak dat het snel weer raak is, bij mij de 2e cyclus er na! De wens voor een goede zwangerschap en kindje werd na mijn miskraam alleen maar groter. Hopelijk snel een positieve test in handen, laat het ons zeker weten!

Stephanie, veel succes vandaag! Hopelijk een mooi :heart:
Koetjes wat fijn om wat van je te horen en fijn om te horen dat je zoveel steun ontvangt van je familie. Ik ga duimen dat je heel snel weer zwanger word!

Wat vervelend Floortje dat je je zo beroerd voelt.

Veel succes vandaag Stephanie!
Koetjes, wat fijn dat je zoveel steun krijgt van je omgeving. Dat is dan weer het 'voordeel' van het wel vroeg vertellen... Zorg goed voor jezelf, hopelijk ben je snel weer zwanger.

Bah Floortje, wat een ellende. Kun je wel wat eten binnenhouden? Hopelijk neemt het over een paar weken af en kun je weer een beetje functioneren!

Hier is de misselijkheid bijna de hele dag aanwezig geweest de afgelopen tijd, maar gelukkig is het bij die ene keer spugen gebleven. Vandaag voel ik me eigenlijk wel redelijk. Ik ben morgen 9 weken, zou het dan al af kunnen nemen?
Oooo Dankjulliewel allemaal! Vind het spannend!!

Nu ook even iets heftigs; een kind zei vandaag tegen mij; “bent u soms wat aangekomen?” 😱😱 sjipsieeee kun je het al zien? Dacht ik. Dus ik net thuis ff kijken, maar ECHT!! ik krijg al een buikje! Ooookeeeeeee dat wordt dus oppassen met wat ik aantrek voortaan🙈🙈
Sorry alvast voor dit droevige berichtje. Wil niemand onnodig ongerust maken.

Heb zonet onderweg van het werk naar huis een felle bloeding gehad. En dat nadat ik vorige week nog een goede echo had. Zonet uit ongerustheid de dokter gebeld. Die heeft dan naar de gynaecoloog gebeld en moet morgen voormiddag meteen langsgaan ter controle. Pff hoop zo erg dat alles nog goed is. Ben doodongerust. Heb alleszins wel geen pijn.
Hahaha, nou lekker dan, Stephanie! ;) Ik zie bij mezelf ook echt een opgeblazen buik (darmen neem ik aan), maar gelukkig nog geen opmerkingen over gehad... Veel succes straks!
Oh nee Viviaantje! Snap dat je enorm ongerust bent! Ik duim met je mee dat alles gewoon in orde is, volgens mij komt het echt wel vaker voor zonder dat er iets aan de hand is. Fijn dat je morgen meteen terecht kunt!
Daar trek ik me inderdaad ook aan op Sunne. Ben enkel enorm geschrokken dat het zo veel was en ben daardoor zo ongerust. Ben bang dat dit het begin van meer is..

Pff nu moet ik ook nog mijn leidinggevende gaan inlichten over mijn zwangerschap hierdoor want ga niet op tijd in mijn opleiding geraken. Had er liever nog mee gewacht en het al zeker op een andere manier willen vertellen.
Oh Vivaantje!! Dat is zeker schrikken. Ik hoop dat alles toch goed blijkt te zijn! Succes morgen!
vivaantje oh nee wat zul je geschrokken zijn! Fijn dat je zo snel terecht kunt. Is het bloeden inmiddels gestopt? Met welke termijn was je echo?

stephanie herkenbaar mijn buik is echt al flink aanwezig. Het is natuurlijk de 4e en ben zelf heel slank dus je ziet het echt heel goed. Kan een hoop kleding al niet meer aan en nu 2 wijde jurkjes gekocht maar helaas vroeg een collega net of ik misschien zwanger ben. Heb een goede band met haar dus eerlijk gezegd dat ik nu 9 weken ben maar het nog stil wil houden. Volgende week woensdag de termijnecho en dan zullen we het de kinderen moeten gaan vertellen want deze buik gaat nu echt opvallen. Hoop dat ik het die week nog volhoud.
Ondanks dat het grotendeels een darmenbuik is passen mijn lage broeken ook niet meer dicht. Net boven mijn schambod zit ook echt al een bobbel. Van de voorkant niks te zien maar can de zijkant al een echte mooie buik.
Vivaantje, was het alleen bloed of ook echt stolsels?
Als het alleen bloed is moet je echt proberen vertrouwen te houden dat het goed zit.
Succes morgen!

Sunne, ik heb veel gelezen dat je kwaaltjes al minder kunnen worden bij 9 weken, dus niet schrikken!
Wat schrikken vivaantje!! Succes morgen! Ik duim voor je!👍🏻

Jaaa Tess dat heb ik ook! Boven m’n schaambot ook een behoorlijke bobbel! Ben zelf ook heel slank dus ik denk dat ik het niet heeeel lang meer kan verbergen als alles goed is... Voel m’n darmen ook hoor, heel irritant. Ga nu wel standaard iedere dag naar het toilet voor een grote boodschap; dat is nieuw en fijn! Ging altijd maar 2x per week!
Nog 2 uur wachten!
Stephanie succes zo!
Jaaaaa!!!❤️

Oooo jeeeeemig bij het zien vd echo drong het pas echt tot me door!
Ik ben echt zwanger!
Vandaag precies 7 weken, super mooie hartslag💪🏼
Koetjesenkalfjes: lief dat je nog even reageert hier. Fijn dat je veel hebt aan de steun uit je omgeving. Ik hoop dat het snel weer raak is en er alsnog een zomerkalfje komt in huize koetjes!

Vivaantje: Schrikken zeg! Hopelijk gewoon een wondje aan je baarmoedermond! Fijn dat je zo snel terecht kan bij de gynaecoloog.

Floortje: wat ellendig zeg, dat je je zo rot voelt! Hopelijk gaat het na het eerste trimester beter!

Bij mij is nog geen buikje te zien. M'n broeken zitten niet meer prettig als ze dicht zijn (behalve eentje die eigenlijk te wijd was voor m'n zwangerschap), dus ik doe een elastiekje om de knoop. Maar het is meer een -die heeft wat teveel gegeten- buik dan een -die is overduidelijk zwanger- buik. Ik ben dan ook niet super slank en het is m'n eerste (volgens m'n collega's groeit het bij de tweede veel sneller). Borsten zijn inmiddels wel duidelijk groter.
stephanie yesssss fijn hoor!
mik klopt hoor bij de 2e vroegen ze me met 6 weken al of ik zwanger was. Nu ben ik het bewust aan het wegstoppen omdat de kinderen nog niks weten. Mijn schoonzusje kreeg bij de 2e echo te horen dat het hartje gestopt was met kloppen dus we willen echt wachten het de kinderen te vertellen tot de volgende echo volgende week. Hoop echt dat ik het nog een weekje volhoud.
Koetjes wat fijn nog wat van je te horen en wat mooi al die steun! Hopelijk voor jullie een zomer/najaarskindje :)

Floortje oef heftig hoor! Aftellen naar betere weken

Vivaantje jeetje spannend zeg! Fijn dat je morgen terecht kan. Duim voor jullie!

Stephanie Yes ! Hartje!!
Viviaantje, wat een schrik. Ik hoop dat je je inmiddeld iets rustiger voelt, vannacht goed slaapt en morgen gerustgesteld wordt met een goede echo.

Wow, dat het bij veel van jullie al zo zichtbaar is joh! Ben benieuwd wanneer ik ga groeien. Bij mij zie je nu echt nog niks aan m’n buik. Broeken zitten ook nog prima, ondanks dat ik maar één keer per week naar het toilet kan (en elke nacht vier keer om te plassen, dat dan weer wel, haha). Blijkbaar verbrand ik veel energie deze periode :hyper:

Het is dat ik me nog steeds half stoned voel en dat m’n borsten nog een stuk groter/gevoeliger zijn, maar anders zou ik haast vergeten dat ik zwanger ben. Moet ook écht die termijnecho gaan inplannen voor eind deze maand maar heb het deze weken onwijs druk met opdrachten. Ik hoop maar dat ik ze een beetje goed door kom en zal blij zijn als daarna weer een rustiger periode aanbreekt. Soms ben ik zo duf dat ik amper nog kan inschatten of m’n schrijfwerk nog wel goed is, of een bij elkaar geraapt rommeltje :facepalm: Wil het werken bij jullie nog een beetje?
Starsuus ontzettend herkenbaar. Ik ben zo duf en steeds twijfelen of iets wel of niet heb gedaan. Best onhandig

Broeken/buik ik ben niet de slankste . Wel merk ik dat m’n buik harder is ipv zacht dus er gebeurt wel wat :)
Daarnaast moe, zere borsten, vlagen misselijk (maar dan moet ik wat eten)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven