Make-over woonkamer...

04-12-2018 09:11 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen, ik ben nieuw hier en wil graag mijn woonkamer een make-over geven. Wellicht komen andere nog met inspiraties of leuke ideetjes. Ik ben wel een beetje klaar met de mooie witte muurtjes en misschien een leuk behang feature wall. Heb al veel lopen googlen. Wie heeft er leuke tips?

Groeten,
Petra
Pinterest.

Om je verder te helpen; vertel eens hoe het er nu uit ziet. Kleuren? Type meubels? Materialen? Eyecatchers? Welke stijl spreekt je aan? Romantisch? Zacht? Industrieel? Een accentkleur of combi?
Waar houd je ban? MBT kleur, print ed?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Eerst kijken wat je mooi vind. Wij gaan in januari beginnen. Alle houtwerk wordt zwart, de ene muur betonlook en de andere muur army groen.
Nieuwe eetkamerstoelen heb ik al, nieuwe cognackleurige bank, antraciet relaxstoel voor man, 3 kleine salontafeltjes, nieuw vloerkleed, grote zwarte lockerkast.
Dit wordt dus een industriele inrichting. Komt ook nog een nieuwe vloer.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjes zou je dat nu wel doen?
Madeliefjees schreef:
04-12-2018 10:28
Eerst kijken wat je mooi vind. Wij gaan in januari beginnen. Alle houtwerk wordt zwart, de ene muur betonlook en de andere muur army groen.
Nieuwe eetkamerstoelen heb ik al, nieuwe cognackleurige bank, antraciet relaxstoel voor man, 3 kleine salontafeltjes, nieuw vloerkleed, grote zwarte lockerkast.
Dit wordt dus een industriele inrichting. Komt ook nog een nieuwe vloer.
En wat voor huis zit er om deze industriële look heen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven