Racebaan
maandag 5 november 2018 om 08:43
Bijna klaar voor pakjesavond, maar ik zit nu nog in dubio over het grote cadeau voor mijn zoon. Hij wil een Carrera Go racebaan, die met Max Verstappen. Leuk, maar ik word niet vrolijk van de reviews op bol.com.
Iemand hier verstand van die even mee kan denken? Ik zoek dus voor hem een elektrische racebaan die niet na een uurtje spelen al stuk is. Ook niet te fragiel. Zoon is 7 overigens.
Iemand hier verstand van die even mee kan denken? Ik zoek dus voor hem een elektrische racebaan die niet na een uurtje spelen al stuk is. Ook niet te fragiel. Zoon is 7 overigens.
maandag 5 november 2018 om 08:51
maandag 5 november 2018 om 09:17
Bedankt voor je reactie. De reviews op Wehkamp zijn inderdaad veel positiever. Nu neig ik toch weer naar wel bestellen.Zoë26 schreef: ↑05-11-2018 08:51Toevallig heb ik er van de week 1 gekocht. Ook van Max en een van 6,3 mtr. Toevallig kwam ik hem tegen in de sale bij wehkamp en daar zijn de reviews goed. Bij 1 was er iets niet goed, idd met de elektriciteit en dat werd gelijk opgelost door garantie.
Succes met de speurtocht!
maandag 5 november 2018 om 10:39
Wij hebben een andere Carrera gehad, maar vond het waardeloos. Echt racen is nooit gelukt. Opzetten duurt redelijk lang dus eigenlijk moet je echt een plek hebben waar die kan blijven staan. Auto's zijn best kwetsbaar en vliegen makkelijk uit de bocht, beroerde combi. baan blijft wel goed in elkaar maar niet bij onze lompe destijds zeven jarige. Al met al was er hier meer frustratie dan lol, eenmaal voorzichtig aan het racen was het eigenlijk best saai. Ik zou het niet weer doen.
maandag 5 november 2018 om 11:18
Dit. En er zat een looping in en die lukte nooit omdat je zacht door de bocht moest om er niet uit te vliegen, maar om de looping te halen wel snelheid nodig had. Wat een ellende.freya25 schreef: ↑05-11-2018 10:39Wij hebben een andere Carrera gehad, maar vond het waardeloos. Echt racen is nooit gelukt. Opzetten duurt redelijk lang dus eigenlijk moet je echt een plek hebben waar die kan blijven staan. Auto's zijn best kwetsbaar en vliegen makkelijk uit de bocht, beroerde combi. baan blijft wel goed in elkaar maar niet bij onze lompe destijds zeven jarige. Al met al was er hier meer frustratie dan lol, eenmaal voorzichtig aan het racen was het eigenlijk best saai. Ik zou het niet weer doen.
maandag 5 november 2018 om 15:19
Dit klinkt ook hetzelfde als die andere reviews.freya25 schreef: ↑05-11-2018 10:39Wij hebben een andere Carrera gehad, maar vond het waardeloos. Echt racen is nooit gelukt. Opzetten duurt redelijk lang dus eigenlijk moet je echt een plek hebben waar die kan blijven staan. Auto's zijn best kwetsbaar en vliegen makkelijk uit de bocht, beroerde combi. baan blijft wel goed in elkaar maar niet bij onze lompe destijds zeven jarige. Al met al was er hier meer frustratie dan lol, eenmaal voorzichtig aan het racen was het eigenlijk best saai. Ik zou het niet weer doen.
maandag 5 november 2018 om 15:33
Die looping inderdaad ook, dacht dat het aan ons lagChrissiefur schreef: ↑05-11-2018 11:18Dit. En er zat een looping in en die lukte nooit omdat je zacht door de bocht moest om er niet uit te vliegen, maar om de looping te halen wel snelheid nodig had. Wat een ellende.
TO, geen neefje of vriendje met zo'n onding waar je kan kijken?
dinsdag 6 november 2018 om 00:04
Wij hebben "een" Carrera Go (zonder Jos/Max whatever) en die doet het prima, ook de loopings.
Helaas deed zoon weinig met het autootjes rijden, maar het bouwen van steeds maffere banen vond hij super. Hij integreerde zijn Duplo en zijn houten treinbaan.
Helaas deed zoon weinig met het autootjes rijden, maar het bouwen van steeds maffere banen vond hij super. Hij integreerde zijn Duplo en zijn houten treinbaan.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dinsdag 6 november 2018 om 00:17
dinsdag 6 november 2018 om 00:24
Zoiets herinner ik me nog van een treinbaan die ik samen met een vriendinnetje opgebouwd heb. Was de baan van haar broer, en die zal ook niet veel interesse in het ding hebben gehad dat hij ons met dat ding liet rommelen. Veel tijd besteed aan het in elkaar zetten van de baan, maar toen de trein eenmaal een rondje had gedaan was de lol er af. Kant en klare , of bijna kant en klare dingen zijn niet zo leuk blijkbaarfreya25 schreef: ↑05-11-2018 10:39Wij hebben een andere Carrera gehad, maar vond het waardeloos. Echt racen is nooit gelukt. Opzetten duurt redelijk lang dus eigenlijk moet je echt een plek hebben waar die kan blijven staan. Auto's zijn best kwetsbaar en vliegen makkelijk uit de bocht, beroerde combi. baan blijft wel goed in elkaar maar niet bij onze lompe destijds zeven jarige. Al met al was er hier meer frustratie dan lol, eenmaal voorzichtig aan het racen was het eigenlijk best saai. Ik zou het niet weer doen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 7 november 2018 om 09:29
Goede beslissing ! Een racebaan is destijds het allerslechtste kado ooit geweest - om de redenen die hier al genoemd zijn. Een skelter deed het hier enorm goed.