Internet/ televisie providers
zaterdag 24 november 2018 om 15:51
Wij krijgen 30 November de sleutel van het huis. Nu ben ik net in NL aangekomen en op zoek naar internet in het nieuwe huis. De enige provider die binnen een week kan leveren is Ziggo.
Een pakket internet/televisie kost de 40 euro per maand. Mijn vraag: gaat televisie in NL ook digitaal tegenwoordig? Of kabel? Als ik een televisie koop en die aansluit heb ik dan beeld? Of helemaal niks en moet er zo'n extra kastje bij.
Kortom, televisie moet dat erbij of niet?
Een pakket internet/televisie kost de 40 euro per maand. Mijn vraag: gaat televisie in NL ook digitaal tegenwoordig? Of kabel? Als ik een televisie koop en die aansluit heb ik dan beeld? Of helemaal niks en moet er zo'n extra kastje bij.
Kortom, televisie moet dat erbij of niet?
anoniem_2871 wijzigde dit bericht op 24-11-2018 15:56
0.43% gewijzigd
zaterdag 24 november 2018 om 15:59
Hoeveel gaan jullie nog in het huis klussen? Het lijkt mij niet nodig om vanaf dag 1 televisie te hebben. Internet is wel fijn als je iets wilt opzoeken, maar als je dat al op je telefoon hebt, lijkt me dat ook genoeg.
Misschien is het nog iets om te overwegen dat je vaak korting krijgt als je je mobiele internetabonnement bij dezelfde provider afsluit als je internet/tv voor thuis. Ik weet niet welk pakket van Ziggo je gezien hebt, maar na een aantal maanden betaal je minimaal rond de 50 euro per maand.
Als je je tv aan zet zonder een abonnement krijg je geen beeld. Met een smart tv kun je wel op internet dus als je bijvoorbeeld Netflix hebt, kun je daar films op kijken.
Misschien is het nog iets om te overwegen dat je vaak korting krijgt als je je mobiele internetabonnement bij dezelfde provider afsluit als je internet/tv voor thuis. Ik weet niet welk pakket van Ziggo je gezien hebt, maar na een aantal maanden betaal je minimaal rond de 50 euro per maand.
Als je je tv aan zet zonder een abonnement krijg je geen beeld. Met een smart tv kun je wel op internet dus als je bijvoorbeeld Netflix hebt, kun je daar films op kijken.
huisduif wijzigde dit bericht op 24-11-2018 16:03
14.33% gewijzigd
zaterdag 24 november 2018 om 16:25
Ik heb nog steeds kabel vooral vanwege de tv boven. Ik heb begrepen dat binnen nu en twee jaar de kabel weg is.
zaterdag 24 november 2018 om 16:28
Neem anders tijdelijk voor je telefoon een robin abonnement heb je bellen en internet voor een vast bedrag, kan je per maand opzeggen.
Gaat via kpn netwerk.
zaterdag 24 november 2018 om 16:31
Als ik een pakket televisie/internet aansluit krijg ik een router/modem en een box voor de televisie?
zaterdag 24 november 2018 om 16:35
Ik heb 2 sims, een Nederlandse prepaid en een Duits abonnement met internet. Mijn man is grensarbeider. Het gaat mij erom dat we zo snel mogelijk internet op de laptops hebben want ik moet al-les regelen. DigiD, zorg bij CZ, school, bank, Ipads.. Dan kan ik niet 4 weken wachten. En dat kan ook allemaal wel op de telefoon dat weet ik wel. Maar vind ik niet ideaal.
zaterdag 24 november 2018 om 16:40
Dit!yourlocalhero schreef: ↑24-11-2018 16:38Persoonlijk zou ik rond vragen waar de buren een goede ervaring mee hebben ipv je blindstaren op de leveringstijd.
Telfort kan mits vrije lijn ook snel leveren...dus er zijn wel opties.
Niet alle providers zijn goed te ontvangen, ook kwa mobiel gebruik niet.