Auto schade ruzie!

14-10-2018 15:04 228 berichten
Nou lompe ik is tegen een muur gereden, auto is zo hoog dat ik het niet gezien had. Man woedend op me.. Kunnen natuurlijk op de zondag niet naar de garage. Iemand enig idee wat de kosten van de schade zou kunnen zijn. Waarschijnlijk gescheurde bumper en ontwricht. De moterkap sluit niet meer helemaal waardoor je een grote spleet ziet. Helppp
Even kijken hoor :fortune:

Nee natuurlijk kunnen we daar niets van zeggen. Dat het duur klinkt, dat durf ik wel te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan toch gebeuren? Zonde, maar om er nou woedend over te zijn... Als antwoord op je vraag: autoschades zijn behoorlijk duur en lopen snel in de papieren. Een simpele kras kan al snel €500 kosten om te repareren. Tip: rij morgen even langs een dealer voor een schade-indicatiebedrag. Uiteraard liggen de kosten ook aan welke auto je rijdt en hoe duur die onderdelen zijn, ivm de gescheurde bumper en ontwrichte motorkap.
Leuk dat je man boos is. Je deed het expres? :nut:
Greendale schreef:
14-10-2018 15:07
Dat kan toch gebeuren? Zonde, maar om er nou woedend over te zijn... Als antwoord op je vraag: autoschades zijn behoorlijk duur en lopen snel in de papieren. Een simpele kras kan al snel €500 kosten om te repareren. Tip: rij morgen even langs een dealer voor een schade-indicatiebedrag. Uiteraard liggen de kosten ook aan welke auto je rijdt en hoe duur die onderdelen zijn, ivm de gescheurde bumper en ontwrichte motorkap.
Ja vind ik ook, maarja mannen he! Heb wel van me afgebeten hoor haha maar zijn auto is heilig. Mag er niet meer in rijden.. Uhuh :facepalm: ook wel stom dat ik gewoon een muur niet zie.. Maar de muur was lager dan de auto..
Goh woedend, wat overdreven...
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 15:08
ook wel stom dat ik gewoon een muur niet zie.. Maar de muur was lager dan de auto..
Tsja, wees blij dat het gewoon een muur was. Er zijn vast ook een hoop kinderen kleiner als die auto.
Verder: zo te lezen gaat het vast wel een paar duizend euri's kosten.
Hangt ook af van wat voor auto je hebt.
Steenbokje1975 schreef:
Ja vind ik ook, maarja mannen he! Heb wel van me afgebeten hoor haha maar zijn auto is heilig. Mag er niet meer in rijden.. Uhuh :facepalm: ook wel stom dat ik gewoon een muur niet zie.. Maar de muur was lager dan de auto..
Gelukkig was het maar een muur he....
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
Hoe ben je verzekerd?
Steenbokje1975 schreef:

Hou toch op. Met mij zou je ook ruzie krijgen als je mijn auto in de prak had gereden.
Ik heb zelf ook pas geleden schade gemaakt aan m’n auto. De volgende dag ben ik langs 3 schadebedrijven gereden. Ik zou die moeite wel nemen als ik jou/jullie was. Er zit behoorlijk verschil in!
-Darkside- schreef:
14-10-2018 15:13
Hoe ben je verzekerd?
WA casco beperkt
sylph schreef:
14-10-2018 15:11
Goh woedend, wat overdreven...
Vind ik ook! Het is inmiddels gezakt maar gezellig is het niet. Zijn vele ergere dingen, dat probeer ik hem ook duidelijk te maken. We hebben op 't moment al best wat kosten dus dat zit hem dwars.
Zal vast de eerste reactie zijn. Als het straks wat gekalmeerd is komt het vast goed.

Emotie kan ik wel begrijpen. Het is een dure aangelegenheid en dat zal even voor wat frustratie hebben gezorgd.

Het zal vast het nodige kosten. Simpele beurt kost soms al €500.
Star² schreef:
14-10-2018 15:14
Hou toch op. Met mij zou je ook ruzie krijgen als je mijn auto in de prak had gereden.
Nou de auto is niet total loss.. We kunnen er goed meer rijden.. De bumper is beschadigd. Dramatisch hoor
Star² schreef:
Hier idem. Wat een lompe actie zeg! Als je in een auto stapt zie je toch eerst wat er in de omgeving is? En als je al reed dan heb je die muur toch ook kunnen zien toen je erop af reed?
Ik was ook woest geworden en mijn man ook. Jammer van het geld.
roosje1976 schreef:
Ik heb zelf ook pas geleden schade gemaakt aan m’n auto. De volgende dag ben ik langs 3 schadebedrijven gereden. Ik zou die moeite wel nemen als ik jou/jullie was. Er zit behoorlijk verschil in!
Ja gaan we zeker doen idd! Hopen dat het meevalt! Was wel benieuwd naar een prijsindicatie maar zal lastig zijn online
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 15:17
Nou de auto is niet total loss.. We kunnen er goed meer rijden.. De bumper is beschadigd. Dramatisch hoor
Reageer je ook zo als iemand wat van jou kapot maakt?
Steenbokje1975 schreef:
Oke, dus je kan de rest zelf wel regelen als je het allemaal niet zo erg vind.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 14-10-2018 15:45
5.04% gewijzigd
Pas ook een nieuwe bumper gekregen , kosten 350 euro maar verder geen schade .
Ik dacht eigenlijk met die koptekst dat je ruzie had omdat je een ander had aangereden.
Theamuts schreef:
Hier idem. Wat een lompe actie zeg! Als je in een auto stapt zie je toch eerst wat er in de omgeving is? En als je al reed dan heb je die muur toch ook kunnen zien toen je erop af reed?
Mijn man reed heen en ik zat achterin bij de kleine..
Steenbokje1975 schreef:

Ik snap zijn reactie wel. Zo met mijn spullen omgaan en dan nog zo reageren ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven