dinsdag 9 oktober 2018 om 19:00
Ik vind WA ontzettend handig. Mensen die relletjes veroorzaken via de app of de app daar schuld van geven behoren al snel niet meer tot mijn kring. Groepsapps beperk ik tot het minimale en zet ik op stil zodat ik geen melding krijg (bijv van werk). Blauwe vinkjes doe ik niet aan en wanneer iemand voor het laatst online is geweest boeit me niet.
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:08
TO ik neem aan dat je volwassen bent? Ik hamer er bij mijn kinderen enorm op dat je ruzies niet uitvecht via whats app. En wat je niet face to face tegen iemand zou zeggen, zeg je dus ook niet via whats app. Dit leren kinderen tegenwoordig al op de basisschool. Dus het lugt echt niet aan whats app maar aan de mensen die het gebruiken.
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:34
Waarom dan?
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:34
WA is voor snelle berichten, voor belangrijke dingen of gesprekken kun je bellen of afspreken.
Ik reageer wanneer ik wil, ben online wanneer ik wil, alles gebeurt zoals ik het wil. Ik heb in het begin misschien ooit commentaar gekregen, maar mijn reactie was altijd "als het belangrijk was had je kunnen bellen"
Ik heb al jaren geen commentaar meer gehad.
Ik reageer wanneer ik wil, ben online wanneer ik wil, alles gebeurt zoals ik het wil. Ik heb in het begin misschien ooit commentaar gekregen, maar mijn reactie was altijd "als het belangrijk was had je kunnen bellen"
Ik heb al jaren geen commentaar meer gehad.
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:37
Ben ik niet helemaal met je eens , want op WhatsApp komt het vaak anders over , en daar ging het mis.wolkie schreef: ↑09-10-2018 19:08TO ik neem aan dat je volwassen bent? Ik hamer er bij mijn kinderen enorm op dat je ruzies niet uitvecht via whats app. En wat je niet face to face tegen iemand zou zeggen, zeg je dus ook niet via whats app. Dit leren kinderen tegenwoordig al op de basisschool. Dus het lugt echt niet aan whats app maar aan de mensen die het gebruiken.
Ja ik ben volwassen.
Zoals ik al zei , liep t uit de hand , hebben t kort erop uitgepraat en praten niets meer uit op de WhatsApp.
Dit leren kinderen tegenwoordig al op de basisschool
Zie je wat ik bedoel met hoe dingen kunnen overkomen ?
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:41
Je komt niet echt volwassen over, om eerlijk te zijn.Beppie199 schreef: ↑09-10-2018 19:37Ben ik niet helemaal met je eens , want op WhatsApp komt het vaak anders over , en daar ging het mis.
Ja ik ben volwassen.
Zoals ik al zei , liep t uit de hand , hebben t kort erop uitgepraat en praten niets meer uit op de WhatsApp.
Dit leren kinderen tegenwoordig al op de basisschool
Zie je wat ik bedoel met hoe dingen kunnen overkomen ?
¡Apagando las luces!
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:41
Pardon ??
Vergeten te loepen ?
Mijn God hee