Ach jongen toch...
maandag 22 oktober 2018 om 20:24
Heb je dat ook wel eens, dat je denkt: 'Ach jongen toch, wat zie je er uit'? Wie verzint dat, dat dit een goede foto is?
Dit topic is speciaal voor die foto's die nooit het daglicht hadden mogen zien.
Dit topic is speciaal voor die foto's die nooit het daglicht hadden mogen zien.
anoniem_370220 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 18:36
Reden: Plaatje verwijderd van jongeman met oranje gehaakte muts en blik in de ogen alsof hij niet kon kiezen tussen een lolly en een verrassingsei
Reden: Plaatje verwijderd van jongeman met oranje gehaakte muts en blik in de ogen alsof hij niet kon kiezen tussen een lolly en een verrassingsei
28.00% gewijzigd
maandag 22 oktober 2018 om 21:41
Veel mannen zouden er wat typisch uitzien als ze met die muts naar hun werk zouden gaan. Niet iedereen kan alles altijd aan. Maar dit is nog een heel jonge jongen met een casual uiterlijk die wel een potje kan breken op modegebied.Desalniette- schreef: ↑22-10-2018 21:34Ik denk niet dat het nog veel uitmaakt, wat ik ook voor uitleg geef.
Als ik blijkbaar ben de enige ben die erom kan lachen, dan is dat maar zo.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 22 oktober 2018 om 21:43
Zo'n geforceerd coole muts terwijl het plus 20 graden is, die sneue kinderlijke blik, hij oogt een beetje sukkelig vind ik. Irl geen probleem, maar voor een fotomodel....
maandag 22 oktober 2018 om 21:50
Ja dit.SjaanRoeispaan schreef: ↑22-10-2018 21:40Je bent niet de enige hoor. Ik denk het vaak bij die hipstertypes. Net alsof ze kleren aantrekken die zo slecht mogelijk bij elkaar passen. En dat is dan uniek. Behalve dat ze het allemaal doen...
Probleem van dit topic is, dat de eerste 5 reacties negatief richting jou zijn en dan is het iets met schapen en een dam. Jeweettog.
Ik keek net weer vol verbazing op H&M online.
maandag 22 oktober 2018 om 21:51
Ga je lekker? Het is nou niet zo dat TO iemand vermoord heeft ofzo.AngelEyes0192 schreef: ↑22-10-2018 20:56Ik vind het een onwijs leuke jongen. Uiterlijk is maar uiterlijk maar ja van binnen ben jij verrot.
Dit vind ik altijd volslagen debiel, van die vrouwen die in een deuk liggen om hun salade;
[img] http://static.upcoming.nl/static/images ... __shre.jpg[ /img]
edit; plaatje plakken lukt weer eens niet, maar op de link klikken werkt wel
juliet64 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 21:52
7.94% gewijzigd
Nothing happens for a reason
maandag 22 oktober 2018 om 21:52
maandag 22 oktober 2018 om 21:52
Misschien zit er niet alleen salade injuliet64 schreef: ↑22-10-2018 21:51Ga je lekker? Het is nou niet zo dat TO iemand vermoord heeft ofzo.
Dit vind ik altijd volslagen debiel, van die vrouwen die in een deuk liggen om hun salade;
[img] http://static.upcoming.nl/static/images ... __shre.jpg[ /img]
Voor iedereen een groene tuin
maandag 22 oktober 2018 om 21:53
Ik zag onlangs een uitzending over mannenmodellen en de competitie bleek zwaar te zijn bij een enorm groot aanbod. De meesten konden nauwelijks hun onderkomen betalen; dat kregen ze voorgeschoten en moesten ze weer terugbetalen. Velen vonden het een waardevolle ervaring maar alleen een enkeling kreeg genoeg opdrachten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 22 oktober 2018 om 22:01
Je kan toch niet zomaar iemand veroordelen op zijn looks? Hoe haal je dat in je hoofd. Dit is precies wat er mis is met de wereld. Wat hebben we eraan om elkaar belachelijk te maken? Je haalt er toch helemaal niks uit? Of lig je vanavond in je mandje en denk je, AH HEERLIJK weer mensen voor schut gezet?! Ik zou niet met zo iemand als jou kunnen leven, en gelukkig doe ik dat ook niet.
maandag 22 oktober 2018 om 22:13
Tja. Ga nog ff les geven in plaatjes plakken zodat het publiekelijk belachelijk maken van onschuldige mensen voortgezet kan worden. Waarom ook niet hè.Desalniette- schreef: ↑22-10-2018 22:02Je hebt een spatie tussen de blokhaak [ en de slash / staan, dan werkt het niet: [ /img]
maandag 22 oktober 2018 om 22:35
Want? Jij vindt het ook wel lollig om fotos van het net te plukken en de persoon publiekelijk voorschut te zetten?
maandag 22 oktober 2018 om 22:40
Schei toch uit. Het hele viva forum hangt toch vast van elkaar voor schut te zetten en vooral het nalopen van elkaar? Als het eerste schaapje over de dam is. mweeeeehhhh.
maandag 22 oktober 2018 om 22:55
Ik vind dit topic al net zo achterlijk als alle bashtopics over bijv een Sylvana Simon topics of andere BN'ers waarover men meent van alles te mogen spuien simpelweg omdat zij ervoor gekozen hebben in de schijnwerpers te staan. Alsof het dan opeens geen mensen meer zijn met gevoelens.Oh-happy-day schreef: ↑22-10-2018 22:40Schei toch uit. Het hele viva forum hangt toch vast van elkaar voor schut te zetten en vooral het nalopen van elkaar? Als het eerste schaapje over de dam is. mweeeeehhhh.
Sommige dingen kan je denken maar houd verder gewoon je muil denk ik dan, vooral in het geval van deze knul. Wat heeft hij To nou helemaal misdaan? Zodra je iemand met foto of naam en toenaam belachelijk maakt schaadt je de persoon daar mogelijk mee en daar trek ik wel een grens. Wat een dieptepunt mijn hemel..
maandag 22 oktober 2018 om 22:55
Het hek staat weer open?Oh-happy-day schreef: ↑22-10-2018 22:40Schei toch uit. Het hele viva forum hangt toch vast van elkaar voor schut te zetten en vooral het nalopen van elkaar? Als het eerste schaapje over de dam is. mweeeeehhhh.
maandag 22 oktober 2018 om 22:58
Soulsista schreef: ↑22-10-2018 22:55Ik vind dit topic al net zo achterlijk als alle bashtopics over bijv een Sylvana Simon topics of andere BN'ers waarover men meent van alles te mogen spuien simpelweg omdat zij ervoor gekozen hebben in de schijnwerpers te staan. Alsof het dan opeens geen mensen meer zijn met gevoelens.
Sommige dingen kan je denken maar houd verder gewoon je muil denk ik dan, vooral in het geval van deze knul. Wat heeft hij To nou helemaal misdaan? Zodra je iemand met foto of naam en toenaam belachelijk maakt schaadt je de persoon daar mogelijk mee en daar trek ik wel een grens. Wat een dieptepunt mijn hemel..
Maak je het nou niet veel zwaarder of serieuzer dan het bedoeld was ?
Het is een mode-foto, toch, niet zomaar iets van facebook geplukt ?
nounou
maandag 22 oktober 2018 om 23:01
Wat een gelul. Mijn mening was negatief ja want ik vind dit een enorm dom topic maar mijn mening is die van mezelf en die plaats ik niet omdat ik het zo makkelijk vind de meute te volgen. En dat geldt neem ik aan voor iedereen die negatief op dit topic reageert.
Wat een zwaktebod (om maar niet te zeggen geblaat) om dat met een stel schapen te vergelijken.
I'm sorry, I was thinking about cats again.