Nintendo switch
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:04
We zitten te twijfelen of we voor onze zoontjes een nintendo switch zullen kopen. We hebben nu een hele oude wii waar ze graag mario kart op spelen. Maar de bediening werkr allemaal niet meer zo, daarom dachten we aan een nieuwe.
Heeft iemand er ervaring mee ? Ik zie dat de spelletjes behoorlijk prijzig zijn. Welke zijn leuk voor jongens van 6 en 7 jaar ?
Heeft iemand er ervaring mee ? Ik zie dat de spelletjes behoorlijk prijzig zijn. Welke zijn leuk voor jongens van 6 en 7 jaar ?
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:22
Mario dus ! Ik zat inderdaad al te kijken naar aanbiedingen maar zag niet echt wat. Zelfs op markrplaats wordt bijna de nieuwprijs voor spelletjes betaald.
Nu man nog even overruigen want die zit een PS4 wel zitten. Dat lijkt mij dan juist weer paar jaar te vroeg omdat je dan alle mario-spelletjes misloopt.
Bestaat Skylanders nog voor de switch ? Of is dat alweer helemaal uit ?
Nu man nog even overruigen want die zit een PS4 wel zitten. Dat lijkt mij dan juist weer paar jaar te vroeg omdat je dan alle mario-spelletjes misloopt.
Bestaat Skylanders nog voor de switch ? Of is dat alweer helemaal uit ?
zaterdag 27 oktober 2018 om 21:24
Wij hebben er ook eentje. Ideaal, je kunt er overal mee spelen, in de auto, op vakantie.Dan speel je op een soort kleine tablet waar de controlers aangeklikt worden.
Mario Kart is leuk, Mario Party en Go Vacation. En Mario Odyssee.
Wij hebben ook een ps4 maar toch paar weken gelden de switch gekocht. Jongens zijn 9 en 10 en vinden Mario eigenlijk leuker dan de ps4 spellen.
Hier hebben ze de Wii U verkocht en van dat geld en een bijdrage van ons de switch gekocht. Grote voordeel ten opzichte van de Wii u is dat je dus geen tv nodig hebt om te spelen.
Mario Kart is leuk, Mario Party en Go Vacation. En Mario Odyssee.
Wij hebben ook een ps4 maar toch paar weken gelden de switch gekocht. Jongens zijn 9 en 10 en vinden Mario eigenlijk leuker dan de ps4 spellen.
Hier hebben ze de Wii U verkocht en van dat geld en een bijdrage van ons de switch gekocht. Grote voordeel ten opzichte van de Wii u is dat je dus geen tv nodig hebt om te spelen.
zaterdag 27 oktober 2018 om 23:19
Ja tot Nintendo erachter komt en jij je switch dus weg kan gooien. Game bedrijven zijn heel streng in zulke dingen.
zondag 28 oktober 2018 om 17:04
Dank jullie wel alle reacties, iedereen klinkt erg positief !
Ik heb ook op marktplaats gekeken maar de consoles die verkocht worden zijn nog hoog in de €300 en voor zo weinjg verschil durf ik het risico niet aan.
Denk dat we een deze dagen de knoop doorhakken en alvast vaan bestellen. Ofnzouden ee nog aanbiedingen komen voor de sint en kerst ?
Ik heb ook op marktplaats gekeken maar de consoles die verkocht worden zijn nog hoog in de €300 en voor zo weinjg verschil durf ik het risico niet aan.
Denk dat we een deze dagen de knoop doorhakken en alvast vaan bestellen. Ofnzouden ee nog aanbiedingen komen voor de sint en kerst ?
zondag 28 oktober 2018 om 18:49
Bij Bol.com nu €329 incl 1 spel. Zijn wel maar 4 spellen waar je uit kan kiezen en geen daarvan is marioRudolftherednosereindeer schreef: ↑28-10-2018 17:04Dank jullie wel alle reacties, iedereen klinkt erg positief !
donderdag 1 november 2018 om 20:36
Is verandert denk ik. Zijn nu 5 spellen waaruit je kunt kiezen waaronder Mario.mayolijn28 schreef: ↑28-10-2018 18:49Bij Bol.com nu €329 incl 1 spel. Zijn wel maar 4 spellen waar je uit kan kiezen en geen daarvan is mario