Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
*is benieuwd of ze morgen ook een stempeltje van Drift krijgt*

OMG! Ik zoek op internet naar een recept voor Hartige Muffins (of eigenlijk naar die pakjes van Honig) en kom dit tegen:

weegclub.nl

Daar kun je dus op dat forum ook zo'n banner net als op babybrabbel plaatsen. Maar dan voor je gewicht ipv aantal uren/dagen/weken zwanger

Dat moeten wij ook!!

Leuk MdY, morgen werken!! ik reis momenteel ook een uur van deur-tot-deur. Of eigenlijk net iets langer. Als ik verhuis is het korter.

Moos!!! En toen heb jij die ene leuke jongen niet even gekidnapt en mij direct gebeld en was ik naar je toe komen fietsen?

Ik vind het lastig om er met LC vaart achter te zetten, vooral omdat we binnenkort weer samen moeten werken. Maar daarna... moet het er toch maar eens van komen.

Hij komt iig snel met mijn verjaardagscadeautje naar mijn nieuwe huis. Wel handig dat het op goeie afstand is met de trein

Maar als het goed is hebben we a.s. vrijdag een korte werk-afspraak. Misschien even voorstellen om samen buiten de deur te lunchen

En niet erg dat je er niet veel bent Moos, dat heb ik binnenkort. En jij ook, want dan werken wij veel samen en kunnen we niet posten!

Welke voorstelling is dat in A'dam van VT? Vind ik dat ook leuk? moet natuurlijk wel even jouw scharrel uittjekken

Ik vind jullie zó leuk! En jullie hebben zó veel geschreven!

Pfoe, verder weet ik het even niet meer waarop te reageren.

Feestje was leuk, alle chips, nootjes, broodjes e.d. zijn op, joehoe! Alleen nog veel wijn in huis.

Ook leuke cadeau's gekregen: een hapjespan met deksel (had ik gevraagd ) een kiemschaal (leuke schaal om alfalfa etc. in te kweken), een bodyshop-setje, een spiegeltje+magneet+maya-poppetjes met de tekst: "Don't worry, you are beautiful!" een kitcherig maria-beeldje voor aan de muur en een braziliaans gelukspoppetje ('als je er 1 op je hart draagt, geeft het gezondheid. In je portemonnee -> geef je minder geld uit, in de auto -> bescherming. En... in je broekzak -> ontvang je veel passie... Age gaat weer broeken dragen dus )

Nu even alles bij elkaar rapen voor huis-kijken morgen. Arbeidsovereenkomst, jaaropgaaf e.d.)
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 21:32:

Dikke vette mosterd

Drift: mag ik bij jou op de bank? Ga ik voor die tijd nog even witte laarzen scoren om de buurman te verleiden... heb immers een naam hoog te houden hahaha

Jij mag bij mij op de bank. Heb zelfs nog een matrasje dus ook dat is mogelijk!

En bij de buurman bellen we dan gewoon middenin de nacht gezellig aan
Hallo Dames

Buurman is toch nog niet in de aanbieding? Of was dit een "eendagsvlieg" Drift?? Als hij wel beschikbaar is, wil ik ook - zonder witte laarzen - wel een poging wagen
En anders maak je maar een flirt-mood, Flora. Moet toch helemaal goed komen zo met z'n allekes. Oh ja, MdK, het nachtnet tussen Rotterdam en Utrecht is nu beter in het weekend he, rechtstreekse trein zowaar. En nog iets voor 4 april: Ik heb gratis ruim parkeergelegenheid voor de deur, dus als er mensen per auto komen (ErWt?) kunnen ze hier parkeren en dan tijgen we per bus naar de stad, ofzo.
quote:Drift schreef op 15 maart 2009 @ 21:35:

[...]

En verder heb ik de vreselijk handige eigenschap er nog wel eens wat uit te flappen waarvan ik achteraf denk 'WAAROM'Heb ik nu helemáál geen last van!
Ach weet je als het nou vreselijk goed klikt IRL zou ik niet zo'n moeite hebben met blijven pitten bij een van jullie, maar ja dat kan ik natuurlijk wat moeilijk van achter het scherm bepalen Dus daarom denk ik. Nog even daargelaten dat ik het als pittig spannend vind met jullie allemaal op 'date' te gaan!

/ maat 38 maar de buurman mag je houden
*heeft nu witte laarzen aan*

Oh ja, hostel is ook leuk. Als we niet bij Drift of Moos blijven slapen kan ik misschien wel korting krijgen bij hostel. Heb daar overal vrienden.

Ook bij een duurder hotel iets buiten de stad trouwens, daar valt ook vast wel te regelen alleen moeten we dan aan € 95,- per nacht denken...
quote:flora81 schreef op 15 maart 2009 @ 21:37:

Hallo Dames

Buurman is toch nog niet in de aanbieding? Of was dit een "eendagsvlieg" Drift?? Als hij wel beschikbaar is, wil ik ook - zonder witte laarzen - wel een poging wagen Ik voorzie een lánge rij voor des buurmans deur.. :-)
quote:AgentL schreef op 15 maart 2009 @ 21:37:Ik vind het lastig om er met LC vaart achter te zetten, vooral omdat we binnenkort weer samen moeten werken. Maar daarna... moet het er toch maar eens van komen.

Hij komt iig snel met mijn verjaardagscadeautje naar mijn nieuwe huis. Wel handig dat het op goeie afstand is met de trein

Maar als het goed is hebben we a.s. vrijdag een korte werk-afspraak. Misschien even voorstellen om samen buiten de deur te lunchen

Feestje was leuk, alle chips, nootjes, broodjes e.d. zijn op, joehoe! Alleen nog veel wijn in huis.

Ook leuke cadeau's gekregen: een hapjespan met deksel (had ik gevraagd ) een kiemschaal (leuke schaal om alfalfa etc. in te kweken), een bodyshop-setje, een spiegeltje+magneet+maya-poppetjes met de tekst: "Don't worry, you are beautiful!" een kitcherig maria-beeldje voor aan de muur en een braziliaans gelukspoppetje ('als je er 1 op je hart draagt, geeft het gezondheid. In je portemonnee -> geef je minder geld uit, in de auto -> bescherming. En... in je broekzak -> ontvang je veel passie... Age gaat weer broeken dragen dus )

Nu even alles bij elkaar rapen voor huis-kijken morgen. Arbeidsovereenkomst, jaaropgaaf e.d.)

Age, veel succes morgen met de bezichting! Hopelijk is het iets. Dat spiegeltje+magneet+maya-poppetjes met de tekst: "Don't worry, you are beautiful!" een kitcherig maria-beeldje voor aan de muur en een braziliaans gelukspoppetje ('als je er 1 op je hart draagt, geeft het gezondheid, vind ik helemaal leuk klinken!!

Draag je nooit broeken??
quote:Mevrouwdekees schreef op 15 maart 2009 @ 21:38:

Ach weet je als het nou vreselijk goed klikt IRL zou ik niet zo'n moeite hebben met blijven pitten bij een van jullie, maar ja dat kan ik natuurlijk wat moeilijk van achter het scherm bepalen Dus daarom denk ik. Nog even daargelaten dat ik het als pittig spannend vind met jullie allemaal op 'date' te gaan!

/ maat 38 maar de buurman mag je houden

Als jij nou een beetje bij mij in de buurt werkt, wil ik best een voorbereidende borrel met je drinken hoor

Zie je hyves!
quote:Mevrouwdekees schreef op 15 maart 2009 @ 21:38:

/ maat 38 maar de buurman mag je houden Ik vinut ook spannend Keesie. En je hebt helemaal gelijk over het niet vanachter een scherm kunnen beoordelen van ieders leukerigheid.
Kan ik me levendig voorstellen MdK. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het allemaal wel goed gaat komen, maar voor hetzelfde geld blijken we in het echt allemaal heel suffe mutsen te zijn

Bij mij kunnen trouwens ook wel meer mensen blijven pitten eventueel hoor.

Aag, leuk dat het leuk was! Ik denk dat je de voorstelling wel leuk vindt, ik ga op 9 april. Kunnen we de uitspraak 'zo zie je elkaar nooit, zo zie je elkaar 2 keer per week' misschien nog eens letterlijk opvatten :-) Ik mail je zo efkes welke voorstelling.

Snap dat met LC wel ja, misschien inderdaad eerst SD maar eens overleven, maar dan ga ik je er daarna wel aan houden dat je iets moet gaan doen hoor, als er dan nog niks gebeurd is tenminste
quote:AgentL schreef op 15 maart 2009 @ 21:39:

*heeft nu witte laarzen aan*

Oh ja, hostel is ook leuk. Als we niet bij Drift of Moos blijven slapen kan ik misschien wel korting krijgen bij hostel. Heb daar overal vrienden.

Ook bij een duurder hotel iets buiten de stad trouwens, daar valt ook vast wel te regelen alleen moeten we dan aan € 95,- per nacht denken...

Ik ken dit beruchte hostel ook.

Helemaal prima, 1 nadeel dat je persé om drie uur binnen MOEt zijn. En voor mij geldt: gezelligheid kent geen tijd en als ik in de mood ben, doe ik overal het liefste het licht uit....
quote:AgentL schreef op 15 maart 2009 @ 21:39:

Ook bij een duurder hotel iets buiten de stad trouwens, daar valt ook vast wel te regelen alleen moeten we dan aan € 95,- per nacht denken...Bedoel jij hotel O. in de D-straat? Dat kan namelijk veeeeel goedkoper! In hetzelfde hotel... Werk jij daar nou om de hoek?
Age, je feestje klinkt goed zeg! En wat een leuke cadeautjes!

Spannend zeg morgenvroeg, ik hoop zo voor je dat het een beetje iets is.

En LC moet je vrijdag inderdaad maar strikken voor een lunch buiten de deur. En dan direct een nieuwe afspraak maken.
Hm, wat gek, wij waren echt niet voor 3en afgelopen woensdag.
quote:Moosey schreef op 15 maart 2009 @ 21:43:

Kan ik me levendig voorstellen MdK. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het allemaal wel goed gaat komen, maar voor hetzelfde geld blijken we in het echt allemaal heel suffe mutsen te zijn

Nou, ik ken drie van jullie en hand op mijn hart: zit geen muts tussen hahaha
Ooooh, en je gaat morgen bij je huis kijken Age!? Dat had ik gemist. Spannend!!!!
Terug gehyved!
De buurman is overigens nog niet in de sale nee. Wat ik er wel mee wil weet ik absoluut niet. Ik wacht dus even rustig af wat hij doet
Age: stoer dat je gewoon actie gaat ondernemen richting LC! En straks ook een nieuw huis, als alles meezit, het gaat goed he?
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 21:38:

[...]

Heb ik nu helemáál geen last van!

Ik kan echt quasi nonchalant vragen 'goh, witte laarzen...wat vind je daar dan zo sexy aan?' en dat terwijl ik me voorgenomen heb het nou eens niet over sex te hebben met redelijk wildvreemde kerels.
quote:Drift schreef op 15 maart 2009 @ 21:46:

De buurman is overigens nog niet in de sale nee. Wat ik er wel mee wil weet ik absoluut niet. Ik wacht dus even rustig af wat hij doet Wel leuk en spannend Drift en hij is de man... Hij mag best wat moeite voor je doen hoor. Zag je hem vaak of was het meer af en toe hoi en doei?
MdK: zie hyves!
Jaaa,a gaat supergoed hier.

En bij S kun je een artiestencode krijgen. Dat is voor jou en mijn werk Moos. Alleen voor 2p-kamers etc.

En aangezien ik vrienden heb gemaakt bij S krijg ik die artiestencode wel

En nee Tien, bedoel niet hotel O. Ik bedoel hotel M. Daar heb ik nog grotere vrienden gemaakt trouwens Maar dat dateert nog van vorig jaar.

(jezus, wat een cryptische omschrijvingen)

9 april lijkt me leuk! Dan verblijf ik nog net in A'dam dus dat moet lukken!

En nee, ik draag nauwelijks broeken Floor. Hooguit 1 keer per maand gok ik. Sinds ik afgelopen zomer wat laarzen heb gekocht ben ik weer helemaal een rokjesmeisje Broeken staan mij gewoon niet zo leuk, of eigenlijk heb ik niet de goeie broeken in m'n kast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven