Het meest impulsieve dat je ooit deed

10-12-2018 23:35 40 berichten
Ik ben best wel een controlefreak en werk daar volop aan. Met resultaat :facepalm: Dit is m'n meest impulsieve jaar ooit denk ik. Wat is het meest impulsieve dat jij ooit deed? Hoe is het bevallen?

TO trapt af:

Dit jaar ergens op een donderdag kondigde ik op het werk aan dat ik stilletjes aan eens ga beginnen rondkijken om een appartementje te huren. Maandag kwam ik aan met de mededeling dat ik een nieuwbouwappartement had gekocht. Had het in het weekend bezocht, op slag verliefd, vrijwel direct gekocht. Geen seconde spijt gehad.
Best wel heel veel dingen :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben normaal ook niet impulsief. Ik vond tatoeages altijd al interresant, maar niks voor mij. Een paar jaar geleden begon het toch te kriebelen. Toen bleek dat een bekende tattoo artieste in nederland zou komen en nog plek had, heb ik impulsief geboekt. Vrienden en familie waren wel geschrokken. Ikzelf ook hij is veel groter dan gedacht. Als ik het opnieuw mocht doen, zou ik het niet doen. Hij is mooi, maar staat er toch voor altijd. Ik zie het nu vooral als herinnering aan die ene keer dat ik impulsief was.
Binnen een paar maanden gaan samenwonen met mijn huidige partner. Alhoewel ik dat niet als impulsief heb ervaren, vonden anderen dat wel. Waarschijnlijk omdat ik nooit impulsief ben.
Ik doe bijna alles altijd impulsief.
Ik leef op impulsieve acties.
- Binnen 2 maanden roepen dat ik wilde samenwonen met mijn meneer;
- mijn baan op gezegd voor iets waarvan ik niet wist of ik het echt zou kunnen, maar ik wilde geen spijt hebben
- Een nieuwe tattoo laten zetten, tenminste... over 3 weken. Maar besloot 3 weken later dat ik er 1 wilde, 2 dagen later vond ik iets wat ik best gaaf vond en de dag daarna een afspraak gemaakt.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Ontslag nemen en voor mezelf beginnen. Ik had een discussie met een leidinggevende waardoor ik me realiseerde dat ik dat moest doen, en meteen maar gedaan
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Eigenlijk neem ik al mijn grotere beslissingen impulsief
(Dead Kennedys)
Relatie verbroken, Ontslag nemen, bedenken wat ik nou toch eens zou gaan doen, ticket naar Australië geboekt en daar een half jaar rondgereisd.

Terwijl ik nog nooit had gevlogen en niet verder dan Duitsland op vakantie was geweest. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben over het algemeen helemaal niet impulsief, eerder het tegenovergestelde, maar als ik eens een impulsieve actie onderneem is het altijdgroen goede actie. Mijn impulsieve daden zijn de beste.
Kaarten voor UMF in Miami Florida gekocht om daarna te bedenken en nu moeten we daar ook nog naartoe.
Weinig, ben een echte planner
Navelpiercing en drie tattoo’s impulsief.
Geen spijt.
Vakanties boeken.
Twee pubers met de koppen tegen elkaar slaan omdat ze een hoogbejaarde meneer in een hoek hadden gedreven en met sneeuwballen bekogelden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
pamelacourson schreef:
11-12-2018 06:14
Ik doe bijna alles altijd impulsief.
Dit. Ik bedenk iets en dan doe ik het vrijwel meteen.. Nooit spijt.
Internagelaktisch
Snoesje666 schreef:
11-12-2018 07:30
Twee pubers met de koppen tegen elkaar slaan omdat ze een hoogbejaarde meneer in een hoek hadden gedreven en met sneeuwballen bekogelden.
:cheer:
(Dead Kennedys)
.
lafleurnoire wijzigde dit bericht op 11-12-2018 10:47
99.86% gewijzigd
Ik ben best impulsief geloof ik. Het meest impulsieve was misschien toch wel dat ik binnen een maand van plan tot daadwerkelijke verhuizing naar de andere kant van de wereld was verhuisd. Het was wel met tijdelijke insteek, maar het kwam wel uit de lucht vallen.

Beviel uitstekend.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Op mijn 28 ste een weekend naar Londen gaan op uitnodiging van een hele knappe jongen die ik slechts een half uur uit de kroeg kende.

Ik herinner me dat ik op Schiphol een glas champagne bestelde en mezelf ontzettend 'Sex and the City' vond

Werd een heel leuk weekend, goede herinneringen aan.
Ik besloot opeens dat ging studeren, nu of nooit. Ingeschreven op basis van naam en richting, niet echt verdiept. Vreselijke school maar leuk beroep dus geen spijt. Moest wel m'n vakantie cancelen en m'n concertkaarten verkopen voor boeken maar ach.
Hillegonda1 schreef:
11-12-2018 08:04
Op mijn 28 ste een weekend naar Londen gaan op uitnodiging van een hele knappe jongen die ik slechts een half uur uit de kroeg kende.

Ik herinner me dat ik op Schiphol een glas champagne bestelde en mezelf ontzettend 'Sex and the City' vond

Werd een heel leuk weekend, goede herinneringen aan.
Haha nice!
Ik geloof niet dat ik impulsief ben, maar ik kan wel heel snel beslissen. Ik ben redelijk rationeel, ik heb de voor- & nadelen snel duidelijk, en langer nadenken gaat het toch niet veranderen. De meeste beslissingen maak ik dan ook snel. Dit werkt voor mij het beste.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik denk dat de impulsieve acties met goede gevoel achteraf vooral intuïtieve acties zijn. Vaak blijken dat de beste.
In Londen in een zaal met een paar honderd mensen zochten ze op het laatste moment iemand die zowel Engels als Spaans sprak om te tolken bij een Spaanstalige presentatie. De tolk was nl ziek geworden.

'Dat doe ik wel' riep ik toen nogal impulsief en binnen een half uur stond ik dus zelf op dat podium naast de spreker met de Spaanstalige tekst van die presentatie (die ik dus niet vooraf kende) om die naar het Engels te vertalen voor de toehoorders.

Doodeng, mega impulsief maar supertrots dat ik dat had gedurfd. En dat terwijl ik eigenlijk gewoon n stressloos weekend wou haha.
Ik ben soms heel impulsief, terwijl ik over andere beslissingen juist tijden kan wikken en wegen.

Ik ben gek genoeg het meest impulsief met mijn huisdieren. Natuurlijk denk ik wel eerst na of een dier welkom is en of ik ze een fijn thuis kan bieden. Maar ze kwamen allemaal min of meer spontaan op mijn pad, en gingen dan onverwacht of heel snel mee naar huis. Het was altijd een accuut gevoel van “ja, dat wordt hem!” En daar heb ik nooit spijt van gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven