Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
quote:Drift schreef op 15 maart 2009 @ 22:17:

[...]

Mocht ik hem helemaal beu zijn binnenkort dan stuur ik jou even op hem af denk ik zo.

Hij valt op slank, dus dat lijkt me een kansloze missie

Maar als hij van zijn geloof valt, red ik zijn zieltje wel hoor!
quote:AgentL schreef op 15 maart 2009 @ 22:17:

Wat een stoere Flora ben jij als ik op je foto's afga!

Hahaha... dank je!

Wat ik al schreef in mijn krabbel, dit is wederzijds, leuke fotos!
Ooooh, ik hoop dat ik vannacht kan slapen... Morgen heb ik misschien wel twee huizen!!
Ik heb een google add over laarzen!
Wat schrijven jullie vééééél! Ik kan niet eens even Paul de Leeuw kijken of i moet paaaagina's bijlezen

Oh enne was ik érg naief als ik onze deet in april niet heel serieus genomen had

En dat waterfietsen... was dat óók écht..?
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 15 maart 2009 @ 22:18:

Mmmm buurman, er was iets dit topic over een buurman, wat was het toch maar weer..

Druk aan het Hyven met Tien ondertussen, moeilijk hoor zo multi-tasken.Meid, het gaat prima. En dat was ik, van die buurman. Kansloos, dat kan ik je wel vertellen
Succes morgen age! Spannend hoor!
*voelt zich vrij dom*
Peas on earth!
quote:Moosey schreef op 15 maart 2009 @ 22:17:

Mag toch best? Stel je voor dat er nooit iets vreemd was en dat je altijd maar meteen wist wat je ergens van vond, da's ook saai Ga je'm dat nu sms-en, dat je het leuk vond maar verder niet zo goed weet?

Ik heb hem gesmst dat ik geen vervelend gevoel aan de avond heb overgehouden. Maar dat ik wel een beetje onrustig geslapen heb omdat ik het niet zo goed weet. Dus inderdaad een beetje zoals jij het omschrijft.

Heb een sms terug gehad dat hij niet hoopt dat ik door hem slecht slaap. Maar als dat een klein beetje op een positieve manier is dat hij dat wel leuk zou vinden...
Oef, ik loop ook erg achter zie ik al!

Zijn we in elk geval samen achterlopend qua bijlezen, Erwt!

Enne... date nam ik wel serieus, maar of ik blij wordt van het feest weet ik nog niet...
Sherlock Erwt doet even check: Floor is van de foto met de bedden?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 22:24:

Oh enne was ik érg naief als ik onze deet in april niet heel serieus genomen had

En dat waterfietsen... was dat óók écht..? PodE heeft me al die tijd voor Niet Serieus versleten
Erwtekind van mij hoef je niet te waterfiets maar naar Utrecht komen zál je!

Tien; oh leuk, dan kan ik je laarsjes en buurman vast snel bewonderen
quote:AgentL schreef op 15 maart 2009 @ 22:22:

Ooooh, ik hoop dat ik vannacht kan slapen... Morgen heb ik misschien wel twee huizen!!

Jahaahh!!

Hoe laat ga je kijken Age? Wel errug leuk en ik las ergens iets dat je daar over twee weken al wilt wonen?? Dus ik ga er vanuit dat je dan niet heel veel hoeft te klussen? Je bent zeker in je hoofd al aan het inrichten?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 22:26:

Sherlock Erwt doet even check: Floor is van de foto met de bedden? check.
Ik heb even in vogelvlucht bijgelezen, want voor meer dan dat even geen puf. Ik sluit me voor wat betreft date en stappen redelijk aan bij MdY: daten met jullie is leuk, maar slapen weet ik nog niet. Ik hou érg van in m'n eigen bedje slapen namelijk
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 22:26:

Sherlock Erwt doet even check: Floor is van de foto met de bedden?

hahaha ja, das Floor...

Het grote kind, uhum
Haha Erwt!

En terecht dat jij je dom voelt!!!

4 April staat bij mij ook... alleen dat waterfietsen... hmmmm... ik weet het niet. Moet me nog wel kunnen vertonen in U natuurlijk. En straks fietsen wij daar en fietst die ene leuke jongen weer langs de gracht
Ah, leuk Floor! (heb ook even gespiekt!)

Enne... ben zooo bnieuwd Age of je huis doorgaat, ik ga duimen!! Hoelaat?
quote:Tientje79 schreef op 15 maart 2009 @ 22:26:

[...]

PodE heeft me al die tijd voor Niet Serieus versleten

Ik dacht dat de 4aprilwaterfietsdeet een soort fictieve deadline voor ons AfvalProject was

Maar we gaan dus écht deten?! Wauw
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 22:27:

Ik heb even in vogelvlucht bijgelezen, want voor meer dan dat even geen puf. Ik sluit me voor wat betreft date en stappen redelijk aan bij MdY: daten met jullie is leuk, maar slapen weet ik nog niet. Ik hou érg van in m'n eigen bedje slapen namelijk Same story here! Kikkertje gaat gewoon haar eigen mandje in die avond!
quote:Mevrouwdekees schreef op 15 maart 2009 @ 22:26:

Erwtekind van mij hoef je niet te waterfiets maar naar Utrecht komen zál je!

Tien; oh leuk, dan kan ik je laarsjes en buurman vast snel bewonderen

Voor de verandering helemaal eens met MdK!

Enne MdK: laarzen moeten nog gescoord worden en buurman is alweer ancient history...
Maar euh... niet allemaal eerst al minideets doen hoor, zodat jullie elkaar al allemaal kennen en ik niet. Erwt is namelijk best een watje

Spannend Age! Hoe laat ga je morgen kijken? Ben héél benieuwd!

En MdY, ben je zenuwachtig voor morgen?

Ik mag trouwens morgenochtend eindelijk naar de oogarts. Vind het nu bijna een beetje genant, want oogprobleem bijna over . Maar goed, ik ga wel voor de zekerheid, want 's ochtends vaak erg rode ogen.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 22:27:

Ik heb even in vogelvlucht bijgelezen, want voor meer dan dat even geen puf. Ik sluit me voor wat betreft date en stappen redelijk aan bij MdY: daten met jullie is leuk, maar slapen weet ik nog niet. Ik hou érg van in m'n eigen bedje slapen namelijk Das toch prima!? Dat is voor iedereen anders. Ik slaap over het algemeen na een paar wijntjes prima in een ander bed. Maar goed, toen jullie op het date idee kwamen, was ik hier nog niet. Dus ik hoop dat jullie mij toestemming verlenen om aan te sluiten...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 maart 2009 @ 22:28:

[...]

Ik dacht dat de 4aprilwaterfietsdeet een soort fictieve deadline voor ons AfvalProject was

Maar we gaan dus écht deten?! Wauw Nee joh, Vinyl en ik hebben een keer heel veel lol op een waterfiets gehad - in Utrecht - en dat gingen we herhalen, op 4 april. En omdat het dan best wel ver weg was (schrijven anno januari) konden we dan meteen onze geslonken heupen tonen. Daarop sloten de anderen aan en voilá: date op 4 april op de waterfiets was een deal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven