Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
zondag 15 maart 2009 om 18:26
zondag 15 maart 2009 om 18:33
zondag 15 maart 2009 om 18:33
zondag 15 maart 2009 om 18:35
quote:Vinyl schreef op 15 maart 2009 @ 18:04:
Wat hebben jullie gezellig zitten kletsen vandaag! En verdorie: net als ik er niet ben komt het grote zoen-nieuws met buurman naar voren, heb ik dat
Sorry! De volgende keer dat ik iets totaal onverwachts ga doen waarvan ik later ook niet meer zo goed weet wat ik er mee aan moet zal ik rekening houden met jouw agenda
Ik ben weer thuis van Tien. Was gezellig! Ik heb haar goedgekeurd hoor, ze heeft een stempeltje op haar voorhoofd gekregen.
Tien, de volgende keer zal ik volledig wakker zijn, dus zonder suffigheid en gegaap enzo
Ik ben ook meer van de hartige dan van de zoete hapjes. Hartige muffins heb ik trouwens nog nooit van gehoord. Wat doe je daar dan in?
Wat hebben jullie gezellig zitten kletsen vandaag! En verdorie: net als ik er niet ben komt het grote zoen-nieuws met buurman naar voren, heb ik dat
Sorry! De volgende keer dat ik iets totaal onverwachts ga doen waarvan ik later ook niet meer zo goed weet wat ik er mee aan moet zal ik rekening houden met jouw agenda
Ik ben weer thuis van Tien. Was gezellig! Ik heb haar goedgekeurd hoor, ze heeft een stempeltje op haar voorhoofd gekregen.
Tien, de volgende keer zal ik volledig wakker zijn, dus zonder suffigheid en gegaap enzo
Ik ben ook meer van de hartige dan van de zoete hapjes. Hartige muffins heb ik trouwens nog nooit van gehoord. Wat doe je daar dan in?
zondag 15 maart 2009 om 18:37
Die sauna van Vinyl klinkt goed zeg!
Ik hoorde dat aan de rand van Den Bosch sinds kort ook een nieuwe sauna is, schijnt ook heel leuk te zijn. Wil ik binnenkort met vriendinnetje uit Eindhoven heen. Gisteren is een andere vriendin van me er geweest dus ik ga de komende week even aan haar vragen hoe dat was.
Ik ga eens even iets te eten maken, wordt een beetje eenvoudig denk ik zo
Ik hoorde dat aan de rand van Den Bosch sinds kort ook een nieuwe sauna is, schijnt ook heel leuk te zijn. Wil ik binnenkort met vriendinnetje uit Eindhoven heen. Gisteren is een andere vriendin van me er geweest dus ik ga de komende week even aan haar vragen hoe dat was.
Ik ga eens even iets te eten maken, wordt een beetje eenvoudig denk ik zo
zondag 15 maart 2009 om 18:38
quote:Drift schreef op 15 maart 2009 @ 18:35:
[...]
Dankjewel! hahahahaha
Enne... leuk mens, die Tien he?
Tientje: hoe was Drift?
[...]
Dankjewel! hahahahaha
zondag 15 maart 2009 om 18:38
Nou, ik typ het receptje wel even over dan. Oh wacht, omdat ik daar eigenlijk te lui voor ben, google ik wel een receptje :
http://www.droetker.be/wg ... fault/debi-6c2cg5.nl.html
http://www.droetker.be/wg ... fault/debi-6c2cg5.nl.html
Peas on earth!
zondag 15 maart 2009 om 18:39
Ach Drift, met zulke pittige roddels zal Tien het je wel vergeven hebben toch?
* stelt zich Tien nu voor met zo'n Duyvis OK stempel op voorhoofd*
Hartige muffins lijkt me best lekker maar aangezien Erwt nu net dé twee ingredienten die ik niet zo lekker vind/ echt vies vind noemt doet daar toch wat aan af. (paprika ies VIES )
* stelt zich Tien nu voor met zo'n Duyvis OK stempel op voorhoofd*
Hartige muffins lijkt me best lekker maar aangezien Erwt nu net dé twee ingredienten die ik niet zo lekker vind/ echt vies vind noemt doet daar toch wat aan af. (paprika ies VIES )
zondag 15 maart 2009 om 18:39
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 18:33:
Zooo.. ben ik weer! Was gezellig met Drift!
Weekend is uitgebreid besproken en wij zitten vanaf heden op de 'go with the flow' lijn hahaha
Bussloo sauna klinkt echt goed, dat lijkt me wel wat.
Moet even iets te eten maken trouwens, maar heb eigenlijk niet zo'n zin - zou ik ziek worden?Go with the flow lijn ????
Zooo.. ben ik weer! Was gezellig met Drift!
Weekend is uitgebreid besproken en wij zitten vanaf heden op de 'go with the flow' lijn hahaha
Bussloo sauna klinkt echt goed, dat lijkt me wel wat.
Moet even iets te eten maken trouwens, maar heb eigenlijk niet zo'n zin - zou ik ziek worden?Go with the flow lijn ????
zondag 15 maart 2009 om 18:42
quote:Drift schreef op 15 maart 2009 @ 18:37:
Ik ga eens even iets te eten maken, wordt een beetje eenvoudig denk ik zo Ik zoek meestal wel een sauna uit waar ik geen bekenden en/óf collega's tegen kan komen. Vooral die laatste categorie wil ik liever niet zien. Den Bosch gaat dus afvallen. Ben laatst in Lunteren geweest, daar vond ik het ook leuk!
Ik ga eens even iets te eten maken, wordt een beetje eenvoudig denk ik zo Ik zoek meestal wel een sauna uit waar ik geen bekenden en/óf collega's tegen kan komen. Vooral die laatste categorie wil ik liever niet zien. Den Bosch gaat dus afvallen. Ben laatst in Lunteren geweest, daar vond ik het ook leuk!
zondag 15 maart 2009 om 18:43
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 18:40:
Wat ik ook zo lekker vind, is yoghurtijs... ohhhhh
*heeft ontzettende snaaizin, maar is zich met alle macht aan 't inhouden....*
Oh, wat ook heel mooi schijnt te zijn (en nieuw is), is de Veluwse Bron.
Die vond ik zo massaal dat er geen sfeer meer hangt vind ik... een saunaplein van 3 verdiepingen, onlogische indeling. En helaas... hadden wij koude bubbelbaden enzo.
Dus voor mij blijft Bussloo de topper
Maar Veluwse Bron is wel een keer leuk om gezien te hebben. Maar sfeerlozer...
Wat ik ook zo lekker vind, is yoghurtijs... ohhhhh
*heeft ontzettende snaaizin, maar is zich met alle macht aan 't inhouden....*
Oh, wat ook heel mooi schijnt te zijn (en nieuw is), is de Veluwse Bron.
Die vond ik zo massaal dat er geen sfeer meer hangt vind ik... een saunaplein van 3 verdiepingen, onlogische indeling. En helaas... hadden wij koude bubbelbaden enzo.
Dus voor mij blijft Bussloo de topper
Maar Veluwse Bron is wel een keer leuk om gezien te hebben. Maar sfeerlozer...
zondag 15 maart 2009 om 18:45
quote:Vinyl schreef op 15 maart 2009 @ 18:38:
[...]
Aaah, wat een lieffie ben je toch, zussie
En ja, Drift loopt met eenzelfde stempel rond. Benieuwd of Age er morgen ook één krijgt
Dan kunnen we elkaar herkennen aan de stempeltjes hahaha
MdK: waar ga jij eigenlijk werken? In S-city of verkas je naar R-city?
[...]
Aaah, wat een lieffie ben je toch, zussie
En ja, Drift loopt met eenzelfde stempel rond. Benieuwd of Age er morgen ook één krijgt
Dan kunnen we elkaar herkennen aan de stempeltjes hahaha
MdK: waar ga jij eigenlijk werken? In S-city of verkas je naar R-city?