Uitgerekend 2e helft mei 2019
maandag 10 september 2018 om 09:42
Hoi dames,
Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.
Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
romy1982,
koetjesenkalfjes,
wennn,
Daantje,
starsuus
Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.
Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
Naam | Leeftijd | Kindje | J/m/v | Uitgerekend | Afspraken |
---|---|---|---|---|---|
gracey30 | 33 | 3e | 9 mei | ||
chip | 36 | 2e | 11 mei | 19-12 20 weken echo | |
Tess1981 | 37 | 4e | j | 12 mei | 18-12 20 wekenecho |
Sunne | 35 | 1e | m | 12 mei | 28-12 20 wekenecho |
OkkiePetite | 30 | 1e | 14 mei | 27-12 20 wekenecho | |
Mik | 30 | 1e | 15 mei | 27-12 20 weken echo | |
Sch0rpioen | 31 | 1e | v | 17 mei | 27-12 20 wekenecho |
Tiswa | 1e | j | 18 mei | 31-12 20 weken echo | |
Goudsie | 29 | 1e | m | 19 mei | 24-12 20 wekenecho |
Groenisgras | 27 | 2e | 19 mei | 28-12 20 wekenecho | |
mmm44 | 27 | 2e | j | 20 mei | 27-12 20 weken echo |
Vivaantje93 | 25 | 1e | m | 20 mei | |
Schuimblusser | 25 | 1e | V | 21 mei | 9-1 20 wekenecho |
Stephanie05 | 27 | 1e | m | 25 mei | 28-12 20 wekenecho |
Famke1993 | 25 | 1e | v | 25 mei | 9-1 20 wekenecho |
Globetrotter | 27 | 2e | v | 27 mei |

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
maandag 15 oktober 2018 om 09:22
Hi meiden, het was even stil hier afgelopen weekend. Iedereen was vast van het mooie weer aan het genieten!
Starsuus, ik ben ook zooo moe nu. Zaterdagmiddag op pad geweest en 's avonds helemaal kapot. We liepen een beetje door de stad en ik was zo enorm buiten adem... Een slechte nacht daarna en toen kon ik gisteren echt helemaal niks meer! Ik wilde toch nog even de badkamer poetsen, maar dat eindigde in een huilbui, haha
Vandaag maar even een thuiswerkdagje ingelast.
Kon jij dat wel allemaal volhouden mmm?
Starsuus, ik ben ook zooo moe nu. Zaterdagmiddag op pad geweest en 's avonds helemaal kapot. We liepen een beetje door de stad en ik was zo enorm buiten adem... Een slechte nacht daarna en toen kon ik gisteren echt helemaal niks meer! Ik wilde toch nog even de badkamer poetsen, maar dat eindigde in een huilbui, haha

Kon jij dat wel allemaal volhouden mmm?
maandag 15 oktober 2018 om 10:09
Sunne, nee niet echt haha. Ik kreeg gister avond onwijs hoofdpijn en heb ik nu nog steeds, helaas. Maar ja; morgen weer rustig aan doen.
Goed van je Sunne dat je een thuiswerkdagje had ingelast. Ik moest vorige week ook zo huilen. Ik was ziek, hond had de hele boel ondergepoept en werd ineens teveel hahah
Goed van je Sunne dat je een thuiswerkdagje had ingelast. Ik moest vorige week ook zo huilen. Ik was ziek, hond had de hele boel ondergepoept en werd ineens teveel hahah
maandag 15 oktober 2018 om 11:27
Rustig aan dan, mmm!
Toch wel goed om te horen dat ik niet de enige ben. Ik voel me soms zo'n aansteller, maar ik voel me gewoon zo k*t af en toe! Ziekmelden vond ik dan weer een beetje overdreven, bovendien moet ik dan zelf de arbodienst bellen en die willen precies weten wat je mankeert. Dus een dagje thuis is wel een prima oplossing zo.
Toch wel goed om te horen dat ik niet de enige ben. Ik voel me soms zo'n aansteller, maar ik voel me gewoon zo k*t af en toe! Ziekmelden vond ik dan weer een beetje overdreven, bovendien moet ik dan zelf de arbodienst bellen en die willen precies weten wat je mankeert. Dus een dagje thuis is wel een prima oplossing zo.
maandag 15 oktober 2018 om 15:43
oef hier ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo moe is en emotionele uitbarstingen
.
Vanochtend mijn eerste echte spuugsessie omdat ik m'n tanden aan het poetsen was.... Plus een beroerde nacht, dromen jullie ook zo veel en raar? En daar kwamen de tranen. Applausje voor mijn man die me min of meer beval om thuis te gaan werken. En terecht want ben verrot. Van het weekend ook echt niks gedaan, want zo moe. Veel werkafspraken moeten afzeggen, maar kon wel het 1 en ander op een kalm tempo bijwerken, dus geeft ook wel weer wat lucht.
Grote lijn is wel mega moe, schrale troost dat jullie dit ook hebben

Vanochtend mijn eerste echte spuugsessie omdat ik m'n tanden aan het poetsen was.... Plus een beroerde nacht, dromen jullie ook zo veel en raar? En daar kwamen de tranen. Applausje voor mijn man die me min of meer beval om thuis te gaan werken. En terecht want ben verrot. Van het weekend ook echt niks gedaan, want zo moe. Veel werkafspraken moeten afzeggen, maar kon wel het 1 en ander op een kalm tempo bijwerken, dus geeft ook wel weer wat lucht.
Grote lijn is wel mega moe, schrale troost dat jullie dit ook hebben

maandag 15 oktober 2018 om 16:00
maandag 15 oktober 2018 om 16:58
Hallo Allemaal,
Vanuit hier even een minder berichtje, ik heb vanmorgen een extra echo gehad. Om bepaalde zorgen uit te sluiten.
Helaas was er op de echo geen kloppend hartje meer te zien. Het kindje was nog wel gegroeid ten opzichte van de vorige echo. Het hartje is ongeveer gestopt met 9+2 weken.
Nu moet ik dus gaan afwachten tot de miskraam op gang gaat komen.
Ik wens jullie allemaal hele fijne zwangerschappen en mooie gezonde baby’s
Bedankt dat ik met jullie heb mogen mee schrijven.
Vanuit hier even een minder berichtje, ik heb vanmorgen een extra echo gehad. Om bepaalde zorgen uit te sluiten.
Helaas was er op de echo geen kloppend hartje meer te zien. Het kindje was nog wel gegroeid ten opzichte van de vorige echo. Het hartje is ongeveer gestopt met 9+2 weken.
Nu moet ik dus gaan afwachten tot de miskraam op gang gaat komen.
Ik wens jullie allemaal hele fijne zwangerschappen en mooie gezonde baby’s
Bedankt dat ik met jullie heb mogen mee schrijven.
maandag 15 oktober 2018 om 17:36
Ach daantje wat een droevig nieuws....
Mag ik vragen met welke zorgen je naar een extra echo vroeg?
Ik wens je veel sterkte de komende tijd en hoop dat er snel ook weer goed nieuws komt

Hier ook MOE. Niet normaal gewoon. Daarnaast ook ziek geweest (holteontsteking).. helpt allemaal niet mee.
Ik ben vooral Savonds misselijk. Kan nauwelijks avondeten verdragen. Alleen de lucht al... “gelukkig” nog niet over gegeven...
Mag ik vragen met welke zorgen je naar een extra echo vroeg?
Ik wens je veel sterkte de komende tijd en hoop dat er snel ook weer goed nieuws komt
Hier ook MOE. Niet normaal gewoon. Daarnaast ook ziek geweest (holteontsteking).. helpt allemaal niet mee.
Ik ben vooral Savonds misselijk. Kan nauwelijks avondeten verdragen. Alleen de lucht al... “gelukkig” nog niet over gegeven...
maandag 15 oktober 2018 om 19:34
Phoe Daantje.. wat verdrietig.. veel sterkte komende tijd!!
Hier gaat alles wel oké, heb het idee dat de misselijkheid minder is geworden. Ben wel sneller moe inderdaad en had van t weekend hoofdpijn maar verder gaat t redelijk. Ik kan wel heel veel slapen maar daar had ik normaalgesproken ook niet veel moeite mee
.
Hier gaat alles wel oké, heb het idee dat de misselijkheid minder is geworden. Ben wel sneller moe inderdaad en had van t weekend hoofdpijn maar verder gaat t redelijk. Ik kan wel heel veel slapen maar daar had ik normaalgesproken ook niet veel moeite mee

maandag 15 oktober 2018 om 20:00
Hè Daantje, wat verdrietig... Heel veel sterkte! Ik hoop idd dat het snel op gang komt en je kunt herstellen! Ben ook wel benieuwd naar de aanleiding van de echo.
Ik hou af en toe het onzekere gevoel als ik me een dag ‘goed’ voel ( minder moe en niet misselijk), zoals vandaag. Terwijl ik gisteren nog behoorlijk misselijk was, dus wisselt gewoon van dag tot dag. Volgende week gelukkig weer een echo.
voor de tabel: termijnecho op 22/10
Verkoudheid gaat gelukkig eindelijk een beetje over, met als nadeel dat ik alles veel beter ruik. Vooral op mijn werk is dat niet altijd even prettig.
Ik hou af en toe het onzekere gevoel als ik me een dag ‘goed’ voel ( minder moe en niet misselijk), zoals vandaag. Terwijl ik gisteren nog behoorlijk misselijk was, dus wisselt gewoon van dag tot dag. Volgende week gelukkig weer een echo.
voor de tabel: termijnecho op 22/10
Verkoudheid gaat gelukkig eindelijk een beetje over, met als nadeel dat ik alles veel beter ruik. Vooral op mijn werk is dat niet altijd even prettig.
maandag 15 oktober 2018 om 20:24
Chip ik heb dat ook hoor. Vooral wanneer m’n borsten wat minder groot/gevoelig zijn en ik me wat fitter voel dan gemiddeld. Dan kan de angst me echt naar de keel grijpen en loop ik gelijk weer driftig te Googelen naar de kansen op een miskraam of missed abortion. Ik kan gelukkig in m’n dagboek van m’n eerste zwangerschap per dag teruglezen hoe het toen allemaal verliep, en toen verschilden de klachten ook erg per dag. Maar zal toch erg opgelucht zijn als de termijnecho volgende week goed is!
dinsdag 16 oktober 2018 om 08:38
Schreef jij niet iets over rare dromen Okkie? Ik droomde vannacht dat ik mijn huurhuis (heb ik een huurhuis??) op stel en sprong moest ontruimen omdat er een Turkse bruiloft zou plaatsvinden. Dikke stress natuurlijk. Vervolgens moest ik met een stuk of vijftig andere mensen op een enorme boot springen waar een ijsbeer op bleek te zitten die iedereen bij langs ging om te zien wie hij op zou gaan eten. En toen werd ik wakker van m’n zoon die blijkbaar ook raar had gedroomd, want hij wilde “zijn gele jas aan”, haha!

dinsdag 16 oktober 2018 om 11:35