Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
quote:flora81 schreef op 15 maart 2009 @ 19:14:

[...]

Nou, ik houd wel van een wijntje Eén wijntje
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 19:15:

[...]

Eén wijntje Uh... Laat ik het zo zeggen; ik kan niet zo goed tellen (bloos).
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 19:14:

[...]

kan er nog steeds niks van

En van mij krijg je zekers het stempeltje hoor!Hoop dat ik het ooit zal leren... Ik moet zeggen dat het bij mij wel degelijk samenhangt met hoe ik in mijn velletje zit.
Zo ik heb de sla in elkaar gedraaid (met tomaat, komkommer, sla, pb-pitten, avocado) en Kees aan het bakken van hamburger en aardappeltjes gezet.

Voor morgen wel een beetje nerveus, tuurlijk, vooral over de stomme dingen; verdwalen met de fiets erheen, het feit dat ik vreselijk slecht ben in D's en T's, wat ik dan moet doen de hele dag, dat soort dingen.
MdK, is er niet iemand die je soort wegwijs gaat morgen? Ik neem aan dat je niet gelijk in het diepe wordt gegooid toch? En ik kan me je gevoel trouwens heel goed voorstellen. Maar aangrezien die twee gesprekken al super zijn gegaan, zou ik er nu ook maar op vertrouwen dat het goed komt!
Ik houd ook wel van een wijntje! En héle grote glazen.

Ach ik ben ook gestopt met roken, dus als de tijd er rijp voor is (zoals door het elke dag vroeg op moeten staan voor baan) zal het heus wel minder worden. Zingt iemand in de keuken over Food dat in tha house is ga eten!
Nou, ik associeer wijn ook echt met gezelligheid. En zolang ik nog geen trillende handen heb en ik nog niet naar de avondwinkel ga voor een fles wijn, vind ik het nog wel acceptabel hoor.
quote:flora81 schreef op 15 maart 2009 @ 19:19:

[...]

Hoop dat ik het ooit zal leren... Ik moet zeggen dat het bij mij wel degelijk samenhangt met hoe ik in mijn velletje zit.Bij jou zit het er zéker in hoor, ik kan er nog iets van leren! Al is nuchter zoenen met een wildvreemde ook best-wel-knap, al zeg ik het zelf
quote:flora81 schreef op 15 maart 2009 @ 19:24:

Nou, ik associeer wijn ook echt met gezelligheid. En zolang ik nog geen trillende handen heb en ik nog niet naar de avondwinkel ga voor een fles wijn, vind ik het nog wel acceptabel hoor.ahum... Korsakovje?
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 19:09:

[...]

En kleine aanvulling: als je 4 april er maar bij bent!

Moos in tha house, represent, represent Ja, absoluut, die staat rotsvast in mijn agenda, daar heeft zelfs het theater omheen moeten roosteren.

En ach, drank... Ik pas wel op, in die zin dat ik er geen gewoonte van wil maken (niet elke avond drinken, niet elke week een keer dronken worden, zoiets) maar zeker in dit soort tijden, als ik zoveel werk, moet ik dan zo nu en dan even los, blijkbaar. En dan kan ik er ook weer een tijdje tegenaan. En ik vind dat ook het gave aan mijn leven, eigenlijk, dat dat soort dingen altijd heel onverwacht gebeuren, en dat ik dan ook nog eens ondertussen zoveel mensen ken met ook zo'n soort leven dat als ik dan op woensdagnacht om half 4 met een zekere meneer in een zekere kroeg staan, er ineens nog een kluit leuke mensen binnen komt rollen die ik lang niet meer heb gezien, en daar kan ik dan heel vrolijk van worden.

En dat was een hele rare zin, maar ik krijg 'm even niet grammaticaal correcter

En nu ga ik echt aan de slag!
Wijn? Hoor ik iemand wijn zeggen?

MdY, ik denk dat jij morgen een soort van introductiedag zult hebben. Maar vooral de angst te verdwalen onderweg en meer van dat soort rare dingen komt mij wel bekend voor.

Ik heb vrij standaard vertraging op de eerste dag dat ik ergens begin bijvoorbeeld.
Ach ja joh, er werd al gewerkt aan een inwerkschema voor me, dus dat komt vast goed
Spannend, maar toch ook wel een beetje fijn om Hennie Huisman te citeren

Waarom heet MdK trouwens MdY? Is dat van yup?
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 19:51:

Spannend, maar toch ook wel een beetje fijn om Hennie Huisman te citeren

Waarom heet MdK trouwens MdY? Is dat van yup?Jij mag door voor de magnetron!
Klopt als Arriva Tien! Van falende hippie naar tweeverdieners met koophuis, Yup dus
quote:Drift schreef op 15 maart 2009 @ 19:52:

[...]

Jij mag door voor de magnetron!Kom maar op met die vragen!
quote:Mevrouwdekees schreef op 15 maart 2009 @ 19:53:

Klopt als Arriva Tien! Van falende hippie naar tweeverdieners met koophuis, Yup dus

Dat doet maar hahaha

En je bent ook nog een DINK - het moet niet gekker worden
Tja liever een DINKIE dan een EIKEL; Enkel Inkomen, Kinderen En een Lening.
Moosey ik verlang soms ook wel eens naar zo'n leven. Maar dat zou voor mij absoluut niet werken. Heb ooit een keer een paar maanden in het buitenland vertoefd. Voordat ik weg ging, maakte ik grapjes met vriendinnen, dat zij mij onder de tafel zouden zuipen als ik terug kwam. Het was nl niet de bedoeling dat ik in ZO Asia zoveel zou zuipen. Maar eenmaal daar was het elke avond minimaal één biertje (fles van een liter).... Ik kon vriendinnetjes dus nog keurig bijhouden toen ik weer thuis was . Het hoorde erbij in die tijd, maar in mijn strakke doordeweeks stramien past eigenlijk geen drank vind ik zelf, tenzij ik uit eten ga. Maar het gevoel wat jij beschrijft dat je er happy van wordt op een woensdag avond om 3.30 uur in de kroeg kan ik me voorstellen. Leuk toch!
quote:flora81 schreef op 15 maart 2009 @ 20:01:

Het hoorde erbij in die tijd, maar in mijn strakke doordeweeks stramien past eigenlijk geen drank vind ik zelf, tenzij ik uit eten ga. Maar het gevoel wat jij beschrijft dat je er happy van wordt op een woensdag avond om 3.30 uur in de kroeg kan ik me voorstellen. Leuk toch!Helemaal mee eens! Soms is dat burgermanskeurlijf ronduit stomvervelend en ben ik een tikkie jaloers op mensen die gewoon doen wat ze leuk vinden, in plaats van doen wat er van ze verwacht wordt... En ik spuug ook niet in een wijntje hoor!
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 19:26:

[...]

ahum... Korsakovje?

Gelukkig (nog) niet!

Af en toe een staat waarin ik mij in een soort delirium voel verkeren.... Maar dat hoort er bij. 's Avonds een vrouw, 's ochtends een vrouw!
Ik ben er weer en eindelijk zijn al die lekkere dngen uit mijn hoofd, want mijn maag is weer gevuld. Hartige taart a la Xan was erg goed gelukt (vulling met prei, champignons, gehakt, pesto) én precies de goede hoeveelheid. Nog een flinke kom met salade en ik kom de avond wel weer door

Wijn .

Ik drink de laatste tijd echt weinig/niet, vooral in't kader van de Gezonde Voornemens enzo. Ik verheug me weer op de zomer, want Xan en ik zijn erg goed in lekker lang buiten zitten met veel flessen wijn

Ik snap precies wat je bedoelt Moos, juist dat soort spontane dingen zijn ook het allerleukst!

Leuk hoor, al jullie lente-flirts
Peas on earth!
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 20:07:

[...]

Helemaal mee eens! Soms is dat burgermanskeurlijf ronduit stomvervelend en ben ik een tikkie jaloers op mensen die gewoon doen wat ze leuk vinden, in plaats van doen wat er van ze verwacht wordt... En ik spuug ook niet in een wijntje hoor!Tja, dat is ook stomvervelend dat burgermanskeurslijf... Aan de andere kant moet ik ook constateren dat ik me er wel het langst goed bij voel... In de weekenden nog af en toe eens behoorlijk uit de band springen wil ik zeker in ere houden! Heb ik nodig en dat is ook mij.
Ach, 't is allemaal balans, ook. Dat 'burgermanskeurslijf' beviel me ook wel weer toen ik dat had, maakt het makkelijker om goed voor jezelf te zorgen en je sociale leven een beetje op de rit te houden enzo. Dit is wat gecompliceerder en bij tijd en wijle vermoeiender (en ongezonder) maar wel meer hoe ik het wil.

Over gecompliceerd gesproken: Vlaamse Technicus staat volgende maand in Amsterdam met een voorstelling met z'n ex (net uit, niet de voorstelling, maar met de ex, ik was een absoluut geval van rebound) en ik kom er net achter dat ik die voorstelling heul interessant vind, met mechanische machines die muziek maken enzo, echt supertof! Maar ik kan daar natuurlijk niet met m'n lompe poten ineens binnen komen stampen met het risico dat VT zich een hoedje schrikt en denkt dat ik m stalk enzo. Dat wordt dan maar even een heel helder mailtje sturen, vrees ik (nee, ik kom echt niet omdat ik jou per se wil zien, ik wil de voorstelling héél graag zien en nee, je hoeft je ook niet verplicht te voelen om een praatje te komen maken als je daar geen zin in hebt

Pff, een goede vriend van mij noemt ONS's ed 'een manier om je sociale leven nodeloos ingewikkeld te maken' en daar heeft-ie op zich wel gelijk in, maar ik vind het ook weer geen reden om het daarom rigoreus te laten
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 20:13:

Ik verheug me weer op de zomer, want Xan en ik zijn erg goed in lekker lang buiten zitten met veel flessen wijn

Ik ben helemaal niet bijzonder romantisch aangelegd, maar alleen hierom al lijkt een vriendje me wel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven