Buurman

26-10-2018 22:37 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve mensen,

Ik heb denk ik nu sinds 2 maanden een nieuwe buurman. Maar de buurman kijkt me niet aan, wisselt geen woord met me. Ik heb hem wel eens gegroet, maar ik leek lucht voor hem. En het gekste is dat toen ik pas een pakketje voor hem had aangenomen, hij de deur niet open deed.
( meerdere keren geprobeerd, wetend dat hij thuis was. )

Maar het probleem is dus dat de buurman veel geluidsoverlast veroorzaakt, in de morgen tot in de avond. Ik ben overigens echt geen moeilijk persoon maar dit gaat best ver. Nu is het zo dat ik er niet echt wat van durf te zeggen. Wat kan ik nou het beste doen?

Bedankt alvast! :flirting:
anoniem_376951 wijzigde dit bericht op 26-10-2018 22:39
4.69% gewijzigd
Worlds change when eyes meet. “
Woningbouwvereniging?
pakketje voor jezelf houden
Pakketjes ook niet meer aannemen.
¡Apagando las luces!
Wat heb je met het pakketje gedaan, teruggestuurd?
Wat versta je onder geluidsoverlast is de volgende vraag.
Ik zou niet achter zijn rug om de woningbouwvereniging gaan bellen gooi dan liever een briefje in de bus waarin je schrijft dat je al meerdere keren hebt aangebeld maar geen gehoor.
Daarom maar middels een briefje.

Pas op dat je geen ruzie krijgt, beter een zwijgende buurman dan een boze.
Hij woont er pas twee maanden dus ik zou hem even uitleggen waar je last van hebt en verzoeken wat meer rekening met je te houden.
Vragen om een app nummer.
Als hij niet in gesprek wil een briefje in de bus doen met daarop deze boodschap (dus ' goedemiddag buurman, ik ben die en die van nummer 43. Laatst heb ik geprobeerd met u te praten over de geluidsoverlast die u veroorzaakt, met name ...., ...., ..., (Tijden, wat voor overlast).
Ik wil u verzoeken om ....(je wens).
U wil niet met mij in gesprek, dat is jammer. Mocht u nu u dit weet toch even met mij van gedachten willen wisselen, dan kunt u mij bereiken op nummer .......
Zolang ik geen contact met u krijg en de overlast toch voortduurt, zoek ik contact met de woningbouw om met hen te overleggen hoe deze overlast te stoppen.

Groetjes!)
En hem zeggen dat dit de eerste en de laatste keer was dat je een pakje voor hem aanneemt, als hij zich zo opstelt.
Ik reageer gelijk in jet algemeen, bedankt voor jullie reacties!

Nee dat als hij niet tegen me wilt praten dan is dat maar jammer, slaap er niet minder van. En ik ga er verder niet op in.
Pakketje voor hem zal ik ook zeker niet meer aannemen, ik had het pakketje na meerdere keren te hebben geprobeerd in een tas gestopt en aan zijn deur gehangen.

Wij hebben goed geïsoleerde huizen, maar bij hem hoor ik alles wat hij in zijn huis doet. Ik zeg maar wat; stel hij zou een serie aan het kijken zijn, zou ik de serie mee kunnen volgen.
Het-groepje schreef:
26-10-2018 22:50
Hij woont er pas twee maanden dus ik zou hem even uitleggen waar je last van hebt en verzoeken wat meer rekening met je te houden.
Vragen om een app nummer.
Als hij niet in gesprek wil een briefje in de bus doen met daarop deze boodschap (dus ' goedemiddag buurman, ik ben die en die van nummer 43. Laatst heb ik geprobeerd met u te praten over de geluidsoverlast die u veroorzaakt, met name ...., ...., ..., (Tijden, wat voor overlast).
Ik wil u verzoeken om ....(je wens).
U wil niet met mij in gesprek, dat is jammer. Mocht u nu u dit weet toch even met mij van gedachten willen wisselen, dan kunt u mij bereiken op nummer .......
Zolang ik geen contact met u krijg en de overlast toch voortduurt, zoek ik contact met de woningbouw om met hen te overleggen hoe deze overlast te stoppen.

Groetjes!)
En hem zeggen dat dit de eerste en de laatste keer was dat je een pakje voor hem aanneemt, als hij zich zo opstelt.
Bedankt! Een goeie tip, ik denk dat ik dat wel ga proberen!
MevrouwMikMak schreef:
26-10-2018 22:48
Wat heb je met het pakketje gedaan, teruggestuurd?
Wat versta je onder geluidsoverlast is de volgende vraag.
Ik zou niet achter zijn rug om de woningbouwvereniging gaan bellen gooi dan liever een briefje in de bus waarin je schrijft dat je al meerdere keren hebt aangebeld maar geen gehoor.
Daarom maar middels een briefje.

Pas op dat je geen ruzie krijgt, beter een zwijgende buurman dan een boze.
Bedankt daar ben ik het zeker mee eens. Zie mijn vorige reactie!
anoniem_376951 wijzigde dit bericht op 26-10-2018 23:03
2.71% gewijzigd
Is hij niet gewoon doof?
Magick88 schreef:
26-10-2018 23:03
Is hij niet gewoon doof?
Dat denk ik niet hoor, mag natuurlijk geen conclusies trekken bij iemand die ik niet ken. Maar zag hem in de straat ook met een vriend van hem praten en dat ging volgens mij wel behoorlijk goed op een laag volume :lol:
Hoe ziet zijn huis er van binnen uit? Heb je enig idee?

Mijn vorige onderbuurman was een junkie, zijn huis was zo goed als leeg. Als hij zijn tv of radio op normaal volume zette werkte zijn huis als een klankkast en hoorde ik het ook keihard.
De buren die er nu wonen hebben gewoon gordijnen en dingen in huis staan, als zij hun tv op normaal volume zetten hoor ik niets omdat het huis door de meubels niet als klankkast werkt.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven