Het lukt me niet!!! ppfffffffffff
zaterdag 15 december 2018 om 14:49
oooh ben zo geirriteerd! fiets ketting is los en het lukt mij niet deze er op te zetten. Op YT lijkt het zo mega simpel.. ketting op achterste wiel zetten draaien aan trapper, met je hand ketting begeleiden grote wiel en voila.. t lijkt gewoon alsof tie er niet op past! En heb einde van de dag mn fiets nodig maar fietsenmakers in de buurt vragen vanaf 20 euro voor het maken er van ppfff... En opzich geen ramp want als het moet moet t maar, fak die 20 euro dan maar baal ervan omdat 1 me pinpas bij een vriendin ligt die ik vanavond zie en dus nu geen geld heb en 2 dat het mijzelf gewoon niet lukt
zaterdag 15 december 2018 om 15:18
Nee wielen zien er beiden goed uit! Ik ga het zo nogmaals proberen en helaas nog geen buur gezien en aanbellen vind ik dan ook weer zozo... Misschien wat jij zegt idd Rik moet ik het meer laten ipv begeleiden... ooh vind het echt zo irritant want het lijkt zo makkelijk haha... EN ja het is wat want het is gewoon super vervelend geen wereld probleem maar wel mega irritant
En eigenlijk al zou ik mn pinpas wel hebben 20 euro is toch veel geld voor zoiets simpels? haha
zaterdag 15 december 2018 om 17:01
huurvrouwtje schreef: ↑15-12-2018 16:52Echt? Oh wauw!! vond het ook al zo belachelijk duur! Waar ik precies woon zeg ik liever niet maar gewoon in midden van NL![]()
Maar is het inmiddels gelukt? Anders even een buur lief aankijken?
.
zaterdag 15 december 2018 om 17:33
.
zaterdag 15 december 2018 om 20:15
Hihi. Wie weet is het wel een leuke man ja!