Make-over woonkamer...
dinsdag 4 december 2018 om 09:11
Hi iedereen, ik ben nieuw hier en wil graag mijn woonkamer een make-over geven. Wellicht komen andere nog met inspiraties of leuke ideetjes. Ik ben wel een beetje klaar met de mooie witte muurtjes en misschien een leuk behang feature wall. Heb al veel lopen googlen. Wie heeft er leuke tips?
Groeten,
Petra
Groeten,
Petra
dinsdag 4 december 2018 om 10:28
Eerst kijken wat je mooi vind. Wij gaan in januari beginnen. Alle houtwerk wordt zwart, de ene muur betonlook en de andere muur army groen.
Nieuwe eetkamerstoelen heb ik al, nieuwe cognackleurige bank, antraciet relaxstoel voor man, 3 kleine salontafeltjes, nieuw vloerkleed, grote zwarte lockerkast.
Dit wordt dus een industriele inrichting. Komt ook nog een nieuwe vloer.
Nieuwe eetkamerstoelen heb ik al, nieuwe cognackleurige bank, antraciet relaxstoel voor man, 3 kleine salontafeltjes, nieuw vloerkleed, grote zwarte lockerkast.
ik geef mn bek ook maar een douw
dinsdag 4 december 2018 om 12:12
En wat voor huis zit er om deze industriële look heen?Madeliefjees schreef: ↑04-12-2018 10:28Eerst kijken wat je mooi vind. Wij gaan in januari beginnen. Alle houtwerk wordt zwart, de ene muur betonlook en de andere muur army groen.