Te jong
dinsdag 6 november 2018 om 15:42
Ik begrijp jouw gedachte hoor. Maar over haar/zijn dromen heb je geen enkele invloed.Ana_Isabel** schreef: ↑06-11-2018 15:35Het ligt er ook maar helemaal aan hoe ver ze emotioneel ontwikkeld is ed.
Misschien alleen negatieve,
dinsdag 6 november 2018 om 15:51
Ana_Isabel** schreef: ↑06-11-2018 15:39![]()
(nu moet ik er wel bij zeggen dat deze mini me het kaas niet c
van haar brood laat eten, dus heb eerder medelijden met haar toekomstige( 1e) vriendje.)
Haha geweldig toch!
Maar ik wil toch ook even gezegd hebben dat zonen/jongens/mannen met hetzelfde probleem als meisjes/dochters/vrouwen te kampen kunnen krijgen.
dinsdag 6 november 2018 om 15:55
Het was ook een grapje. Ik heb niet de ilusie dat ik haar ook maar iets kan verbieden. Ik hoop wel dat ze op den duur zo ontwikkeld is dat ze weet wanneer iets goed of niet goed voor haar is. En dat kan ik alleen maar door veel met haar te praten.MonteCara* schreef: ↑06-11-2018 15:42Ik begrijp jouw gedachte hoor. Maar over haar/zijn dromen heb je geen enkele invloed.
Misschien alleen negatieve,
dinsdag 6 november 2018 om 15:59
Ik heb nog 3 zonen waarvan 2 pubers en je hebt helemaal gelijkMonteCara* schreef: ↑06-11-2018 15:51Haha geweldig toch!![]()
Maar ik wil toch ook even gezegd hebben dat zonen/jongens/mannen met hetzelfde probleem als meisjes/dochters/vrouwen te kampen kunnen krijgen.
Onze relatie is gelukkig dermate goed dat ze (nu nog) met alles bij mij komen. En dat zou inderdaad niet kunnen als ik hen veroordeel.
dinsdag 6 november 2018 om 16:28
Ana_Isabel** schreef: ↑06-11-2018 15:59Ik heb nog 3 zonen waarvan 2 pubers en je hebt helemaal gelijk
Onze relatie is gelukkig dermate goed dat ze (nu nog) met alles bij mij komen. En dat zou inderdaad niet kunnen als ik hen veroordeel.
Dat is echt zo.
Ik heb een zoon van 29 en een dochter van 25.
Mijn zoon heeft liefdesverdriet gehad in zijn pubertijd, mijn dochter niet.
Toen mijn zoon zo'n verdriet had (hij had het nota bene zelf uitgemaakt) was ik echt verbaasd dat jongens ook luduvudu konden hebben.
Jeetje, en da's niet niks. Mijn hart brak voor hem.
Gelukkig kwam het weer goed.