iPhone; smsjes blokkeren

18-11-2018 23:16 12 berichten
Oké, het is nu zo dat ik behoorlijk lastig word gevallen door een bekende van mij.
Nu heb ik haar nummer geblokkeerd op mijn iPhone en in whatsapp. Maar nu vroeg ik me af of ze mij nog wel kan smsen omdat ik voorheen op een Android telefoon geen smsjes kon blokkeren.

Ik wil gewoon helemaal niks meer ontvangen. Ik heb een tijdje een dossier opgebouwd, maar uiteindelijk heeft dat helemaal niks opgeleverd. Dus daar ben ik mee gestopt.

Laatste optie is van telefoonnummer veranderen, maar dat vind ik zo'n gedoe...

Wie heeft een antwoord, want een rondje google levert me ook geen duidelijkheid op. Kan aan mij liggen hoor, sinds vrijdag is het lastig vallen weer bizar tot aan rondhangen bij mijn huis dus op dit moment zit ik er heel even doorheen.

Alvast bedankt. :redrose:

Of misschien nog andere tips? iMessage heb ik maar helemaal uitgeschakeld want ze zocht steeds weer contact met een ander mailadres ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Naar contact gaan in je bellijst en dan helemaal onderaan kan je die persoon blokkeren (‘blokkeer deze beller’). Zo kunnen ze niet smsen of bellen.
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 18-11-2018 23:25
17.05% gewijzigd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Volgens mij kan dat niet. Familie van mij is jaren lang gestalkt en dat is het enige wat je niet kan blokken/uitzetten van sms. Dossiervorming maakte hier ook geen hol uit. Pas toen diegene dingen op camera ging zetten werd er wat mee gedaan door de politie.

Super klote, sterkte.

Aanvulling: diegene nam steeds nieuw nummer, ja kost vast kapitalen, maar dan werkt het dus niet. Los iemand blokken weet ik niet.
lunchlover wijzigde dit bericht op 18-11-2018 23:25
19.02% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Volgens mij wel. Zie hier: https://nl.m.wikihow.com/Sms%27jes-blok ... een-iPhone
Pindapaard76 schreef:
18-11-2018 23:25
Volgens mij wel. Zie hier: https://nl.m.wikihow.com/Sms%27jes-blok ... een-iPhone
Dat heb ik gedaan dus, twijfelde alleen of het ook tegen smsjes werkt. De ene website zegt van wel, de andere weer van niet...

Maar bedankt!
LunchLover schreef:
18-11-2018 23:24
Volgens mij kan dat niet. Familie van mij is jaren lang gestalkt en dat is het enige wat je niet kan blokken/uitzetten van sms. Dossiervorming maakte hier ook geen hol uit. Pas toen diegene dingen op camera ging zetten werd er wat mee gedaan door de politie.

Super klote, sterkte.

Aanvulling: diegene nam steeds nieuw nummer, ja kost vast kapitalen, maar dan werkt het dus niet. Los iemand blokken weet ik niet.
Hier ook al met meerdere telefoonnummers... Blijft moeilijk maar ik wil gewoon struisvogelen en niet weten wat ze naar me stuurt. Ben er zo klaar mee. :(
Een nieuw nummer werkt het beste. Een prepaid kaartje is zo gekocht en dan kan die persoon weer bellen en smsen. Het is even gedoe inderdaad maar je bent wel in 1x overal definitief vanaf.
“Je ontvangt geen telefoongesprekken, berichten of face-time gesprekken van personen op de blokkeringslijst”
Dus inderdaad even naar de contactpersoon en blokkeren 🙂
.
Wat dom toch van die persoon. Wil ze je leven zo moeilijk mogelijk maken of denkt ze begrip te krijgen ergens voor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Margriet86 schreef:
18-11-2018 23:50
“Je ontvangt geen telefoongesprekken, berichten of face-time gesprekken van personen op de blokkeringslijst”
Dus inderdaad even naar de contactpersoon en blokkeren 🙂
Inderdaad, hier ook zo gedaan en nooit meer smsjes of oproepen gehad
En nep camera's ophangen aan je huis. Werkt ook prima voor dit soort volk.

Wat naar voor je trouwens. Ik zou ook zo zijn hoor. Niet willen weten wat zij te zeggen heeft. Kost je veel te veel energie en dan is blokkeren de beste remedie. Sterkte.
retrostar schreef:
19-11-2018 07:42
Wat dom toch van die persoon. Wil ze je leven zo moeilijk mogelijk maken of denkt ze begrip te krijgen ergens voor.
Het gaat om mijn zusje. Ik heb afstand van haar genomen voordat zij dat kon doen. Ze heeft heel veel narigheid uitgespookt en dat kwam uit.

Maar goed, ze kan dat niet hebben en haar frustratie uit zich in lastig vallen, lastercampagnes en 'mannetjes' op mij af sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven