Feestdagen
vrijdag 19 oktober 2018 om 11:57
Hoi allemaal.
Eind nov begin dec ben ik uitgerkend. Dus dat betekend dat ik snel ze eerste kerst al heb
. Nu zitten we te denken wat geef je een baby van ongveer 2/3/4 weken oud hij heeft al zoveel dat we niks kunnen bedenken. Meschiendat jullie nog leuke ideeèn hebben
En dan nog een vraag. Ik wil me partner iets specials geven met de kerst. Iets waar hij trots op kan zijn iets met wat van die kleine of wat anders. Als het maar met ze kind en teken staat. Meschien hebben jullie nog ideeèn
Thanks alvast.
Eind nov begin dec ben ik uitgerkend. Dus dat betekend dat ik snel ze eerste kerst al heb
En dan nog een vraag. Ik wil me partner iets specials geven met de kerst. Iets waar hij trots op kan zijn iets met wat van die kleine of wat anders. Als het maar met ze kind en teken staat. Meschien hebben jullie nog ideeèn
Thanks alvast.
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:44
Dit!!
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:46
Ik zou de feestdagen lekker klein en met het gezin doen. Zie eerst maar eens hoe de bevalling en het erna verloopt.
Je kunt wel kijken wat je tegen die tijd nog vd kleine nodig hebt en dat als kadootje halen, maar maak het niet te gek.
Ik ben tegen kerst aan hoogzwanger en ben blij dat ik even geen verplichtingen heb.
Je kunt wel kijken wat je tegen die tijd nog vd kleine nodig hebt en dat als kadootje halen, maar maak het niet te gek.
Ik ben tegen kerst aan hoogzwanger en ben blij dat ik even geen verplichtingen heb.
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:51
Je mag gewoon nee zeggen hoor je bent dan net bevallen....daar horen ze mijn inziens rekening mee te houden vind het zelfs wat aso van de familie..Blossem-Flower2018 schreef: ↑19-10-2018 12:47Het was niet echt mijn keuze dat ze naar ons toe komen. Mijn ouders komen alleen even op kerst avond een bakje halen. Maar me vriend ze kant komen die dagen. Die hebben dat eigelijk zelf besloten. En in gepland
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:52
Geef jezelf een cursus Nederlands cadeau. Jullie baby een dikke knuffel en veel liefde en aandacht en geef je vriend een rompertje cadeau, en laat daar een lieve of leuke tekst op drukken. En geef jullie gezin het allermooiste cadeau door iedereen af te zeggen met Kerst en heerlijk te genieten van jullie nieuwe gezin. Dat laatste lijkt me het allerbelangrijkste, en ga je geen spijt van krijgen.
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:55
En jullie kunnen geen nee zeggen?Blossem-Flower2018 schreef: ↑19-10-2018 12:47Het was niet echt mijn keuze dat ze naar ons toe komen. Mijn ouders komen alleen even op kerst avond een bakje halen. Maar me vriend ze kant komen die dagen. Die hebben dat eigelijk zelf besloten. En in gepland
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:56
Waarom vonden ze dat een goed plan?Blossem-Flower2018 schreef: ↑19-10-2018 12:47Het was niet echt mijn keuze dat ze naar ons toe komen. Mijn ouders komen alleen even op kerst avond een bakje halen. Maar me vriend ze kant komen die dagen. Die hebben dat eigelijk zelf besloten. En in gepland
Als jij het niet wil, zeg je dat tegen ze. Kan gewoon hoor.
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:59
Ja zeg, de groeten. Jullie bepalen toch zelf hoe je je vrije dagen besteedt.Blossem-Flower2018 schreef: ↑19-10-2018 12:47Het was niet echt mijn keuze dat ze naar ons toe komen. Mijn ouders komen alleen even op kerst avond een bakje halen. Maar me vriend ze kant komen die dagen. Die hebben dat eigelijk zelf besloten. En in gepland
Gaat jouw schoonfamilie de hele kerst bij jullie op de bank zitten ofzo?
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:01
Een cursus ‘nee zeggen’ lijkt mij dan een heel geschikt cadeau.Blossem-Flower2018 schreef: ↑19-10-2018 12:47Het was niet echt mijn keuze dat ze naar ons toe komen. Mijn ouders komen alleen even op kerst avond een bakje halen. Maar me vriend ze kant komen die dagen. Die hebben dat eigelijk zelf besloten. En in gepland
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:07
Hoezo niet? Ik heb het ook gedaan, maar ik heb een makkelijke familie die er geen aanstoot aanneemt als iemand op de bank ligt oid. Ik heb het leven met een baby ook nooit als overleven gezien, zelfs niet met een huilbaby.Lavendel_Madelief schreef: ↑19-10-2018 12:41DOE-HET-NIET!
Jij weet niet wat je te wachten staat dus ik snap dat je nu nog denkt dat dit een goed idee is. Maar hoe kan jouw familie nou zoiets doen??
Echt doe jezelf dit niet aan! Het is niet voor niets dat een eerdere poster het woord 'overleven' gebruikt.
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:19
En dan komt die baby twee weken later en dan mag je na 1 weekje al je hele schoonfamilie eten voorschotelen....Wintertime16 schreef: ↑19-10-2018 12:39En ik zou écht niet 3 weken na de bevalling zoveel mensen over de vloer willen die je ook eten moet voorschotelen.
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:21
Maar of je ze vrijwillig uitnodigt of dat ze zichzelf voor 2 dagen uitnodigen maakt nogal een verschil.Whatsinaname1988 schreef: ↑19-10-2018 13:07Hoezo niet? Ik heb het ook gedaan, maar ik heb een makkelijke familie die er geen aanstoot aanneemt als iemand op de bank ligt oid. Ik heb het leven met een baby ook nooit als overleven gezien, zelfs niet met een huilbaby.
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:24
vind de reacties van niet te doen toch ook wel overdreven. dochter is van 28/11 (keizesnede) en ja wij hebben zowel kerst als oud/nieuw met familie en vrienden thuis gevierd. 3 weken later moest ik terug beginnen werken dus 2 avonden met familie en vrienden gezellig thuis kon zeker wel.
als cadau, wij hebben een pyjama gegeven voor de baby (matching met die van grote broer)
voor de papa heb ik idd ook al eens een fotoshoot gegeven. heel leuk.
als cadau, wij hebben een pyjama gegeven voor de baby (matching met die van grote broer)
voor de papa heb ik idd ook al eens een fotoshoot gegeven. heel leuk.
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:24
Dit. Vooral die cursus...lolly-pop schreef: ↑19-10-2018 12:52Geef jezelf een cursus Nederlands cadeau. Jullie baby een dikke knuffel en veel liefde en aandacht en geef je vriend een rompertje cadeau, en laat daar een lieve of leuke tekst op drukken. En geef jullie gezin het allermooiste cadeau door iedereen af te zeggen met Kerst en heerlijk te genieten van jullie nieuwe gezin. Dat laatste lijkt me het allerbelangrijkste, en ga je geen spijt van krijgen.
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:32
Ik weet niet meer wat we met mijn familie hebben gedaan, maar de schoonfamilie kwam hier met kerst toen baby 1 maand was. Op zich kan het wel natuurlijk, maar als ze zichzelf uitgenodigd zouden hebben zou ik uit principe gesteigerd hebben 
Relaxed is anders: je moet toch af en toe weg van de tafel omdat baby geluid maakt of gevoed wil worden, of hij slaapt en schoonmoeder staat bij ieder ingebeeld geluid al op de trap omdat ze iets hoort terwijl hij al zo weinig slaapt en hij liever niet gestoord moet worden. Het was wat mij betreft het minste van twee kwaden, bij ons thuis eten. Maar goed, hier was er dan ook een schoonmoeder in mijn irritatiezone en bij de meeste mensen zal dat niet zo zijn.
Kind 2 was bij kerst iets ouder en toen kwam er gezeur van broer dat ik niet in zijn gezichtsveld mocht borstvoeden. Gezellig joh. Ben je weer een gang of meer in een andere ruimte.
Verder namen we de baby's al overal mee naar toe vanaf het begin, maar daar waren geen zeuren of verstorende factoren bij
Relaxed is anders: je moet toch af en toe weg van de tafel omdat baby geluid maakt of gevoed wil worden, of hij slaapt en schoonmoeder staat bij ieder ingebeeld geluid al op de trap omdat ze iets hoort terwijl hij al zo weinig slaapt en hij liever niet gestoord moet worden. Het was wat mij betreft het minste van twee kwaden, bij ons thuis eten. Maar goed, hier was er dan ook een schoonmoeder in mijn irritatiezone en bij de meeste mensen zal dat niet zo zijn.
Kind 2 was bij kerst iets ouder en toen kwam er gezeur van broer dat ik niet in zijn gezichtsveld mocht borstvoeden. Gezellig joh. Ben je weer een gang of meer in een andere ruimte.
Verder namen we de baby's al overal mee naar toe vanaf het begin, maar daar waren geen zeuren of verstorende factoren bij
anoniem_370025 wijzigde dit bericht op 19-10-2018 13:32
0.15% gewijzigd
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:32
RB; je account is gehackt!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:36
Gaat het?
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:36
Dit lijkt me een goed moment om nee te leren zeggen, leuke schoonfamilie heb je. Fijn als er vrouwen waren die het wel konden, ik kon het niet. Mijn man kon na 3 weken nog niet eens aan het werk, omdat ik niet op mijn benen kon staan. Laat staan dat ik visite kon entertainen. Na de bevalling is vroeg genoeg om te bepalen of dit wel of niet kan.
En wie is tie?
En wie is tie?
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:39
Tinkeltje33 schreef: ↑19-10-2018 13:36Dit lijkt me een goed moment om nee te leren zeggen, leuke schoonfamilie heb je. Fijn als er vrouwen waren die het wel konden, ik kon het niet. Mijn man kon na 3 weken nog niet eens aan het werk, omdat ik niet op mijn benen kon staan. Laat staan dat ik visite kon entertainen. Na de bevalling is vroeg genoeg om te bepalen of dit wel of niet kan.
En wie is tie?
Dat is ‘ze’. Je weet wel ze van tie. Ken je ni lesen ofso?