Gevaar
maandag 5 november 2018 om 18:12
Bij schoonmoe is zo'n ding ook een keer gaan fikken. Was ze op tijd bij maar je nest gaat er zo van meuren
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 5 november 2018 om 18:12
maandag 5 november 2018 om 18:13
ja ik ben echt een koukleun dus ik heb hem nu ook al aanGrobbekuiken_ schreef: ↑05-11-2018 18:10Als het echt heel erg koud is leg ik het ding erop en haal 'm er weer af als ik ga slapen. Maar dan moet het echt flink vriezen, anders drijf ik m'n nest in no time uit.
(ik ben een mooie vrouw)
maandag 5 november 2018 om 18:13
bedankt
(ik ben een mooie vrouw)
maandag 5 november 2018 om 19:32
ik heb een bepaalde syndroom en dan kan je daar niks aan doen hoor dat je het altijd heel koud heb
os echt geen lolletje hoor
(ik ben een mooie vrouw)