Ervaringen nosun
dinsdag 4 december 2018 om 10:51
dinsdag 4 december 2018 om 12:28
Ik ken een jongedame die tweemaal met deze organisatie is weggeweest. Eenmaal Zweden in de zomer en eenmaal Schotland. Ze was er zeer enthousiast over. Het zijn echt reizen voor mensen die van de natuur houden, naar ik heb begrepen.
(Op de tweede reis kwam ze een aardige jongeman tegen en zij hebben recent een dochter op de wereld gezet....).
(Op de tweede reis kwam ze een aardige jongeman tegen en zij hebben recent een dochter op de wereld gezet....).
dinsdag 4 december 2018 om 16:50
Mijn ervaringen (2 x) zijn minder positief. Ik vond de groep 2 x niet leuk. Eerste keer werd 1 persoon nogal gepest door rest van de groep. Tweede keer steeds ruzie. Ik heb veel single reizen gedaan en leuke mensen ontmoet maar bij nosun was t niet super gezellig. Het zijn ook maar 7 mensen.
De leeftijd klopt ook niet. Er stond 20 tot 40, maar waren ook mensen die 58 waren.
Verder is t programma erg actief, dus goede conditie is vereist.
De plekken waren wel erg mooi qua natuur. We sliepen in tenten.
De leeftijd klopt ook niet. Er stond 20 tot 40, maar waren ook mensen die 58 waren.
Verder is t programma erg actief, dus goede conditie is vereist.
De plekken waren wel erg mooi qua natuur. We sliepen in tenten.
anoniem_653140ee80eb3 wijzigde dit bericht op 04-12-2018 18:42
6.71% gewijzigd
dinsdag 4 december 2018 om 18:05
3x met nosun mee geweest, ook wat langer geleden trouwens. Wel allemaal zomerreizen, maar prima ervaringen. Ik vond t juist wel gezellig dat de groepen niet zo groot zijn, dan leer je elkaar sneller kennen. Bovendien komt ongeveer iedereen alleen. Qua communicatie en omgaan met feedback wel een minder professionele organisatie. We hadden één keer een reisleider mee die zelf ook geen idee van de mogelijkheden ter plekke had, en we moesten alles als groep nog bij de VVV uitzoeken. Kan natuurlijk prima, maar daarvoor boek je geen georganiseerde reis. Toen we dat als groep terugkoppelden aan de reisleider in kwestie hij dat zelf niet waarderen en van de organisatie ook geen reactie. Nou ja. Toch een leuke reis gehad. De andere 2 waren super. Ik zou het doen als ik jou was!
dinsdag 4 december 2018 om 18:41
Dit was mij ook, reisleider was nog nooit in het land geweest en ook nog nooit met Nosun. Ze zag t zelf als een goedkope vakantie.marie123 schreef: ↑04-12-2018 18:053x met nosun mee geweest, ook wat langer geleden trouwens. Wel allemaal zomerreizen, maar prima ervaringen. Ik vond t juist wel gezellig dat de groepen niet zo groot zijn, dan leer je elkaar sneller kennen. Bovendien komt ongeveer iedereen alleen. Qua communicatie en omgaan met feedback wel een minder professionele organisatie. We hadden één keer een reisleider mee die zelf ook geen idee van de mogelijkheden ter plekke had, en we moesten alles als groep nog bij de VVV uitzoeken. Kan natuurlijk prima, maar daarvoor boek je geen georganiseerde reis. Toen we dat als groep terugkoppelden aan de reisleider in kwestie hij dat zelf niet waarderen en van de organisatie ook geen reactie. Nou ja. Toch een leuke reis gehad. De andere 2 waren super. Ik zou het doen als ik jou was!
dinsdag 4 december 2018 om 19:51
Ik ben ook 3 keer met nosun meegeweest. Waaronder de winterreis naar Zweden (toen hadden we een dubbele groep). 3 keer een supervakantie gehad. 1 vd 3 keer inderdaad een niet zo’n goed voorbereide en enthousiaste reisleider, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de groep. De andere twee keer juist een superreisleider. Leuke actieve activiteiten, zeker met de winterreizen doe je toffe bijzondere dingen!