Mensenplaag

11-12-2018 12:58 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie hier de groei van de wereldbevolking. Waarom moet iedereen zoveel kinderen neerzetten? Is het niet beter de mensen die er al zijn een wat fatsoenlijker leven te gunnen?

(Dit naar aanleiding van diverse topics waarbij mensen rustig meer dan twee kinderen nemen in dit volle landje op deze volle wereld.

http://www.worldometers.info/world-population/
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Afbeelding
ViezeHond schreef:
11-12-2018 14:39
Leuke woonplek voor de forummers, kunnen we voortaan alles naar elkaar schreeuwen vanaf onze balkons.
En dan vliegtuigjes van een briefje vouwen als pb en hopen dat het aankomt. Net zoals nu.
Nemaìn’ schreef:
11-12-2018 14:45
En dan vliegtuigjes van een briefje vouwen als pb en hopen dat het aankomt. Net zoals nu.
:-D
Damned if I don’t
redbulletje schreef:
11-12-2018 14:43
Afbeelding
:rofl: Bizar dit !!!!!
Cateautje schreef:
11-12-2018 14:46
:rofl: Bizar dit !!!!!
Ja écht he! En dit is toerisme, dus ga er vanuit dat ze dit vrijwillig opzoeken.
RégineFilange schreef:
11-12-2018 13:33
Deze TT trok me direct aan, want erg mee eens, en oudebaas, jij bent de laatste tijd ook nog eens een van mijn favo forummers, ben het vrijwel altijd met je eens (en dan heb je ook nog eens een ava + sig van mijn allerfavorietste film!! :high5: )
:cheer:
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
11-12-2018 14:52
:cheer:
Weet alleen nooit of je een man of een vrouw bent :P
Wat dat betreft zijn wij als mensheid hetzelfde als die herten en andere grote grazers daar in de oostvaarderplassen, eten eten neuken neuken net zolang tot het op is.

Tja welvaart zou het dan nog een beetje opredden, uiteindelijk is dat ook maar een flinterdun schilletje die ons weerhoud van het afslachten van een ieder die niet op ons lijkt.
fietsen varen vrouwelijk doen
redbulletje schreef:
11-12-2018 14:49
Ja écht he! En dit is toerisme, dus ga er vanuit dat ze dit vrijwillig opzoeken.
Misschien hebben ze het lemmingengen.
RégineFilange schreef:
11-12-2018 14:57
Weet alleen nooit of je een man of een vrouw bent :P
Man :yes:
Nemaìn’ schreef:
11-12-2018 14:45

En als je een permaban krijgt dan flikkeren we je gewoon uit het raam. :bye:
Nemaìn’ schreef:
11-12-2018 14:00
Dit is uit een docu of een film. Echt verschrikkelijk!
Ik heb die documentaire gezien. Dit waren dus de luxe appartementen hé! Beneden zag je de dure Europese auto's geparkeerd staan.
zeefietser1 schreef:
11-12-2018 14:59

Tja welvaart zou het dan nog een beetje opredden, uiteindelijk is dat ook maar een flinterdun schilletje die ons weerhoud van het afslachten van een ieder die niet op ons lijkt.

Euh dat afslachten zouden we ook wel doen waarschijnlijk, al het niet wettelijk verboden was en er flinke celstraf op stond...
Ze hebben dat toch niet voor niks in het wetboek gezet he.
redbulletje schreef:
11-12-2018 14:43
Afbeelding

Hoe erg moet je leven zijn als je daar vrijwillig tussen gaat liggen? Ik vind Scheveningen al niet te pruimen in de zomer.
RikM schreef:
11-12-2018 17:22
Hoe erg moet je leven zijn als je daar vrijwillig tussen gaat liggen? Ik vind Scheveningen al niet te pruimen in de zomer.
Je ligt zo erg in de schaduw dat je na een dag nog spierwit bent.
miedo schreef:
11-12-2018 17:11
Euh dat afslachten zouden we ook wel doen waarschijnlijk, al het niet wettelijk verboden was en er flinke celstraf op stond...
Ze hebben dat toch niet voor niks in het wetboek gezet he.
Tja en wat dan als je de wetgever weglaat. Kijk eens naar plekken waar de wetgever vooral aan zichzelf denkt. Of gewoon helemaal niet bestaat, dan is het veel sneller jij tegen wij. Of hoe je dat dan ook wilt noemen.
fietsen varen vrouwelijk doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven