Help!

30-11-2018 15:38 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie ‘moeite’ en ‘opbeurdende woorden’ en ‘hulp’. Echt super tof. Ik wil het niet eens meer lezen allemaal.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 16:34
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
89.51% gewijzigd
Is dit serieus?

Hoe oud ben je?
Waarom kan je niet bij je familie weg?
Op welke manier houden ze je in de gaten?
Heb je een vriendin/vertrouwenspersoon waar je naartoe kan?
Those who don’t believe in magic will never find it
Sorry maar een abortus met 29 weken? Zijn ze wel helemaal lekker?
Jeetje wat een situatie, je kan niet blijven en je kan niet weg...? Ja wat is dan de oplossing?
Abortus met 29 weken wordt nergens gedaan hoor.

Anders bel je 112 en zeg je dat je gegijzeld wordt als je nergens heen kan.

Maar goed, ik geloof hier niets van.
O wat leuk! Een ouderwets VRIMIBOTO :cheer2:
Wat is dat voor een enge en illegale plek waar ze nog een abortus met 29 weken doen? Dat is geen abortus hè, maar je gaat dan bevallen. Wat gaan ze dan doen? Het kindje daarna vermoorden? Want het is levens vatbaar. Ik zou naar de politie gaan en je verhaal vertellen. Als ze op een andere manier abortus willen plegen overleef je dit zelf wellicht niet.

Maar goed, mag hopen dat dit niet een echt topic is.
Raising kids is a walk in the park. Jurassic Park.
Ik vroeg om serieuze reacties en niet deze. Dit is namelijk heel serieus bedoeld... Als jullie alleen maar dit te zeggen hebben, haal ik mijn topic wel weer offline.
Abortus na 24 weken is illegaal, dus daar kan je familie niet mee aankomen.
Dus ik hoop alleen maar voor je dat dit niet echt is..
LoveTanisha schreef:
30-11-2018 15:52
Ik vroeg om serieuze reacties en niet deze. Dit is namelijk heel serieus bedoeld... Als jullie alleen maar dit te zeggen hebben, haal ik mijn topic wel weer offline.

Als je kan forummen, kan je ook de politie bellen.
LoveTanisha schreef:
Waarom schrijf je dit wel, maar reageer je niet op de serieuze vragen?
Bel 112. Abortus met 29 weken is moord. Dit is al een volwaardig kindje. Ben je van buitenlandse afkomst?
ik geef mn bek ook maar een douw
Star² schreef:
30-11-2018 15:53
Als je kan forummen, kan je ook de politie bellen.
En dan? Staat de politie hier voor de deur? Goed idee.

Ik heb niks aan jullie. Jullie laten me alleen maar waardelozer voelen. Ik haal m’n topic wel offline.
LoveTanisha schreef:
30-11-2018 15:55

Ik heb niks aan jullie. Jullie laten me alleen maar waardelozer voelen. Ik haal m’n topic wel offline.

Lijkt me een heel goed idee als mensen van plan zijn je baby te laten vermoorden.
Ja dan staat de politie voor de deur, die kunnen je dan naar een veilig onderkomen brengen.
ik geef mn bek ook maar een douw
LoveTanisha schreef:

huilie
LoveTanisha schreef:

Je zit op een forum online, dus dan kan je ook de politie bellen of als het echt nodig is 112 bellen.
Kan ook online trouwens.
Shit.. ben ik er ook ingetrapt?
:wtf:
ik denk dat je misschien een beetje erg hoge verwachtingen had van ons, wij kunnen ook niet toveren he
Lorem Ipsum
LoveTanisha schreef:
Ik haal m’n topic wel offline.

Dat kan niet.
En schakel inderdaad de politie maar in. Iemand dwingen tot een abortus is strafbaar. En een abortus met 29 weken ook.
Je wil niet weg, politie is geen goed idee? wat wil je dan wel?
En wat bedoel je met "Mijn enige kans is om nog daarvoor te zorgen dat dit kindje levend ter wereld komt... Heeft iemand een idee? Misschien een medicijn? Of iets anders?" Een medicijn tegen abortus (wat niet eens kan )
Een abortus met 29 weken kan niet eens. Als het kindje nu wordt geboren is het levensvatbaar.

kortom: meld je bij een hulpverleningsinstantie.
Heeft iemand een samenvatting?
Begrijp ik goed dat TO 29 weken zwanger is en door familie gedwongen zou worden tot een abortus?
RoseHip schreef:
30-11-2018 16:30
Begrijp ik goed dat TO 29 weken zwanger is en door familie gedwongen zou worden tot een abortus?
Jep
RoseHip schreef:
30-11-2018 16:30

Maar ze had wel de pil altijd keurig netjes geslikt hoor, en toen was ze opeens zomaar 29 weken zwanger zonder ook maar iets gemerkt te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven