Adblock op iPad 2018 werkt niet

19-11-2018 16:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lukt maar niet om het voor elkaar te krijgen. Ik heb er 2 geprobeerd, beide doen het niet. Uiteraard heb ik bij instellingen>safari enz het vinkje op groen gezet. Iemand een idee wat ik fout doe?
wat je fout doet? een Apple kopen begint het mee.
ouwewijsneus schreef:
19-11-2018 17:51
wat je fout doet? een Apple kopen begint het mee.
Jezus wat flauw.
Ik heb een iPad 2017 model en ik gebruik Purify in Safari. Werkt als een tiet.
Boheme schreef:
19-11-2018 18:25
Ik heb een iPad 2017 model en ik gebruik Purify in Safari. Werkt als een tiet.
Wat bedoel je met ‘in safari’ ik vind een purify in de appstore voor 2.99 bedoel je die?
Ik weet safari als zoekmachine..
Ghostery zou moeten werken. Dat is een shell voor Safari.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
winkelfanaat schreef:
19-11-2018 19:35
Wat bedoel je met ‘in safari’ ik vind een purify in de appstore voor 2.99 bedoel je die?
Ik weet safari als zoekmachine..
Safari is de Apple webbrowser op jouw iPad, geen zoekmachine.
Volgens mij is dat die ja, ik heb er destijds minder voor betaald. Die app open je dan en dan volg je de stappen die in de app worden genoemd. Je moet dan een schuifje bij Instellingen (het instellingen menu van de iPad, niet van de app) > Safari > onder het kopje algemeenn materiaalblokkeringen, het schuifje van Purify aanzetten.

Let wel op dat de meeste adblockers alleen in de Safari browser werken. Niet in de Firefox, Google Chrome etc.
retrostar schreef:
19-11-2018 19:46
Ghostery zou moeten werken. Dat is een shell voor Safari.
Shell?
Boheme schreef:
19-11-2018 19:52
Safari is de Apple webbrowser op jouw iPad, geen zoekmachine.
Volgens mij is dat die ja, ik heb er destijds minder voor betaald. Die app open je dan en dan volg je de stappen die in de app worden genoemd. Je moet dan een schuifje bij Instellingen (het instellingen menu van de iPad, niet van de app) > Safari > onder het kopje algemeenn materiaalblokkeringen, het schuifje van Purify aanzetten.

Let wel op dat de meeste adblockers alleen in de Safari browser werken. Niet in de Firefox, Google Chrome etc.
Als ik een adblocker download in safari krijg ik bij safari geen matriaalblokkering en schuifje.
Als ik een adblocker uit de applestore download krijg ik wel met schuifje, maar werkt het alsnog niet.

Ik dacht dat je alle apps uit de applestore moest halen. Dat je dit bij safari moet doen is ook weer nieuw voor mij. Pfff van Android naar Apple is nog niet zo makkelijk.
winkelfanaat schreef:
19-11-2018 21:06
Als ik een adblocker download in safari krijg ik bij safari geen matriaalblokkering en schuifje.
Als ik een adblocker uit de applestore download krijg ik wel met schuifje, maar werkt het alsnog niet.

Ik dacht dat je alle apps uit de applestore moest halen. Dat je dit bij safari moet doen is ook weer nieuw voor mij. Pfff van Android naar Apple is nog niet zo makkelijk.
Je doet het ook helemaal verkeerd. Misschien eerst even inlezen hoe een iPad werkt in het algemeen.

Je download een adblocker uit de Appstore. In mijn uitleg Purify.

https://applecoach.nl/purify-materiaalb ... gen-safari

Lees dit eens en als het dan nog niet lukt, dan eet ik mijn schoen op.
Ik had je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat je deze moet openen in safari.
Maar goed. Ik heb de app gekocht. Mijn man is zich er nu mee aan het bemoeien.
Dat verhaal van: algemeen>safari>schuifje gedaan. Maar er moet nog iets gedaan worden. Wat ons beide niet lukt. Staat ook in het filmpje.
Je hoeft je schoen niet op te eten. Geef ze maar aan mij, ik heb al twee paar op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven