Mensenplaag
dinsdag 11 december 2018 om 12:58
Zie hier de groei van de wereldbevolking. Waarom moet iedereen zoveel kinderen neerzetten? Is het niet beter de mensen die er al zijn een wat fatsoenlijker leven te gunnen?
(Dit naar aanleiding van diverse topics waarbij mensen rustig meer dan twee kinderen nemen in dit volle landje op deze volle wereld.
http://www.worldometers.info/world-population/
(Dit naar aanleiding van diverse topics waarbij mensen rustig meer dan twee kinderen nemen in dit volle landje op deze volle wereld.
http://www.worldometers.info/world-population/
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
dinsdag 11 december 2018 om 14:52
RégineFilange schreef: ↑11-12-2018 13:33Deze TT trok me direct aan, want erg mee eens, en oudebaas, jij bent de laatste tijd ook nog eens een van mijn favo forummers, ben het vrijwel altijd met je eens (en dan heb je ook nog eens een ava + sig van mijn allerfavorietste film!!)
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
dinsdag 11 december 2018 om 14:59
Wat dat betreft zijn wij als mensheid hetzelfde als die herten en andere grote grazers daar in de oostvaarderplassen, eten eten neuken neuken net zolang tot het op is.
Tja welvaart zou het dan nog een beetje opredden, uiteindelijk is dat ook maar een flinterdun schilletje die ons weerhoud van het afslachten van een ieder die niet op ons lijkt.
Tja welvaart zou het dan nog een beetje opredden, uiteindelijk is dat ook maar een flinterdun schilletje die ons weerhoud van het afslachten van een ieder die niet op ons lijkt.
fietsen varen vrouwelijk doen
dinsdag 11 december 2018 om 15:00
Misschien hebben ze het lemmingengen.redbulletje schreef: ↑11-12-2018 14:49Ja écht he! En dit is toerisme, dus ga er vanuit dat ze dit vrijwillig opzoeken.
dinsdag 11 december 2018 om 15:03
Man
dinsdag 11 december 2018 om 17:11
zeefietser1 schreef: ↑11-12-2018 14:59
Euh dat afslachten zouden we ook wel doen waarschijnlijk, al het niet wettelijk verboden was en er flinke celstraf op stond...
Ze hebben dat toch niet voor niks in het wetboek gezet he.
dinsdag 11 december 2018 om 17:22
Hoe erg moet je leven zijn als je daar vrijwillig tussen gaat liggen? Ik vind Scheveningen al niet te pruimen in de zomer.
dinsdag 11 december 2018 om 18:36
Tja en wat dan als je de wetgever weglaat. Kijk eens naar plekken waar de wetgever vooral aan zichzelf denkt. Of gewoon helemaal niet bestaat, dan is het veel sneller jij tegen wij. Of hoe je dat dan ook wilt noemen.
fietsen varen vrouwelijk doen