Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Ohhhhhhhhhh... ik heb bijna fata morgana's van allemaal lekker eten
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 15 maart 2009 @ 18:47:

Nee nog veel verder weg! Dat is wel jammer, meer richting Zuid-Oosten, ongeveer een uur van deur tot deur reizen, dat wordt wennen!Tja, dat zal wel wennen zijn, maar dat wordt vanzelf routine. Als de baan het waard is, dan valt het best mee hoor!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 18:48:

Ohhhhhhhhhh... ik heb bijna fata morgana's van allemaal lekker eten

Hahaha... Wat ga je vanavond eten Erwt?

Ik ga zo aan de vis met frietjes. Vanaf komende week ga ik hard mijn best doen met op mijn eten letten om toch ook enig resultaat op de weegschaal te zien. En veel bewegen!
quote:Mevrouwdekees schreef op 15 maart 2009 @ 18:47:

Nee nog veel verder weg! Dat is wel jammer, meer richting Zuid-Oosten, ongeveer een uur van deur tot deur reizen, dat wordt wennen!Met OV? Ik reis ook elke dag 45 minuten (in de spits) enkele reis en inderdaad, het went vanzelf. Maar het blijft irritant om die wekker te zetten
Jeuzus mina, is het lente aan het worden ofzo? Ineens iedereen aan het flirten en zoenen geslagen

Oh ja, Drift, dat vergeet ik de hele tijd te vertellen, maar ik heb een cdtje van De Kift wat ik veel luister op het moment, en in mijn favoriete liedje van die cd komen de 2 zinnen 'En hou van je duistere buurman, met heel je duistere hart' voor. En dan moet ik altijd aan jou denken

Lekker Vinyl, sauna! Ik ben laatst in die in Schiedam geweest waar MdY het over heeft, die is inderdaad heel fijn, alleen de nabijheid van de snelweg is jammer. Bussloo klinkt ook goed, die ga ik onthouden. Vind zelf Putten (Saunadrome) tot nu toe de fijnste waar ik ben geweest.

ErWt, ik ga ook ns kijken wat Egon Kracht zoal met de Mattheus doet, vind hem wel een hele interessante muzikant, maar ik kan soms wel wat rigide zijn in dat soort dingen, vind die muziek haast een beetje 'heilig' zeg maar. Maar het zal ongetwijfeld beter zijn dan de Young Messiah ofzo, dat zijn van die dingen waar ik echt uitslag van krijg

Flora, klinkt niet best van je voet! Als het steeds erger wordt, inderdaad toch maar even naar de dokter gaan hoor. Ik ben ook helemaal niet van de dokters (hoewel ik een hele fijne heb) maar soms is het wel zo verstandig.

MdK, morgen werken! Vind je't spannend?

En Age, wat jammer dat LC niet komt. 'k Zag trouwens van de week nog wel die andere leuke jongen waar je het laatst over had over de gracht fietsen 's ochtends. Althans, ik denk dat het dezelfde is. Maar aangezien wij allen momenteel vet aan het scoren zijn () moet je d'r misschien maar even vaart achter zetten met een nieuwe date. Now is the time! Veel plezier vanavond!

Ik moet nu echtechtecht m'n subsidieaanvraag gaan afmaken, het liedje voor m'n nichtje mixen, en een hoop achterstallige email beantwoorden. Had in m'n hoofd dat ik daar vandaag de hele dag voor had, maar als je van 3 uur 's middags tot 6 uur 's ochtends hebt gewerkt, blijft er natuurlijk niet heel veel meer over van je dag.. En het moet echt allemaal vandaag, morgen en overmorgen weer 12+ uur dagen in het theater, en dan donderdag en vrijdag nog om de laatste dingen voor te bereiden en wat percussie rond te rijden in Nederland, en dan zaterdag naar Wenen rijden! Ik vind 't spannend, maar ik heb er ook erg zin in. Fijn dat m'n stichting-collega/goeie vriend meegaat als bijrijder, scheelt veel.
quote:flora81 schreef op 15 maart 2009 @ 18:54:

[...]

Hahaha... Wat ga je vanavond eten Erwt?

Ik ga zo aan de vis met frietjes. Vanaf komende week ga ik hard mijn best doen met op mijn eten letten om toch ook enig resultaat op de weegschaal te zien. En veel bewegen!

Er staat een hartige taart in de oven. Niet heel verantwoord, máárrrrr... ik heb vorige week een mooie kleine (aardewerken) ovenschaal gekocht, zou precies tweepersoons moeten zijn. das wel handig, want anders kan ik mezelf niet goed beheersen en neem ik altijd nóg een stukje

Vis en frietjes klinkt ook lekker! (hoewel álles me nu lekker lijkt )
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 18:48:

Ohhhhhhhhhh... ik heb bijna fata morgana's van allemaal lekker eten Vind je het gek???!!! Jij bent al de hele middag allerlei lekkere dingen aan het opsommen die je wilt maken of waar je trek in hebt. Bovendien zit je inmiddels op een stapel met kookboeken volgens mij
quote:Moosey schreef op 15 maart 2009 @ 18:56:

ErWt, ik ga ook ns kijken wat Egon Kracht zoal met de Mattheus doet, vind hem wel een hele interessante muzikant, maar ik kan soms wel wat rigide zijn in dat soort dingen, vind die muziek haast een beetje 'heilig' zeg maar. Maar het zal ongetwijfeld beter zijn dan de Young Messiah ofzo, dat zijn van die dingen waar ik echt uitslag van krijg

Ik ben ook vaak niet zo flexibel in al bestaande klassieke muziek hoor. Vind bewerkingen en variaties op bestaande werken vaak afbreuk doen aan de muziek zoals ik die ken. Heb nu besloten dit maar eens een kans te geven , want ik vind Egon Kracht ook wel boeiend, weet een bijzondere draai aan muziek te geven.

Spannend hoor, naar Wenen rijden! Wel fijn dat goede vriend meegaat! Das ook gezellig!
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 15 maart 2009 @ 19:01:

[...]

Vind je het gek???!!! Jij bent al de hele middag allerlei lekkere dingen aan het opsommen die je wilt maken of waar je trek in hebt. Bovendien zit je inmiddels op een stapel met kookboeken volgens mij

Echt zelfkwelling dit inderdaad

Komt ook omdat ik stiekum best een beetje neurotisch ben en bij wijze van spreken mijn boodschappenlijstje voor aankomende zaterdag al klaar wil hebben
Peas on earth!
Moosey! You're still alive!

Age, volgens mij is het nu inderdaad tijd voor lentekriebels met kussen en flirten, dussssss...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 18:59:

[...]

Er staat een hartige taart in de oven. Niet heel verantwoord, máárrrrr... ik heb vorige week een mooie kleine (aardewerken) ovenschaal gekocht, zou precies tweepersoons moeten zijn. das wel handig, want anders kan ik mezelf niet goed beheersen en neem ik altijd nóg een stukje

Vis en frietjes klinkt ook lekker! (hoewel álles me nu lekker lijkt )Heel verstandig. Doe ik altijd als ik kook voor mezelf dan maak ik nét genoeg. Ten eerste omdat ik er eigenlijk principieel op tegen ben om eten weg te gooien en ten tweede omdat ik dan niet in de verleiding kom om teveel te eten. Aals ik nog trek heb, eet ik vaak nog wat fruit of yoghurt ofzo.
quote:Moosey schreef op 15 maart 2009 @ 18:56:

Oh ja, Drift, dat vergeet ik de hele tijd te vertellen, maar ik heb een cdtje van De Kift wat ik veel luister op het moment, en in mijn favoriete liedje van die cd komen de 2 zinnen 'En hou van je duistere buurman, met heel je duistere hart' voor. En dan moet ik altijd aan jou denken

Ja, stom he, door al dat werken (ok, en zuipen deze week ) heb ik haast geen tijd meer voor jullie. Ook niet voor mijn IRL vrienden ofzo hoor, misschien dat dat scheelt Ga zo maar even beginnen met een factuur schrijven, dan weet ik tenminste weer waar ik het allemaal voor doe.
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 19:02:

Age, volgens mij is het nu inderdaad tijd voor lentekriebels met kussen en flirten, dussssss...

Die gaat morgen met mij iets eten dus dat komt helemaal goed

Kan ze met de Duyvis stempel op haar voorhoofd even flink flirten!
Ter aanvulling: Niet dat ik denk dat je een duister hart hebt hoor Maar dat begreep je zelf geloof ik ook al
quote:Moosey schreef op 15 maart 2009 @ 19:05:

Ja, stom he, door al dat werken (ok, en zuipen deze week ) heb ik haast geen tijd meer voor jullie. Ook niet voor mijn IRL vrienden ofzo hoor, misschien dat dat scheelt Ga zo maar even beginnen met een factuur schrijven, dan weet ik tenminste weer waar ik het allemaal voor doe.

Oh maar wij vinden het allang gezellig dat je er weer bent!

Als jij het allemaal maar een beetje volhoudt, dit toch ietswat aparte ritme
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 19:02:

[...]

Echt zelfkwelling dit inderdaad

Komt ook omdat ik stiekum best een beetje neurotisch ben en bij wijze van spreken mijn boodschappenlijstje voor aankomende zaterdag al klaar wil hebben Oh maar dan ga je na het eten toch nog lekker even verder met neuroten en maak je een lijstje
quote:Drift schreef op 15 maart 2009 @ 19:07:

[...]

Oh maar wij vinden het allang gezellig dat je er weer bent!

Als jij het allemaal maar een beetje volhoudt, dit toch ietswat aparte ritme En kleine aanvulling: als je 4 april er maar bij bent!
quote:Moosey schreef op 15 maart 2009 @ 19:06:

Ter aanvulling: Niet dat ik denk dat je een duister hart hebt hoor Maar dat begreep je zelf geloof ik ook al Die begreep ik helemaal!
quote:Moosey schreef op 15 maart 2009 @ 19:05:

Ja, stom he, door al dat werken (ok, en zuipen deze week ) heb ik haast geen tijd meer voor jullie. Ook niet voor mijn IRL vrienden ofzo hoor, misschien dat dat scheelt Ga zo maar even beginnen met een factuur schrijven, dan weet ik tenminste weer waar ik het allemaal voor doe.Hahaha... Moosey ik mag jou wel... Mijn zuipen neemt soms in het weekend ongezonde vormen aan En no excuses!
Soep zit in de pan en barbeque-olijfjes van de aldi, die zijn heus lekker...
quote:flora81 schreef op 15 maart 2009 @ 19:10:

[...]

Hahaha... Moosey ik mag jou wel... Mijn zuipen neemt soms in het weekend ongezonde vormen aan En no excuses!Oh? Vertel...
quote:Drift schreef op 15 maart 2009 @ 19:06:

[...]

Die gaat morgen met mij iets eten dus dat komt helemaal goed

Kan ze met de Duyvis stempel op haar voorhoofd even flink flirten!

Ik wil ook een Duyvis stempel...

Is dat een garantie om goed te kunnen flirten of niet
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 19:11:

[...]

Oh? Vertel... Nou, ik houd wel van een wijntje
quote:flora81 schreef op 15 maart 2009 @ 19:12:

[...]

Is dat een garantie om goed te kunnen flirten of niet

kan er nog steeds niks van

En van mij krijg je zekers het stempeltje hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven