Uitgerekend 2e helft mei 2019

10-09-2018 09:42 1313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.

Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
NaamLeeftijdKindjeJ/m/vUitgerekendAfspraken
gracey30333e9 mei
chip362e11 mei19-12 20 weken echo
Tess1981374ej12 mei18-12 20 wekenecho
Sunne351em12 mei28-12 20 wekenecho
OkkiePetite301e14 mei27-12 20 wekenecho
Mik301e15 mei27-12 20 weken echo
Sch0rpioen311ev17 mei27-12 20 wekenecho
Tiswa1ej18 mei31-12 20 weken echo
Goudsie291em19 mei24-12 20 wekenecho
Groenisgras272e19 mei28-12 20 wekenecho
mmm44272ej20 mei27-12 20 weken echo
Vivaantje93251em20 mei
Schuimblusser251eV21 mei9-1 20 wekenecho
Stephanie05271em25 mei28-12 20 wekenecho
Famke1993251ev25 mei9-1 20 wekenecho
Globetrotter272ev27 mei
:hug: romy1982, :hug: koetjesenkalfjes, :hug: wennn, :hug: Daantje, :hug: starsuus

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
Hoe gaat het met jullie? Fijn weekend gehad?

Hier een druk weekend gehad, verjaardag gehad van dochter en gister hele dag op stap geweest.
Hi meiden, het was even stil hier afgelopen weekend. Iedereen was vast van het mooie weer aan het genieten!

Starsuus, ik ben ook zooo moe nu. Zaterdagmiddag op pad geweest en 's avonds helemaal kapot. We liepen een beetje door de stad en ik was zo enorm buiten adem... Een slechte nacht daarna en toen kon ik gisteren echt helemaal niks meer! Ik wilde toch nog even de badkamer poetsen, maar dat eindigde in een huilbui, haha :facepalm: Vandaag maar even een thuiswerkdagje ingelast.
Kon jij dat wel allemaal volhouden mmm?
Sunne, nee niet echt haha. Ik kreeg gister avond onwijs hoofdpijn en heb ik nu nog steeds, helaas. Maar ja; morgen weer rustig aan doen.

Goed van je Sunne dat je een thuiswerkdagje had ingelast. Ik moest vorige week ook zo huilen. Ik was ziek, hond had de hele boel ondergepoept en werd ineens teveel hahah
Rustig aan dan, mmm!
Toch wel goed om te horen dat ik niet de enige ben. Ik voel me soms zo'n aansteller, maar ik voel me gewoon zo k*t af en toe! Ziekmelden vond ik dan weer een beetje overdreven, bovendien moet ik dan zelf de arbodienst bellen en die willen precies weten wat je mankeert. Dus een dagje thuis is wel een prima oplossing zo.
oef hier ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo moe is en emotionele uitbarstingen :bye: .
Vanochtend mijn eerste echte spuugsessie omdat ik m'n tanden aan het poetsen was.... Plus een beroerde nacht, dromen jullie ook zo veel en raar? En daar kwamen de tranen. Applausje voor mijn man die me min of meer beval om thuis te gaan werken. En terecht want ben verrot. Van het weekend ook echt niks gedaan, want zo moe. Veel werkafspraken moeten afzeggen, maar kon wel het 1 en ander op een kalm tempo bijwerken, dus geeft ook wel weer wat lucht.
Grote lijn is wel mega moe, schrale troost dat jullie dit ook hebben :flag:
Ahh Okkie :high5: Goed dat je thuis bent gebleven vandaag!

Ik heb ook steeds braakneigingen bij het tandenpoetsen 's ochtends, terwijl ik dan verder niet echt misselijk ben. Dat is momenteel vooral later op de dag.
Dromen zijn hier inderdaad ook vaak vreemd! En heel veel draaien, heel onrustige nachten.
Hallo Allemaal,

Vanuit hier even een minder berichtje, ik heb vanmorgen een extra echo gehad. Om bepaalde zorgen uit te sluiten.

Helaas was er op de echo geen kloppend hartje meer te zien. Het kindje was nog wel gegroeid ten opzichte van de vorige echo. Het hartje is ongeveer gestopt met 9+2 weken.

Nu moet ik dus gaan afwachten tot de miskraam op gang gaat komen.

Ik wens jullie allemaal hele fijne zwangerschappen en mooie gezonde baby’s

Bedankt dat ik met jullie heb mogen mee schrijven.
Hee Daantje, wat een naar bericht meid. Heel verdrietig. Ik hoop maar dat het gauw op gang komt en dat je snel weer zwanger mag raken van een prachtig en gezond kindje. Heel veel sterkte! :hug:
Ach daantje wat een droevig nieuws....
Mag ik vragen met welke zorgen je naar een extra echo vroeg?
Ik wens je veel sterkte de komende tijd en hoop dat er snel ook weer goed nieuws komt😘😘

Hier ook MOE. Niet normaal gewoon. Daarnaast ook ziek geweest (holteontsteking).. helpt allemaal niet mee.
Ik ben vooral Savonds misselijk. Kan nauwelijks avondeten verdragen. Alleen de lucht al... “gelukkig” nog niet over gegeven...
Oh Daantje, wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat het snel op gang komt en dat je snel weer zwanger mag zijn en blijven.
ach nee Daantje, wat een verdrietig nieuws voor jullie!
Heel veel sterkte! ik denk aan jullie. :hug:
Phoe Daantje.. wat verdrietig.. veel sterkte komende tijd!!

Hier gaat alles wel oké, heb het idee dat de misselijkheid minder is geworden. Ben wel sneller moe inderdaad en had van t weekend hoofdpijn maar verder gaat t redelijk. Ik kan wel heel veel slapen maar daar had ik normaalgesproken ook niet veel moeite mee ;).
Hè Daantje, wat verdrietig... Heel veel sterkte! Ik hoop idd dat het snel op gang komt en je kunt herstellen! Ben ook wel benieuwd naar de aanleiding van de echo.

Ik hou af en toe het onzekere gevoel als ik me een dag ‘goed’ voel ( minder moe en niet misselijk), zoals vandaag. Terwijl ik gisteren nog behoorlijk misselijk was, dus wisselt gewoon van dag tot dag. Volgende week gelukkig weer een echo.
voor de tabel: termijnecho op 22/10

Verkoudheid gaat gelukkig eindelijk een beetje over, met als nadeel dat ik alles veel beter ruik. Vooral op mijn werk is dat niet altijd even prettig.
Chip ik heb dat ook hoor. Vooral wanneer m’n borsten wat minder groot/gevoelig zijn en ik me wat fitter voel dan gemiddeld. Dan kan de angst me echt naar de keel grijpen en loop ik gelijk weer driftig te Googelen naar de kansen op een miskraam of missed abortion. Ik kan gelukkig in m’n dagboek van m’n eerste zwangerschap per dag teruglezen hoe het toen allemaal verliep, en toen verschilden de klachten ook erg per dag. Maar zal toch erg opgelucht zijn als de termijnecho volgende week goed is!
Jeetje Daantje. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je miskraam vanzelf op gang komt.
Mocht je iets willen vragen, klagen of je ei kwijt kunnen, dan kun je me altijd een berichtje sturen.

Dikke knuffel :hug:
Schreef jij niet iets over rare dromen Okkie? Ik droomde vannacht dat ik mijn huurhuis (heb ik een huurhuis??) op stel en sprong moest ontruimen omdat er een Turkse bruiloft zou plaatsvinden. Dikke stress natuurlijk. Vervolgens moest ik met een stuk of vijftig andere mensen op een enorme boot springen waar een ijsbeer op bleek te zitten die iedereen bij langs ging om te zien wie hij op zou gaan eten. En toen werd ik wakker van m’n zoon die blijkbaar ook raar had gedroomd, want hij wilde “zijn gele jas aan”, haha! :lol:
Hihi Starsuus, hoe krijg je het allemaal bij elkaar verzonnen he! :rolling:
O Daantje wat verdrietig. Veel sterkte!

Ik was nog niet echt misselijk; maar vanochtend maakte ik een broodje met kipkerrie.. man die lucht; zo vies! Stond te kokhalzen hahah.
Voor de rest voel ik me vandaag weer goed. Geen hoofdpijn en stuk minder moe.
Lijkt het jullie leuk om (mochten de aankomende echo's goed zijn) om een geheime facebookgroep aan te maken? Of liever via het forum blijven kletsen?
Schuimblusser, hoe is je echo gegaan?

Ik vind via forum prima, maar weet niet of het veel handiger is via FB? Ik vind het ook wel lekker anoniem zo :)
Ik vind het ook prima zo. Ik heb niet eens een Facebook account. Of moeten we hiervoor sowieso een nieuw (anoniem) account aanmaken?
Nee je hoeft er niet speciaal een anoniem account voor te maken. Ik hen wel met het groepje van mijn dochter een Facebook groep en is echt heel gezellig en we hadden/hebben veel steun aan elkaar. Ook toen de baby’s werden geboren
Kan inderdaad best leuk zijn denk ik, zo’n Facebook-groep. Mocht er een groep komen dan sluit ik graag aan.
Weet iemand toevallig nog een mooi, informatief boek over zwangerschap en alles daaromheen? Lijkt me leuk, ook voor mijn vriend, om het allemaal te kunnen volgen.
Ik heb veel gehad aan de boeken van Beatrijs Smulders, Sunne. Ze heten: “Veilig zwanger”, “Veilig bevallen” en “Veilig door de kraamtijd”. Zijn ongetwijfeld ook volop tweedehands verkrijgbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven