Nintendo switch

27-10-2018 21:04 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zitten te twijfelen of we voor onze zoontjes een nintendo switch zullen kopen. We hebben nu een hele oude wii waar ze graag mario kart op spelen. Maar de bediening werkr allemaal niet meer zo, daarom dachten we aan een nieuwe.
Heeft iemand er ervaring mee ? Ik zie dat de spelletjes behoorlijk prijzig zijn. Welke zijn leuk voor jongens van 6 en 7 jaar ?
Mijn man heeft er 1. Ik vind hem echt ideaal zeker omdat je hem ook als tablet kan gebruiken. En voor een 7 jarige is Mario kart en just dance erg leuk.
Wij hebben er ook een. Mario Kart is leuk en Super Mario Odessey is ook leuk. Spellen zijn inderdaad wel prijzig en helaas ook prijsvast.
Mario dus ! Ik zat inderdaad al te kijken naar aanbiedingen maar zag niet echt wat. Zelfs op markrplaats wordt bijna de nieuwprijs voor spelletjes betaald.
Nu man nog even overruigen want die zit een PS4 wel zitten. Dat lijkt mij dan juist weer paar jaar te vroeg omdat je dan alle mario-spelletjes misloopt.

Bestaat Skylanders nog voor de switch ? Of is dat alweer helemaal uit ?
Wij hebben er ook eentje. Ideaal, je kunt er overal mee spelen, in de auto, op vakantie.Dan speel je op een soort kleine tablet waar de controlers aangeklikt worden.
Mario Kart is leuk, Mario Party en Go Vacation. En Mario Odyssee.

Wij hebben ook een ps4 maar toch paar weken gelden de switch gekocht. Jongens zijn 9 en 10 en vinden Mario eigenlijk leuker dan de ps4 spellen.

Hier hebben ze de Wii U verkocht en van dat geld en een bijdrage van ons de switch gekocht. Grote voordeel ten opzichte van de Wii u is dat je dus geen tv nodig hebt om te spelen.
Wij zijn er ook helemaal gek van, Nintendo Switch heeft zoveel gave spellen - voor kinderen en volwassenen. Ook een heel groot indie games aanbod.
voor jongere kinderen is een Switch vele malen leuker dan een PS4, daar zijn echt hele andere spellen voor. Mario etc. is zo leuk !
Wij hebben meerdere spelcomputers, Of ja mijn man. Ik vind de Mario spellen leuk, vooral nu ook Mario party.
Wij waren aan het kijken voor een 2e hands, vind een nieuwe echt veel te duur ( voor onze portomonnee) maar dan nog is hij erg duur.

Jammer is echt een leuke spelcomputer met fantastische spellen.
Hier ook één. Vandaag voor het eerst ook eens meegespeeld. Het is best leuk. Wij hebben nu een hack waardoor we alle spellen voor euro 50 in totaal spelen. Niet online maar wel tegen elkaar.
Ik maak meteen maar even gebruik van al jullie ervaringen :-D Hoe zit dat met online spelen ? De meeste spellen hoef je toch niet online te spelen ?
online spelen hoeft zeker niet maar als je een online abonnement hebt kunnen ze bijvoorbeeld tegen vriendjes spelen die thuis ook een switch hebben. Net als bij de ps4.
Polsjef schreef:
27-10-2018 21:59
Hier ook één. Vandaag voor het eerst ook eens meegespeeld. Het is best leuk. Wij hebben nu een hack waardoor we alle spellen voor euro 50 in totaal spelen. Niet online maar wel tegen elkaar.
Ja tot Nintendo erachter komt en jij je switch dus weg kan gooien. Game bedrijven zijn heel streng in zulke dingen.
Dank jullie wel alle reacties, iedereen klinkt erg positief !

Ik heb ook op marktplaats gekeken maar de consoles die verkocht worden zijn nog hoog in de €300 en voor zo weinjg verschil durf ik het risico niet aan.

Denk dat we een deze dagen de knoop doorhakken en alvast vaan bestellen. Ofnzouden ee nog aanbiedingen komen voor de sint en kerst ?
Polsjef schreef:
27-10-2018 21:59

Hoe dan?
Moet een oude switch zijn...voor april 2018. We hebben een kaartje gekocht waar dat mee kan. Maar moet wel zeggen dat de kennis bij mijn man zit.
Rudolftherednosereindeer schreef:
28-10-2018 17:04
Dank jullie wel alle reacties, iedereen klinkt erg positief !

Ik heb ook op marktplaats gekeken maar de consoles die verkocht worden zijn nog hoog in de €300 en voor zo weinjg verschil durf ik het risico niet aan.

Denk dat we een deze dagen de knoop doorhakken en alvast vaan bestellen. Ofnzouden ee nog aanbiedingen komen voor de sint en kerst ?
Bij Bol.com nu €329 incl 1 spel. Zijn wel maar 4 spellen waar je uit kan kiezen en geen daarvan is mario
mayolijn28 schreef:
28-10-2018 18:49
Bij Bol.com nu €329 incl 1 spel. Zijn wel maar 4 spellen waar je uit kan kiezen en geen daarvan is mario
Is verandert denk ik. Zijn nu 5 spellen waaruit je kunt kiezen waaronder Mario.
Dank je voor de tip ! Er staat nu idd mario Rabbits bij. Is dat leuk spel ? Of is just dance dan toch leuker ?

Ik ga denk ik bij bol bestellen, kan ik mijn airmiles inwisslenen. Dat scheelt toch weer.
Ik ken het niet, maar heeft op zich goede reviews op oa IGN (7,7).
Welke leuker is hangt denk ik ook van de interesse van je kinderen af. Als ze van dansen houden zou ik Just Dance doen.
Nou, ik zat helemaal mlaar om te bestellen, staat de aanbieding er niet meer op bij bol. Raar hoor, vanmorgen nog wel.
Ahh dat is balen! Black Friday zijn er ook vaak games in de aanbieding, maar ik weet niet in hoeverre Nintendo daar aan mee doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven