Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Wij zijn ook 1 keer op de fiets gegaan, we vonden het een bijzondere ervaring om op de heenweg tussen de auto's door te laveren. Om nog maar te zwijgen van de terugweg in de regen ;-) Dat doen wij in ieder geval niet nog een keer......
Alle reacties Link kopieren
83nd0ver schreef:
05-10-2018 22:20
Waar stop jij je neus zoal in dan?
Hahahhahahahahahahahahha
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
MokThee schreef:
04-10-2018 09:50
Vond ik ook hoor, de eerste keer! Terwijl ik er al vaak geweest was met mijn ex-echtgenoot. Ik heb een lekker drukke avond uitgezocht, heb veel zitten kleppen aan de bar, en uiteindelijk een topavond gehad met een alleengaande man.
Gewoon doen dus :)
Dankje dan toch die drempel maar eens over
Sorry dat ik even inbreek maar misschien kunnen jullie me helpen. Ik ben op zoek naar erotische (thema) feesten om te bezoeken met mijn partner en een bevriend stel en in mijn zoektocht kom ik vooral litle sins en madame homard tegen. Hebben jullie hier ervaring mee, welke is aan te raden en waarom of waarom juist niet?
Zijn er nog meer van dit soort feesten (geen fetisj) ?
Het liefst ga ik naar een feestje waar lingerie niet verplicht is aangezien ik maat 44/46 heb en niet altijd heel zelfverzekerd ben als het gaat om het showen van m’n lichaam, al neem ik aan dat lingerie een breder begrip is dan alleen een bh & string 😉

We zijn geen (ervaren) swingers en willen in eerste instantie vooral sfeer proeven, lekker dansen en een leuke avond hebben.
Je zou eens op de site van Crazyland kunnen kijken op 3 november geven zij weer een themafeest: Dark Circus of Pleasure.
Curly je kunt ook gewoon naar een parenclub gaan. Zeker op een zaterdag in Fun4Two of Fata Morgana is de dansvloer vol.
HappyFamily038 schreef:
09-10-2018 08:10
Je zou eens op de site van Crazyland kunnen kijken op 3 november geven zij weer een themafeest: Dark Circus of Pleasure.
Tnx maar dit lijkt meer een fetisj feest met lak, rubber etc?
VelvetVolvo schreef:
09-10-2018 13:44
Curly je kunt ook gewoon naar een parenclub gaan. Zeker op een zaterdag in Fun4Two of Fata Morgana is de dansvloer vol.
Dank je, ga ik daar even naar kijken!
Curly_blondie_6891 schreef:
10-10-2018 07:34
Als je erg geil van het circus wordt dan zou je dit een fetisj kunnen noemen...... :-)
10-10-2018 07:34
Nee joh... Gewoon een leuk feest. Crazyland is altijd top, echt een keer doen.
Ja en?
08-10-2018 20:18
Sorry dat ik even inbreek maar misschien kunnen jullie me helpen. Ik ben op zoek naar erotische (thema) feesten om te bezoeken met mijn partner en een bevriend stel en in mijn zoektocht kom ik vooral litle sins en madame homard tegen. Hebben jullie hier ervaring mee, welke is aan te raden en waarom of waarom juist niet?
Zijn er nog meer van dit soort feesten (geen fetisj) ?
Het liefst ga ik naar een feestje waar lingerie niet verplicht is aangezien ik maat 44/46 heb en niet altijd heel zelfverzekerd ben als het gaat om het showen van m’n lichaam, al neem ik aan dat lingerie een breder begrip is dan alleen een bh & string 😉

We zijn geen (ervaren) swingers en willen in eerste instantie vooral sfeer proeven, lekker dansen en een leuke avond hebben.
Fun4two lijkt ons in dat geval een rare aanrader, aangezien dat echt wel meer een club voor swingers is en veel minder voor erotisch uitgaan (lees, de dansvloer is daar echt niet zo dik bevolkt).

Probeer Circle Club in België eens; die staat er op normale clubavonden voor gekend om zich vooral te focussen op erotisch uitgaan, inclusief dames die zich doorheen de avond een drie-vier keer gaan omkleden om in een ander setje rond te kunnen dartelen. Je kan er ook swingen, maar dat is daar eerder uitzondering dan regel.

En klopt, er is meer dan bh/string; je kan een uitgebreid setje aandoen, maar je kan net zozeer in sexy/kinky/naughty/whatever your taste clubwear gaan.
Sinds een jaartje hebben we parenclubs ontdekt. We zijn nu voor het eerst een kleine drie maanden niet meer geweest, maar het begint toch weer behoorlijk te kriebelen. Over twee weken staat daarom een nieuw bezoek aan Bornedries gepland, Die club bevalt ons wel.

Nu overwegen we echter ook al een tijdje om een keer naar Eroxx te gaan. Is dat een aanrader voor mensen die houden van actieve clubs?
Itsmyparty schreef:
10-10-2018 09:45

Nu overwegen we echter ook al een tijdje om een keer naar Eroxx te gaan. Is dat een aanrader voor mensen die houden van actieve clubs?
Nee. Ben er een paar keer geweest, maar het gros van de mensen komt er om gewoon te stappen. Al helemaal irritant was dat 'elke keer als ik met mijn ex-partner naar de ruimtes ging, er standaard hetzelfde groepje als een stel tieners kwam " gluren" en zich achter elkaar verdringen. Natuurliijk alleen de mannen, de vrouwen keken erna heel demonstratief de andere kant op als ik ergens binnen kwam.

Toen had ik het wel gezien. Erg jammer, want de club is erg mooi en ook schoon. Maarja als het amper gebruikt wordt , is dat ook logisch.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Sinjoren schreef:
10-10-2018 08:53
Fun4two lijkt ons in dat geval een rare aanrader, aangezien dat echt wel meer een club voor swingers is en veel minder voor erotisch uitgaan (lees, de dansvloer is daar echt niet zo dik bevolkt).

Wat een onzin. Ben je er wel es geweest op zaterdag? De dansvloer is meestal vol.

Op vrijdagen en zondagen is het een anders verhaal, dan zijn er meer ' doeners'
Itsmyparty schreef:
10-10-2018 09:45
Sinds een jaartje hebben we parenclubs ontdekt. We zijn nu voor het eerst een kleine drie maanden niet meer geweest, maar het begint toch weer behoorlijk te kriebelen. Over twee weken staat daarom een nieuw bezoek aan Bornedries gepland, Die club bevalt ons wel.

Eroxx staat in de feedback die wij horen (nog niet zelf geweest) gekend als actiever dan Circle - as in, er zijn net iets meer swingers en net wat minder paren die voor erotisch uitgaan komen - maar het is ook niet de meest actieve club.

Bornedries kennen we uit het verleden maar is ons ding niet.
VelvetVolvo schreef:
10-10-2018 15:15
Wat een onzin. Ben je er wel es geweest op zaterdag? De dansvloer is meestal vol.

Op vrijdagen en zondagen is het een anders verhaal, dan zijn er meer ' doeners'
Ja, we komen er al zowat 10 jaar op vrijdagen en zaterdagen; en dat is wel degelijk de club is in onze ervaring (op vrijdag en net zozeer op zaterdagen).

Wil je onzin horen, ga dan vooral fun4two aanraden aan een koppel dat enkel interesse heeft in kijken, erotisch uitgaan en dat uit zichzelf aangeeft een onzeker zelfbeeld wegens maatje 44/46 te hebben. Garandeer je ze automatisch een teleurstellende nacht.
Sinjoren schreef:
10-10-2018 17:24
Ja, we komen er al zowat 10 jaar op vrijdagen en zaterdagen; en dat is wel degelijk de club is in onze ervaring (op vrijdag en net zozeer op zaterdagen).

Wil je onzin horen, ga dan vooral fun4two aanraden aan een koppel dat enkel interesse heeft in kijken, erotisch uitgaan en dat uit zichzelf aangeeft een onzeker zelfbeeld wegens maatje 44/46 te hebben. Garandeer je ze automatisch een teleurstellende nacht.
Voor de helft met je eens. Mijn ervaring is ook dat op zaterdagen juist enorm veel gedanst wordt, eigenlijk is de dansvloer continu bezet.

Aan de andere kant ben ik het met je eens dat je met een maatje meer bij Fun4two misschien wat minder actie hebt boven.
MarkSD schreef:
10-10-2018 23:49
Voor de helft met je eens. Mijn ervaring is ook dat op zaterdagen juist enorm veel gedanst wordt, eigenlijk is de dansvloer continu bezet.

Aan de andere kant ben ik het met je eens dat je met een maatje meer bij Fun4two misschien wat minder actie hebt boven.

Tegenwoordig kom je zelfs veeeeel maatjes meer in de Fun tegen hoor. Niet ons ding, daar had je ooit vele andere clubs voor. Maatje 44/46 moet weer wel prima kunnen. Zelfs die trance laarzen blijf je tegen komen brrrrr
Sinjoren schreef:
10-10-2018 17:24

Bedankt voor je eerlijke antwoord. Fun4two kan dus van het lijstje 😉
HappyFamily038 schreef:
10-10-2018 08:06
Als je erg geil van het circus wordt dan zou je dit een fetisj kunnen noemen...... :-)
Hahaha nee opzich word ik niet echt geil van een clown of jongleur 😉
thedutchwiseguy schreef:
11-10-2018 14:44
Tegenwoordig kom je zelfs veeeeel maatjes meer in de Fun tegen hoor. Niet ons ding, daar had je ooit vele andere clubs voor. Maatje 44/46 moet weer wel prima kunnen. Zelfs die trance laarzen blijf je tegen komen brrrrr
Is het bezoek aan deze clubs qua lichaam enigszins gelijk aan de maatschappij? Of toch voornamelijk slank en afgetrainde lichamen?

Opzich ben ik best tevreden met mijn uiterlijk en vind ik dat ik een mooie kop/uitstraling heb, ik word ik wel blij als ik in de spiegel kijk en heb ik doorgaans tijdens een avond stappen genoeg aandacht van mannen.
Maar in mijn hoofd zit een idee dat bezoekers van erotische clubs/feesten allemaal super slank en strak zijn (iets wat in een gewone club niet zo is) en dat ik met mijn lichaam een hele vreemde eend in de bijt ben. Ik weet zeker dat ik me in bijvoorbeeld een mooie kanten body wel mooi voel en dat ook wel uit zal stralen maar als ik dan vervolgens echt ‘het dikkerdje’ ben denk ik dat dat toch een stempel drukt op de feestvreugde.
Weinig super strakke lijven, wat heel normaal is gezien de gemiddelde leeftijd. De fun presenteert zich als een club met streng deurbeleid maar wat daar binnen staat scoort echt niet allemaal een 8+ hoor. En terecht.
11-10-2018 16:54
Is het bezoek aan deze clubs qua lichaam enigszins gelijk aan de maatschappij? Of toch voornamelijk slank en afgetrainde lichamen?

Opzich ben ik best tevreden met mijn uiterlijk en vind ik dat ik een mooie kop/uitstraling heb, ik word ik wel blij als ik in de spiegel kijk en heb ik doorgaans tijdens een avond stappen genoeg aandacht van mannen.
Maar in mijn hoofd zit een idee dat bezoekers van erotische clubs/feesten allemaal super slank en strak zijn (iets wat in een gewone club niet zo is) en dat ik met mijn lichaam een hele vreemde eend in de bijt ben. Ik weet zeker dat ik me in bijvoorbeeld een mooie kanten body wel mooi voel en dat ook wel uit zal stralen maar als ik dan vervolgens echt ‘het dikkerdje’ ben denk ik dat dat toch een stempel drukt op de feestvreugde.

15 jaar geleden was slank alom in de fun aanwezig, daarna lichte wijzigingen en ik kan nog mails laten lezen van de vorige eigenaar oprichter die ongevraagd naar mij reageerde
dat hij die varkens niet tegen kon houden omdat ze ooit, weer 10 jaar daarvoor nog wel slank en mooi waren en zich nu volgevreten hadden..
Die eigenaar verkocht de fun aan de huidige eigenaar. Die stond normale posturen, lees meer gemiddeld, toe in zijn fun. De echt “obese” mensen waar menigeen echt niet op de zolder wil liggen kwamen en komen er soms wel. Die zie je na aantal uur vaak weer vertrekken.

Dus laat JOUW avond niet door ANDEREN verpesten zou ik zeggen!
Jeetje, best schokkend dat zo te lezen :nope:
Een ongevraagde reactie schrijf je; in welke context dan?
quadrifoglio-verde schreef:
11-10-2018 18:11
Jeetje, best schokkend dat zo te lezen :nope:
Een ongevraagde reactie schrijf je; in welke context dan?

Wij kwamen ooit ook “daar” voor de eerste keer en “toen” werden best veel stellen afgewezen. Wij kwamen toen samen met een wat steviger stel, zaterdagavond in de Fun en allebei voor de eerste keer. We kenden elkaar al 1-2 jaar van thuisparty 12-14 wisselende stellen, dus veel op uiterlijkheden “alleen” maar letten deden we niet meer.

Bij de ingang stond die “oude” grote kale uitsmijter en die weigerden ons niet maar we moesten lullen als Brugman om samen door te mogen. Je moest in die tijd afwachten of jouw tijdelijke pasje verruild zou worden voor een levenslange pas. Op maandag, jaja dat deden ze toen nog, werd ons vaste kaartje thuisbezorgd. Dat bevriende stel kreeg zelfs na maanden nog niets. Dat waren de “rellen” in die tijd tussen Fata en de Fun.

Ik heb toen de eigenaar een mail gestuurd, hij wist niets van onze relatie met dat andere stel, ik kreeg die mail met “nare” inhoud als reactie “erbij”.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven