Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik wil je vragen of je persoonlijke zaken over bv mijn uiterlijk weg wil halen.
Blijf graag gewoon Rooss hier! ;-)
.
Itsmyparty schreef:
12-10-2018 10:12
Ben nieuwsgierig: waarom niet?
Wij vonden de club an sich redelijk onverzorgd; proper, maar ietwat oubollig en vervallen. We hebben wel gehoord dat er intussen renovaties zijn geweest, maar daarnaast vonden we het aanwezige publiek ook bovengemiddeld oud (45-50+ - was toen op een zaterdagavond dacht ik); te oud in elk geval voor onze smaak.
anoniem_65340bc703a11 wijzigde dit bericht op 13-10-2018 11:51
1.19% gewijzigd
Rooss4.0 schreef:
12-10-2018 13:58
vaak oude en onappetijtelijke mannen met een een prachtige dame ernaast met zo'n enorm ongeinteresseerd hoofd.
Dat was het hier niet. Kerels rond de 50 en type account manager. Super doorsnee, zeg maar. Van de dames hadden ze in Bangkok gezegd dat ze duidelijk uit het Noorden van Thailand kwamen. Voor Aziaten niet de meest verfijnde gezichtjes, maar zeker niet lelijk. En iedereen leek zich te vermaken.
Rooss4.0 schreef:
12-10-2018 14:23
Hmm, ik wil je vragen of je persoonlijke zaken over bv mijn uiterlijk weg wil halen.
Blijf graag gewoon Rooss hier! ;-)
Sorry helemaal gelijk was even back in time... Alles verwijderd PB is gelukt!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Rooss4.0 schreef:
12-10-2018 12:55
Ik vraag me af of het "deurbeleid" van de fun wettelijk gezien mag.
Volgens een organisatrice van een besloten feestje laatst mag een club sowieso geen mensen weigeren, op dat besloten feestje mocht het ook niet.
Denk het wel hoor. Privé-clubs, privé-aangelegenheden en privé-feestjes mogen gewoon zelf kiezen wie ze wel en niet binnen laten. In openbare gelegenheden is dat ongetwijfeld anders, maar voor alles in de privé-sfeer lijkt het me ook niet handig als je geen mensen mag weigeren. Anders kan je pakweg niemand weigeren je huis binnen te komen of kan je niemand weigeren om op je verjaardagsfeest/trouwfeest te komen.
Het feest werd niet georganiseerd door de eigenaren zelf. Het is best mogelijk dat de eigenaar iedereen binnen wilde laten maar dat de organisatie er anders over dacht. Zoiets.

Wiseguy, thanks! Ik zal kijken of je PB is aangekomen...
.
NjoyTheRide schreef:
12-10-2018 13:18
Ja, en vanuit die kerels volledig te begrijpen, no strings attached young wet exotic pussy....
Maar die vrouwen, waarom kiezen die voor kerels op de leeftijd van hun vader? Is dat omdat ze zich tot dit type man het sterkst seksueel aangetrokken worden? Of is het omdat ze hopen op meer (...geld, sponsoring anderszins, commitment, status...). En ja, ik begrijp dat er altijd dissonanten zijn, en dat ik generaliseer maar een 30-jarige Aziatische met een 50-jarige blanke kerel en het gaat enkel om seks en goede gesprekken...please....dan weet je ook weinig van de Aziatische cultuur af. (Ter verduidelijking, heb 2 jr in Bangkok gewoond)
Ik denk eerlijk gezegd dat de jongere generatie vrouwen steeds meer moeite zal krijgen met het vinden van een mannelijke partner. Door het internet is het aanbod vrouwen nagenoeg onbeperkt. En op de 1 of andere manier hebben vrouwen toch vaker de neiging iets langer bij elkaar te willen plakken. De jongere man is nu nog egocentrischer dan ooit.

Dat maakt dat een 'oudere' man die nog wel leuk eruit ziet en meedoet, vaak interessant is. Ik verbaasde mij echt over de aandacht van veel jongere vrouwen die ik na het einde van mijn lange relatie kreeg. Volop keuze uit vrouwen van begin en midden 20.

En dan heb ik het over gewoon Nederlandse vrouwen. Mijn FWB is trouwens Nederlands-indisch, niet Thais. Hoger opgeleid en prima baan. Dus een goed gesprek is mogelijk, net als een goede tijd in de Fun. :thumbsup:
Rooss4.0 schreef:
12-10-2018 14:14
Ik had en heb weinig met de fun, dat klopt. Veel zien en gezien worden, weinig interactie, lichtelijke arrogantie, dat een beetje.
Ik vind de fun ook niet veel aan. Beetje ordi volk ook, net te bruin en teveel plakplaatjes voor mijn smaak. En iedereen vertelt elkaar dat ze niet voor de seks komen maar voor de gezelligheid? What’s up with that?

Wij gaan het liefst naar de erotische sauna. Lekker kleinschalig, altijd veel actie, niet setje met setje maar alles door elkaar. Ook single mannen, voor ons absoluut geen probleem.

Het publiek is veel gevarieerder en dat vinden wij wel leuk. En alles en iedereen is lekker schoon. Geen gedoe met lingerie en hakken maar lekker op de slippers en een handoekje. Top.
Rooss4.0 schreef:
12-10-2018 14:42
Het feest werd niet georganiseerd door de eigenaren zelf. Het is best mogelijk dat de eigenaar iedereen binnen wilde laten maar dat de organisatie er anders over dacht. Zoiets.

Wiseguy, thanks! Ik zal kijken of je PB is aangekomen...

Klopt je kon en kan de fun afhuren en tegenwoordig zelfs themaparty in weekend bespreekbaar maken. De verantwoording ligt dan grotendeels bij organiserende party.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Rooss4.0 schreef:
12-10-2018 12:55
Weet je dat heel zeker? Ik heb in de fun bijzonder dikke mannen gezien, in de regel vergezelt door een mooi hoertje.

Ik vraag me af of het "deurbeleid" van de fun wettelijk gezien mag.
Volgens een organisatrice van een besloten feestje laatst mag een club sowieso geen mensen weigeren, op dat besloten feestje mocht het ook niet.

Ik denk dat die organisatrice van dat feest niet de juiste informatie heeft gekregen. Voor zover mij bekend mag je altijd mensen weigeren. Het kenmerk van een besloten feest is dat het niet vrij toegankelijk is, maar alleen voor genodigden. Dus dan mag je sowieso iemand ongenodigd verklaren. In een vrij toegankelijke club mag je ook gewoon mensen weigeren. Dat mag zelfs heel selectief. Je mag alleen niet discrimineren bijvoorbeeld. Je mag dus wel zeggen: elke 3e persoon die aanbelt mag er niet in, maar single mannen weigeren terwijl je single vrouwen wel binnen laat is (wettelijk gezien) discutabel.

Discriminatie op uiterlijk is wettelijk gezien een beetje vaag denk ik, maar natuurlijk wel een behoorlijk asociaal argument.
shifty schreef:
13-10-2018 11:00
... Je mag alleen niet discrimineren bijvoorbeeld. Je mag dus wel zeggen: elke 3e persoon die aanbelt mag er niet in, maar single mannen weigeren terwijl je single vrouwen wel binnen laat is (wettelijk gezien) discutabel.

Discriminatie op uiterlijk is wettelijk gezien een beetje vaag denk ik, maar natuurlijk wel een behoorlijk asociaal argument.
Ik denk dat sommige PC’s het ook gewoon proberen, of handig gebruik maken van de geruchten die de ronde doen over weigering van ‘dikke’ mensen.
Vergelijkbaar; in de twee erotische sauna’ s die ik ken zijn hetero’s min of meer beperkt welkom, namelijk alleen op speciale gelegenheden en bepaalde weekdagen, dat staat ook soort van vermeld op de websites van beide sauna’s. Bij de een zijn hetero’s wat minder vaak welkom dan ‘gays’ (hun eigen benaming) en bij de ander staat dat alleen de maandag gemengd is. Van die laatste kreeg ik op mijn vraag , via mail, of ik als hetero aan de deur word geweigerd als ik op een donderdag kom, een handig ontwijkend antwoord dat ik op een maandag welkom ben. Met andere woorden, ze weten best dat ze niet mogen selecteren op, in dit geval, seksuele geaardheid. Uiteraard ga ik niet als ik niet welkom ben en dat is ook wat ze beogen.
Wat heb je er aan om als hetero naar een gay sauna te gaan?
quadrifoglio-verde schreef:
13-10-2018 12:35
Ik denk dat sommige PC’s het ook gewoon proberen, of handig gebruik maken van de geruchten die de ronde doen over weigering van ‘dikke’ mensen.
Vergelijkbaar; in de twee erotische sauna’ s die ik ken zijn hetero’s min of meer beperkt welkom, namelijk alleen op speciale gelegenheden en bepaalde weekdagen, dat staat ook soort van vermeld op de websites van beide sauna’s. Bij de een zijn hetero’s wat minder vaak welkom dan ‘gays’ (hun eigen benaming) en bij de ander staat dat alleen de maandag gemengd is. Van die laatste kreeg ik op mijn vraag , via mail, of ik als hetero aan de deur word geweigerd als ik op een donderdag kom, een handig ontwijkend antwoord dat ik op een maandag welkom ben. Met andere woorden, ze weten best dat ze niet mogen selecteren op, in dit geval, seksuele geaardheid. Uiteraard ga ik niet als ik niet welkom ben en dat is ook wat ze beogen.

Inderdaad, ik denk dat veel clubs werken aan een soort imago en bewust een bepaalde doelgroep opzoeken. Maar in praktijk kan je geen harde lijn trekken. En omdat het wettelijk discutabel is zullen clubs ook niet snel toegeven dat ze mensen buiten hun doelgroep weigeren.

In jouw voorbeeld zullen ze bijvoorbeeld niet aan de deur staan met de vraag of je wel gay bent omdat je er anders niet in komt. Maar ze laten wel duidelijk weten dat het wel de bedoeling is dat je gay bent.

En precies wat je zegt, als ik niet welkom ben dan ga ik niet. Ik ga voor m'n lol, niet om een statement te maken.
kindrebel schreef:
13-10-2018 13:04
Wat heb je er aan om als hetero naar een gay sauna te gaan?
Ik heb niks tegen homo’s en maandag is planningstechnisch vaak een lastige dag.
Bovendien:
Ik zou samen met een hetero man gaan
Behalve de homo bezoekers zijn er vast en zeker ook mannen die bi zijn.
13-10-2018 21:14
Ik heb niks tegen homo’s en maandag is planningstechnisch vaak een lastige dag.
Bovendien:
Ik zou samen met een hetero man gaan
Behalve de homo bezoekers zijn er vast en zeker ook mannen die bi zijn.
Die bi-mannen komen voor de mannen. Ik heb zelf zo’n man hier thuis zitten. Weet er alles van.
Maar waar kom je als heteroman dan voor?

Kijk, ik denk dan. Het is een commercieel bedrijf zo’n sauna. Het concept is gay (ergo gay seks). Als je hetero mannen die niet met mannen willen wippen binnen laat, verpruts je het aanbod voor de klanten waar je het voor doet. Is niet goed voor de omzet.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 13-10-2018 21:30
0.22% gewijzigd
2x
Als heteroman kom je er op een gemengde dag voor de mogelijk aanwezige vrouwen, of je spreekt af met een vrouw.
Ik heb me er op zo’n gemengde dag wél geamuseerd met bi-mannen dus zo stellig zou ik niet zijn.
En ik snap de achterliggende gedacht van gay-only-toegang best, blijft alleen jammer. Weet jij een soorgelijke accomodatie waar hetero’s wel altijd welkom zijn?
13-10-2018 23:00
Als heteroman kom je er op een gemengde dag voor de mogelijk aanwezige vrouwen, of je spreekt af met een vrouw.
Ik heb me er op zo’n gemengde dag wél geamuseerd met bi-mannen dus zo stellig zou ik niet zijn.
En ik snap de achterliggende gedacht van gay-only-toegang best, blijft alleen jammer. Weet jij een soorgelijke accomodatie waar hetero’s wel altijd welkom zijn?
Ja ok, op de gemengde dag. Daar is ie voor bedoeld natuurlijk. Daar komen wij ook regelmatig, op die maandag.

Is Azura niet een sauna waar het altijd gemengd is?
shifty schreef:
13-10-2018 13:05
Inderdaad, ik denk dat veel clubs werken aan een soort imago en bewust een bepaalde doelgroep opzoeken. Maar in praktijk kan je geen harde lijn trekken. En omdat het wettelijk discutabel is zullen clubs ook niet snel toegeven dat ze mensen buiten hun doelgroep weigeren.
Parenclubs die succesvol zijn, meten zich idd een doelpubliek en imago aan. Die staan voor iets en bieden ervaringen die je niet per direct elders kan krijgen. Dat is vaak het probleem bij veel parenclubs die allemans vriend proberen te zijn: die hebben geen imago, geen doelgroep en proberen goed voor iedereen te doen, waardoor ze de facto voor niemand goed doen. Dat zijn de clubs die de dertien in een dozijn thema-avondjes doen, met prijzen van pakweg 50€ tot 80€ moeten smijten, en waar je zelden verder geraakt dan een vast publiek (tot de boel doodbloedt that is).

Op dat vlak ben je beter met nicheclubs die zich selectief op een bepaald doelpubliek focussen; zelfs al zijn die duurder, daar heb je wel een quasi gegarandeerde beleving die je zelf ook zoekt. En die clubs trekken wel degelijk een harde lijn (hetgeen ze als privé-club wettelijk gezien ook perfect kunnen en mogen doen).
Ik vind het wel fijn dat er een deurbeleid is.
Niet dat ik nou zo'n trophy-wife ben hoor.
Maar ik zie er niet slecht uit. En als we gaan, dan maken we er werk van.
Hele dag mee bezig, dat bouwt ook lekker op.
Waxen, nagels verzorgen, haren moou, sexy, classy kleding aan.

Ik heb geen zin om op zo'n avondje het type vettig haar, stoppels op plekken waar je ze liever niet hebt, cheap lingerie, ordinaire kleding enz tegen te komen.
Of ook zoiets: ooit een vent in een zwart gewaad tegen gekomen, alsof hij die van scream was. Of mensen op sandalen ( met sokken), crocs, super geblondeerde- plastike poppen met een iQ van een goudvis.
Bleeeer.
En het is cliche, maar dat soort mensen kan/wil de hoge entree prijzen niet betalen.
Wij gaan alleen nog naar clubs die dit soort mensen proberen te weren.
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
14-10-2018 11:10
Ik vind het wel fijn dat er een deurbeleid is.
Niet dat ik nou zo'n trophy-wife ben hoor.
Maar ik zie er niet slecht uit. En als we gaan, dan maken we er werk van.
Hele dag mee bezig, dat bouwt ook lekker op.
Waxen, nagels verzorgen, haren moou, sexy, classy kleding aan.

Ik heb geen zin om op zo'n avondje het type vettig haar, stoppels op plekken waar je ze liever niet hebt, cheap lingerie, ordinaire kleding enz tegen te komen.
Of ook zoiets: ooit een vent in een zwart gewaad tegen gekomen, alsof hij die van scream was. Of mensen op sandalen ( met sokken), crocs, super geblondeerde- plastike poppen met een iQ van een goudvis.
Bleeeer.
En het is cliche, maar dat soort mensen kan/wil de hoge entree prijzen niet betalen.
Wij gaan alleen nog naar clubs die dit soort mensen proberen te weren.
Ik hoor de reacties à la "verwaand", "hooghartig", arrogant", "geen echte swinger" of "leeftijd/afkomst/looks zeggen niets over hoe lekker het wel niet kan zijn" al komen :D

Maar verder volgen we je volledig hoor.
Sinjoren schreef:
14-10-2018 11:21
Ik hoor de reacties à la "verwaand", "hooghartig", arrogant", "geen echte swinger" of "leeftijd/afkomst/looks zeggen niets over hoe lekker het wel niet kan zijn" al komen :D

Maar verder volgen we je volledig hoor.
Haha, ja daar was ik al bang voor.
En misschien ben ik wel geen "echte" swinger. Maar wat dan nog? Ik heb een sexuele voorkeur die niet als doorsnee word gezien. En die komt het meest overeen met swingen.

Gelukkug zijn er zat clubs voor mensen met lagere eisen. Zo komt ieder aan zijn trekken. En een geluk voor die mensen; het is goedkoper.

Verder denk ik: hier kent me verder niemand, dus kom maar met de reacties.
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
14-10-2018 11:26
Haha, ja daar was ik al bang voor.
En misschien ben ik wel geen "echte" swinger. Maar wat dan nog? Ik heb een sexuele voorkeur die niet als doorsnee word gezien. En die komt het meest overeen met swingen.

Gelukkug zijn er zat clubs voor mensen met lagere eisen. Zo komt ieder aan zijn trekken. En een geluk voor die mensen; het is goedkoper.

Verder denk ik: hier kent me verder niemand, dus kom maar met de reacties.

Dat je geen echte swinger bent als je een voorkeur hebt met wie je swingt vind ik een belachelijk idee. Overigens hoor ik dat eigenlijk nooit. Als er iets is waar ik mee doodgegooid wordt dan is het wel dat swingers juist op zoek zijn naar een 'klik'. In een club is dat misschien iets vrijblijvender, maar het type wat vast gaat liggen tot er willekeurige seks plaats gaat vinden is volgens mij niet heel groot.

Ik vind je verder wel een beetje kort door de bocht. Dat er een soort dresscode is kan ik in mee gaan. Maar selecteren op IQ vindt ik dan weer een beetje not-done. En dat je met je club een doelgroep hebt vind ik ook nog wat anders dan mensen weigeren die je niet aan staat. En naar een dure club gaan omdat daar dan vanzelf wel leuk publiek komt vind ik ook nogal een aanname.

Ik snap wel dat de ene club een setting/imago/publiek heeft wat beter of slechter bij je past. Ik ben nu wel benieuwd welke clubs jij positief en welke negatief zou beoordelen. Kan je wat namen noemen?
Sinjoren schreef:
14-10-2018 10:22
Parenclubs die succesvol zijn, meten zich idd een doelpubliek en imago aan. Die staan voor iets en bieden ervaringen die je niet per direct elders kan krijgen. Dat is vaak het probleem bij veel parenclubs die allemans vriend proberen te zijn: die hebben geen imago, geen doelgroep en proberen goed voor iedereen te doen, waardoor ze de facto voor niemand goed doen. Dat zijn de clubs die de dertien in een dozijn thema-avondjes doen, met prijzen van pakweg 50€ tot 80€ moeten smijten, en waar je zelden verder geraakt dan een vast publiek (tot de boel doodbloedt that is).

Op dat vlak ben je beter met nicheclubs die zich selectief op een bepaald doelpubliek focussen; zelfs al zijn die duurder, daar heb je wel een quasi gegarandeerde beleving die je zelf ook zoekt. En die clubs trekken wel degelijk een harde lijn (hetgeen ze als privé-club wettelijk gezien ook perfect kunnen en mogen doen).

Ook een privé-club mag niet discrimineren. Een besloten feest mag alleen voor genodigden zijn (en als jij alleen maar mannen uitnodigt dan mag dat), maar een inrichting die vrij toegankelijk is mag niet discrimineren. Je mag bijvoorbeeld dan geen vrouwen weigeren. En je mag ook geen hogere entree vragen aan mannen dan aan vrouwen. Je mag wel een kledingvoorschrift hebben en je mag wel mensen weigeren als je dat maar niet doet op basis van een discriminerend motief.

Los daarvan is er natuurlijk geen hond die op basis van dit 'onrecht' juridische stappen gaat ondernemen.
Ik ben pro deurbeleid en tegelijkertijd zie ik ook het nadeel ervan: eenheidsworst. Dat viel ons erg op in de fun, beetje veel van het zelfde. Dat is ergens prettig en veilig natuurlijk, maar van de andere kant ook een beetje voorspelbaar en dus saai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven