Gevaar

05-11-2018 17:56 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
hee hallo hoi

wie slaapt er welleens met ze elektrieke deken aan?
(ik ben een mooie vrouw)
Iek heb gien elektrieke deken.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
05-11-2018 17:57
Iek heb gien elektrieke deken.
Iek ok ni.
Alle reacties Link kopieren
sommige zeggen dat het gevaarlijk is, ik doe dat niet.
maar ik ken ook mensen die dat wel doen
(ik ben een mooie vrouw)
mijn tante (tot er rook uit haar oren kwam)
daarna hebben we haar warmpjes gecremeerd.
Alle reacties Link kopieren
soms ben ik welleens heel laat thuis en dat kan de deken maar heel krot aan en heb ik het toch nog koud.
dus mischien wil ik hem dan wel aan laten
(ik ben een mooie vrouw)
JettaPoen schreef:
05-11-2018 17:59
sommige zeggen dat het gevaarlijk is, ik doe dat niet.
maar ik ken ook mensen die dat wel doen
Poeh hé.
Alle reacties Link kopieren
hahahaha
(ik ben een mooie vrouw)
Ja man, lekker op standje 3 aan. Lekker in je zweet zwemmen en koortsdromen hebben. Heerluk.
Alle reacties Link kopieren
je kan hem toch ook op 1 zetten niet op 3
(ik ben een mooie vrouw)
Alle reacties Link kopieren
ik heb zwakstroom electrische deken.
dus staat geen 200 volt op.
Verder heb je ook dekens die na 3 uur vanzelf uitgaan.
Nee, dat kan niet.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
05-11-2018 18:08
ik heb zwakstroom electrische deken.
dus staat geen 200 volt op.
Verder heb je ook dekens die na 3 uur vanzelf uitgaan.
o welke is dat? die zou ik ook wel willen
(ik ben een mooie vrouw)
Elektrieke deken is gefaarlijk!
Ooit een gezin gekent waarvan de elektrieke deken in brant gesprongen is!
Eel hun huis was afgebrant. Die mensen haden nieks meer!
Nooit wil ik zoo'n elektrieke deken in mijn huis. Nooit seg ik je!
Alle reacties Link kopieren
Als het echt heel erg koud is leg ik het ding erop en haal 'm er weer af als ik ga slapen. Maar dan moet het echt flink vriezen, anders drijf ik m'n nest in no time uit.
There is always something happening, and it's usually right now
Alle reacties Link kopieren
Niet in je bed piesen dan maar!!!
Een goed dekbed lijkt me overigens veel fijner dan zo’n vies warm bed.
Alle reacties Link kopieren
Moemoe64 schreef:
05-11-2018 18:09
Elektrieke deken is gefaarlijk!
Ooit een gezin gekent waarvan de elektrieke deken in brant gesprongen is!
Eel hun huis was afgebrant. Die mensen haden nieks meer!
Nooit wil ik zoo'n elektrieke deken in mijn huis. Nooit seg ik je!
:rofl:

Bij schoonmoe is zo'n ding ook een keer gaan fikken. Was ze op tijd bij maar je nest gaat er zo van meuren :-o
There is always something happening, and it's usually right now
Alle reacties Link kopieren
JettaPoen schreef:
05-11-2018 18:09
o welke is dat? die zou ik ook wel willen
https://www.coolblue.nl/product/819280/ ... ifications
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
05-11-2018 18:10
Als het echt heel erg koud is leg ik het ding erop en haal 'm er weer af als ik ga slapen. Maar dan moet het echt flink vriezen, anders drijf ik m'n nest in no time uit.
ja ik ben echt een koukleun dus ik heb hem nu ook al aan
(ik ben een mooie vrouw)
Alle reacties Link kopieren
bedankt
(ik ben een mooie vrouw)
Alle reacties Link kopieren
waarom een eclectische deken?

Zolang ik niet oud of ziek, zwak of misselijk ben moet ik er niet aan denken om zo'n ding te gebruiken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
JettaPoen schreef:
05-11-2018 18:13
ja ik ben echt een koukleun dus ik heb hem nu ook al aan
Het is me wat, al die koukleunen! ;)
als je stevig doorkleunt krijg je het niet koud :idee:
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
05-11-2018 18:48
waarom een eclectische deken?

Zolang ik niet oud of ziek, zwak of misselijk ben moet ik er niet aan denken om zo'n ding te gebruiken.
ik heb een bepaalde syndroom en dan kan je daar niks aan doen hoor dat je het altijd heel koud heb
os echt geen lolletje hoor
(ik ben een mooie vrouw)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven