BDSM, voor de liefhebbers - deel V

19-09-2017 19:02 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.

Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:

Deviance & Desire

Kink Aware Info

Marijkes Praktijken

Submissive Guide

Wandering Spirits

Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay

En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
sweet_concubine wijzigde dit bericht op 19-09-2017 20:00
14.65% gewijzigd
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Hier ook weer even onder mijn steen vandaan.

@zhro: wat knap van je dat je je grens hebt aangegeven bij je D. Minder leuk dat het nodig was en dat dit nu speelt. :hug:
Ik hoop dat jullie weer de juiste balans gaan vinden, waarbij jullie beiden gelukkig zijn.

@butt: ik heb ook het idee dat ik bij het eindigen van een D/s-relatie meer verdriet voel dan bij een 'gewone' vanilla-relatie. Ik denk voor mij persoonlijk dat dat komt doordat ik mezelf helemaal geef aan mijn D, veel meer dan in een gewone relatie. Ik voel de band als zo enorm diep.
Toen de relatie met mijn vorige Meester uitging, welke 'maar' twee maanden heeft geduurd, was ik kapot van verdriet. Ik miste hem zo. Maar inderdaad miste ik daarnaast óók de D/s, de onderdanigheid, de nederigheid, de dienstbaarheid, en tevens de belangrijkheid om van iemand te mogen zijn.
Ik zocht na hem ook eerst hetzelfde, anders was niet goed genoeg.

Ondertussen zijn mijn Meester en ik ook al weer een jaar bij elkaar. En we groeien alleen nog maar dichter naar elkaar toe. Wij hebben naast D/s ook een vanilla-relatie. Ik voel me zo ontzettend gelukkig met hem. Ik heb oprecht nog nooit zoveel van iemand gehouden als van hem.
ZHRO: dank voor je nuchtere reactie op mijn vraag, dat is ook gewoon zo. Ik hoop voor jou dat dat nare gevoel wegebt en dat je, met je scherper gestelde grenzen, weer verder kunt.

Lollypopje: ik wil nog even zeggen dat ik het zo leuk vind hoe consequent jij hier reageert. Ik heb nog bij geen enkele vraag die ik hier stelde geen reactie van jou gehad. Ik vind het zelf echt super om te horen hoe iemand met meer ervaring de dingen bekijkt, en ook gewoon heel fijn dat je dat doet (en mensen tot de orde roept soms, als het om veiligheid gaat bijvoorbeeld). :rose:
Ik heb je vaker gelezen, en ben blij dat je hoop houdt. Het is vast niet makkelijk, maar ik begrijp helemaal wat je bedoelt met dat je al die aspecten van jezelf kwijt wilt kunnen in de relatie.

Sumisa: je omschrijft het goed, zo voel ik dat ook. Wat leuk en positief om over je geluk te lezen!

Ik ben er nog een beetje ondersteboven van, ik heb best onverwacht een Dom ontmoet die goed bij me aansluit. Niet op liefdesvlak. We hebben elkaar al een keer ontmoet, en ik heb in het echt kunnen ervaren hoe het voelt. Dat was heel bijzonder.
Misschien krijg ik jullie nu over me heen, ik ben misschien naïef soms en heb geen ervaring. Ik ben iemand die heel sterk naar intuïtie luistert en ik doe geen dingen waar ik me niet goed bij voel. Maar we hebben niets besproken over grenzen (nu is er ook nog vrij weinig gebeurd), we kennen elkaar amper. Ik heb hem wel voorgesteld om de volgende keer goed te praten, want dat is best wel lastig op de momenten dat je je erg onderdanig voelt. Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen denk ik.
Na lange tijd toch maar weer eens reageren….

De relatie van BB en mij heeft een aparte route gehad. We zijn van vrienden naar FWB’s gegaan, daarna kwam BDSM erbij en als laatste, na best een lange tijd, kwam de vanille relatie erbij. Die was absoluut niet onze intentie toen we begonnen, want ik kwam net uit een slechte relatie en gebruikte BB om mijn ego op te kalefateren, en hij was nog getrouwd en dacht dat te willen blijven. Wat we elkaar ook eerlijk hebben verteld destijds. Maar liefde laat zich niet sturen….

Ik herken mij nu ook in wat lollypopje zegt, ik wil geen losse D/s of vanille relatie meer, ik wil beiden met dezelfde persoon, zodat ik mij volledig kan geven.
En onze D/s is er altijd, alleen niet zichtbaar voor de buitenwereld. Onze relatie lijkt zeer gelijkwaardig, pas als er een beslissing genomen moet worden heeft BB het laatste woord. Maar ook dan luistert hij naar mij en neemt mijn mening zeer serieus gelukkig.

@ZHRO, het is inderdaad moeilijk, om als sub zo je grenzen zo aan te moeten geven. Ik hoop dat het goed komt tussen jullie.
Toevallig hebben BB en ik een tijdje geleden een soortgelijk iets gehad. We hadden in het begin van onze relatie afspraken gemaakt over al dan niet spelen met anderen en hoe ver daarmee te gaan. Een paar weken terug hebben we een gesprek gehad over te nemen veiligheidsmaatregelen gehad in een gerelateerde situatie, zonder de eerdere afspraken te bespreken. BB dacht hierdoor dat die eerdere afspraken vervallen waren, terwijl ik er van uit ga dat een afspraak staat tot je samen bespreekt dat deze vervalt. Hierdoor zijn er dingen tegen een afspraak in gebeurd. We hebben daarover een paar heftige gesprekken gehad, over wat dit met (met name) mij en mijn vertrouwen in hem deed en om duidelijk te krijgen hoe dit kon gebeuren en hoe we kunnen voorkomen dat zoiets weer gebeurt, waar we gelukkig snel uit zijn gekomen.
En dan prijs ik me extra gelukkig met BB, omdat ik ook verhalen hoor over “dominanten” die hun subs niet eens toestaan om weerwoord, grenzen of een stopwoord te hebben, want “de dominant” weet zogenaamd wel wat goed is voor de sub, met alle schadelijke gevolgen van dien. Gelukkig zijn dat soort verhalen heel zeldzaam in onze vriendenkring.

@buttmodel, ik kan me geen leven zonder BB meer voorstellen. Onze band gaat zo veel dieper dan wij beiden in eerdere relaties hadden, ik kan me niet eens voorstellen hoe veel verdriet ik zou hebben als onze relatie ooit zou eindigen. Heel veel sterkte met je liefdesverdriet!
En wat de nieuwe Dom betreft, heb je voor jezelf helder wat je wilt? Heb je genoeg aan alleen een D/s of wil je er toch een liefdesrelatie bij? En onder welke voorwaarden wil je deze relatie vormgeven en wil hij hetzelfde? Als je het lastig vindt dit onder woorden te brengen als je samen bent, kun je ook alles wat je zeggen wilt opschrijven en hem de brief geven. Of mailen/appen/facetimen, iets waarbij je onderdanigheid niet of minder wordt getriggerd en je daardoor beter in staat bent jouw verlangens en grenzen onder woorden te brengen.
Dames, na heel lange tijd hier even terug. Indertijd, ruim een jaar geleden, kreeg ik jullie behoorlijk over me heen - brutale subzoekende Meester ;) Dat was erg grappig.

Hengelen? Laten we eerlijk zijn, iedereen hengelt hier toch gewoon, minstens een beetje? En wat is daar mis mee zodra het respectvol en correct wordt gedaan? Als een Meester en een sub elkaar vinden en vervullen? Ben hier indertijd een heel bijzonder meisje tegengekomen (zij kwam naar mij toe, magnetic). Heb haar in een belangrijke en lastige periode in haar leven gedurende enkele maanden geleid en getraind en opgeleid en kracht gegeven om haar submissiveness verder te ontwikkelen (zij was en is een natuurtalent).

Goede herinneringen aan jullie forum dus. En wat leuk dat jullie keep up the good supporting work.

Ja het leven is vol verrassingen, en niet altijd leuke. Weet niet precies wat ik hier wil delen eigenlijk, zo veel dingen die voorbijkomen zijn zo herkenbaar. En met onze diepe diepe verlangens maken we het ons soms zo moeilijk, ook omdat we uiteindelijk ook naar warmte en geborgenheid hunkeren. Zoals in een 'gewone' relatie. Maar gaat dat wel samen met D/s? Wat is de rol van afstand? Niet eens fysiek, maar mentaal. En zo nog 100 dilemma's waar D's en subs mee te dealen hebben.

Tja, dit is wat wij doen in elk geval. We kunnen niet anders. En het leven is fantastisch.

Geniet en blijf goed voor jullie zelf zorgen, subs en slavinnen hier (en ja heren D's, jullie ook) - je lichaam is het waardevolste wat je hebt, het is waarin je leeft.

Wat een clichés allemaal zeg. Maar geloof me ;)
alles begint ergens
@Serdon Om op je opmerking te reageren "Iedereen hengelt hier toch gewoon, minstens een beetje".

Het antwoord daarop is nee. Driedubbel keihard nee. En ik vermoed dat vrijwel elke schrijver hier dat kan beamen. Dat is ook reden dat er toendertijd op die manier op jou is gereageerd. Ik vind het daarom jammer, dat je daarmee begint en kennelijk nog steeds niet begrijpt dat en waarom hengelen juist in dit topic niet gewenst is.

En verder reageer ik later op wat er de afgelopen dagen is geschreven, want ik ben even druk. Maar hier moest ik echt even op reageren.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Maargoed ik ben dan ook een relsub volgens jou, als ik het niet met je eens ben, dus je zult mijn mening vast niet serieus nemen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik ken je niet maar weet dat je een krachtige persoonlijkheid bent met heldere meningen die net zo veel bestaansrecht hebben als de mijne.

Dat van het relsubje was een grap - en ondertussen toch ook: I rest my case ;) (wat dus ook weer plagerij is ;)
alles begint ergens
Leuk dat je indertijd zo'n fijn contact aan dit forum hebt overgehouden serdon. En dat dat gebeurt en kan hier is iets moois.

Maar hengelen? Is forumbreed verboden hier, niet alleen op dit topic. Verboden als in: mensen worden er voor geband door de moderators. Staat los van dit topic dus.
Hi! Willen jullie even meedenken? Sinds kort date ik een hele lieve en zachtaardige dame. We hebben het fijn samen, maar ik vind de seks wat saai. Ik ben kinky ingesteld, ben een adrenaline junky en heb aardig wat ervaring met allerlei wilde acts.... No pain no gain, zeg maar.

Echter heb ik het idee dat mijn date meer gewend is aan vanilla seks. Ze zegt dat ze verlegen is en dat ze het niet gewend is om seksualiteit en intimiteit diepgaand te bespreken. 50 shades of grey vond ze teveel vh goede. We hebben geen orale noch anake seks, omdat zij zich daar op dit moment niet comfortabel bij voelt. Ik heb aangegeven dat ik het belangrijk vind dat ze uitspreekt wat ze wel en niet fijn vind.

Hoe kan ik meer kink in onze relatie introduceren? Hoe kom ik er achter of zij dat wel wilt? Het kan natuurlijk zijn dat zij daar simpelweg niet van kan genieten. Eerst vertrouwen opbouwen lijkt me, langzaamaan wat activiteiten introduceren zoals bv aan haar haar trekken, en daarover samen reflecteren. Maar ik vind het wel lastig dat ze niet zo makkelijk haar gevoelens uit. Maarja, een vrouw die in het dagelijks leven timide is maar bij mij in bed helemaal los gaat zou ik te gek vinden, haha. Iemand tips?
Hi Ozzie.
Ziet ze sex/intimiteit wel als iets dat kan veranderen/evolueren naarmate je elkaar als partners beter leert kennen? Vond ze 50 shades (vreselijke reeks trouwens, niet oké wat daarin geschetst werd) teveel van het goede omdat ze bleu is of omdat het op alle fronten een ver van haar bed show is?

Als zij tevreden is met hoe haar sexleven nu is en niet alleen niet durft te praten over sex en intimiteit maar er ook gewoon echt geen behoefte aan heeft, dan denk ik niet dat je haar aan het experimenteren krijgt zonder dat dat gevolgen heeft voor jullie band.

Net zoals er kinksters zijn, zijn er ook mensen die prima gelukkig zijn met een wekelijkse portie vanilla, al dan niet met het licht uit. En net zoals er met kinksters niks mis is, is er ook niks mis met de vanilla-in-het-donker-mensen (en alles daartussen). Wat er niet in zit, gaat er ook niet uit komen.

Lastig, want zij heeft haar wensen, grenzen en voorkeuren, maar jij ook. Als het er bij haar echt niet in zit, zal er iemand water bij de wijn moeten doen. En dat is dan meestal de kinkster. Zou jij dat willen en kunnen?
Als zij er over praten op dit moment al lastig vindt, dan wordt het sowieso een langdurig proces. Want geduld, vertrouwen en haar de ruimte geven om in haar eigen tempo stappen te zetten, is alles wat je kunt doen.
Thx voor je reactie, ik vind dat je waardevolle punten aanhaalt.

Ik weet niet precies hoe zij onze relatie en de seksualiteit daarin ziet. Zo nu en dan breng ik dat ter sprake - altijd luchtig of met een grapje, soms meer serieus. Ik stuur wel eens een filmpje/artikel/whatever door over bv communicatie binnen relaties. Maar veel verder dan wat algemene termen en redelijk korte antwoorden komen we niet. Ik ga er ook niet over doordrammen.

Ik denk dat ik het beste af en toe wat vragen met haar kan bespreken: wat zorgt ervoor dat ze zichzelf goed kan en wilt uiten? Wat is haar behoefte mbt communicatie, intimiteit en seksualiteit? Hoe ziet ideale seksuele interactie er voor haar uit? En om de link tussen ons te maken, in hoeverre past dat bij mijn voorkeuren?

Misschien opent ze wat meer en dan komt de rest vanzelf wel. Misschien blijft het bij deze dynamiek. Maargoed, we kennen elkaar net 2 maanden, het is nog pril :)
Je kent elkaar pas 2 maanden en vindt de seks nu al saai? Je moet elkaar nog leren kennen! En hou er zwaar rekening mee dat ze nooit verder zal willen gaan dan vanille seks. Zoals je haar beschrijft lijkt dat mij een zeer reële mogelijkheid.

Mocht ze toch de kinky kant met je op willen:
Neem eerst eens de tijd om elkaar te leren kennen, om vertrouwd met elkaar en elkaars lichaam te raken, voor je überhaupt dingen wilt gaan doen als aan haren trekken. En ga niet dingen doen en achteraf reflecteren, ga eerst overleggen of ze het wil, wat ze dan wil, hoe een sessie gaat verlopen en wat het stopwoord is. En ga dan pas de sessie precies zoals afgesproken uitvoeren, of stop eerder als je ook maar het minste idee krijgt dat ze het niets vindt of toch niet aan kan.
Niets is zo slecht voor het vertrouwen in je partner als dat die kinky dingen gaat doen terwijl jij duidelijk vanille bent, helemaal als er van tevoren geen overleg over is geweest.
serdon schreef:
15-12-2018 15:54
je lichaam is het waardevolste wat je hebt, het is waarin je leeft.

Wat een clichés allemaal zeg. Maar geloof me ;)
Wat een onzin, mijn lijf is helemaal niet het waardevolste, hoe kom je erbij? Slechts een omhulsel van hetgeen er écht toe doet. Ook bdsm-wise ja.
.
Ozzie, je noemt jezelf een adrenalinejunky en je hebt een partner uitgekozen die timide is en op geen enkele wijze aan jouw verslaving tegemoet kan komen. Heb je jezelf al eens afgevraagd waarom je juist een partner kiest die jouw wensen niet kan vervullen? Na twee maanden wil je haar eigenlijk al kneden en vormen naar jouw wensen ipv haar te nemen (no pun) zo als ze is?
Ze zal verder enorm lief en leuk zijn enzo, ik geloof het gelijk maar ze al je hoogstwaarschijnlijk niet gaan geven wat je denkt nodig te hebben op seks/kink gebied.

Hier is het rustig.
Wegens mannenvirusjes staat de hele prut op een behoorlijk lage pit en eigenlijk zint het me helemaal niet. H denkt er net zo over trouwens maar zijn energielevel laat soms behoorlijk te wensen over dus dan komen we niet heel veel verder dan lafjes en vanilla. Ik heb aangegeven dat ik hunker naar vuurwerk, ik ben geen ziekjes virusmens en bij stroomt het allemaal gewoon door.
Ik wil ik wil! Maar wat ik op dit moment echt nodig heb is gewoon een beetje geduld...
.
Tijdens het samenzijn voel ik me vrij en volledige overgave en vertrouwd.
Maar de volgende dag word ik overspoeld door gevoel van afzondering en soberheid

Het lijkt alsof ik vanuit actie ( actiefilm, Joost mag het weten) naar complete rust
Wil ik me afzonderen, voel me dan eenzaam of alleen gelaten . Zelfs bang om gebruikt te zijn, wantrouwen.

De dagen daarop wordt het minder en appt het weg en ben ik weer stabiel
( ik laat het niet blijken, ik voel het zo)

Herkent iemand zich met bovengenoemde?
Is het een subdrop?
Het begint me in de weg te staan.
Wil dit niet voelen , maar de bdsm ook weer niet missen

Bedankt voor de eventuele input die ik krijg
anoniem_379765 wijzigde dit bericht op 21-12-2018 14:13
18.90% gewijzigd
Dat is beslist een subdrop. Hoe reageert je minnaar in de dagen na jullie spel? Krijg je voldoende aandacht? Kun je je klote gevoel bij hem kwijt?
.
Bij nader inzien niet

Minnaar en ik onderhouden alleen digitaal contact, maar het neemt qua frequentie wat af.

Wel regelmatig korte berichten, maar hij komt nadien niet terug op hoe ik me voelde.

Na afloop van een sessie wel en er is aftercare, maar het wordt niet geëvalueerd
Het Heeft deels met mij te maken.
Ik kom zelfverzekerd over, maar ben hierin introvert

Ik verkies dan eerder de weg met de minste weerstand en analyseer te vaak
Vaak is hierin gebleken dat aannames niet gebaseerd waren op feiten

Toch is er iets wat niet prettig voelt
En ja Roos, ik heb meer behoefte aan vragen over hoe ik me nadien voel.
Ik heb zelf geen subdrops maar ben natuurlijk wel bekend met het fenomeen. Gisteren sprak ik "mijn sadist" even aan de telefoon, hij is degene die me zo nu en dan een pak slaag geeft en hij vertelde me dat hij de volgende dag altijd belt met zijn slachtoffers en na een paar dagen weer. Juist om zijn slachtoffers te laten weten dat hij ze niet laat vallen. Zo voelt het namelijk, als laten vallen, het heet niet voor niks drop.

Een Dom/sadist mag lang nazorg geven, niet alleen het dekentje afterwards, ook de werkelijke aandacht de volgende dag en die dag daarop en nog langer als jij dat nodig hebt.
Maar.... dan moet hij natuurlijk wél weten wat jij nodig hebt! Hij kan het niet van je voorhoofd aflepelen. Laat het hem weten dus, als je dat face to face lastig vindt kun je hem een mail schrijven waar je bovenstaande in schetst want daar staat het heel duidelijk. Je voelt je echt klote, bij het depressieve af, je voelt je gebruikt en afgedankt, waardeloos.
En dan is "spel" zomaar inene niet zo leuk meer. En dat is jammer.
.
Dank voor je respons
Zojuist “D” telefonisch gesproken en het helder kunnen verwoorden.
Hij ziet en begrijpt mijn punt en gaat daar nu aan werken.
En, voor mij een leerproces om het te uiten. Wat nabij komt stoot ik af en moet ik aan werken

Dit mag niet in de weg staan, omdat het balans anders zoek is.

Roos, bedankt voor het “ digitale come back to earth traptrede
:sun:
@Serdon: ik wil me nog even volledig aansluiten bij lollypopje. Niet iedereen hengelt hier. En dat jij een leuk contact hebt overgehouden waarmee je je eigen mening en ideeën hebt bevestigd is heel fijn voor jou, maar maakt jou realiteit nog steeds niet de enige. Wel leuk voor je verder natuurlijk.

@Ozzie ik zou de reactie van Rooss goed lezen. Vind het goed om er over te denken of je iemand naar jou smaak wil vormen. Waarom niet iemand kiezen die seksueel bij jou past? Als seks een belangrijk onderdeel van een relatie voor jou is, dan matched het dus gewoon (waarschijnlijk) niet. Soms heb ik het idee dat de maatschapij ons leert dat we alles in een relatie belangrijk mogen vinden, behalve seks. Dus als iemand perfect bij je past in het dagelijks leven, maar de seks is slecht moeten we dat maar accepteren, want het is oppervlakkig om daar te veel nadruk om te leggen. Maar dat is natuurlijk onzin, seks kan diep gaan, connecties maken, fantastisch leuk zijn, en misschien het enige wat je alleen met één persoon deelt (hoeft niet natuurlijk). Bepaal maar eens hoe belangrijk dat voor je is en of het dan niet gewoon een deal breaker is.

@Rooss: ik hoop dat er binnenkort een spetterende sessie komt! Lijkt wel alsof je laatste half jaar veel periodes van geduld nodig hebt. Hoeft niet erg te zijn natuurljk, misschien kom je net toevallig even op het forum meeschrijven als dat aan de hand is!

@spontaneous: klinkt alsof het hier opschrijven je heeft geholpen om het daarna te kunnen bespreken met je D. Kun je even onthouden voor de volgende keer als je je zo voelt, kun je misschien weer van die tactiek gebruik maken!

Bedankt allemaal nog voor de reacties op mijn laatste bericht. Ik ben onrustig. Sinds het incident met mijn D waarin ik mijn grenzen moest bewaken merk ik dat ik mentaal meer afstand heb genomen. Hij raakt me niet, ik stel me niet open. We zijn niet zo geconnect als normaal en ik voer een soort struisvogel tactiek waarin ik doe alsof er niks aan de hand is. Er staat een bom te barsten. Ik voel opeens heel sterk dat ik, in tegenstelling tot een jaar geleden, klaar ga zijn om meer zelfstandigheid te hebben. Mijn D heeft aangegeven dat hij alles wat hij uit een relatie wil (vanille & D/s) van mij krijgt. Ik heb dat gevoel niet. Hij voelt me afwezig zijn, probeert de teugels aan te trekken en ipv dat ik in submissie raak voel ik me alleen rebels. Exact de tegenovergestelde reactie van hoe ik 3 maanden geleden op exact de zelfde actie van hem zou reageren. Ik merk dat ik meer vrijheid wil. Ik ben bang dat hij alleen alles of niets wil, en de gedachte dat ik zonder hem moet beangstigd me. Het idee om zo door te gaan vind ik niet fijn, ik merk dat ik iets anders wil. Het idee om mijn D te verliezen is verschrikkelijk. Ik voel me een aansteller, omdat hem bij me houden zo makkelijk zou zijn als ik niet zo nieuwsgierig was naar andere dingen. Ik voel me verwent/alsof ik me aan stel en bang tegelijkertijd. Het is tijd voor een goed gesprek dus, maar ik stel het nog even uit.

Ik voel me ook ondankbaar. Mijn D heeft zo veel voor me gedaan en me zo goed geholpen toen het heel erg slecht met me ging. En nu het goed gaat, wil ik opeens afstand nemen. Maar ik wil niet uit dankbaarheid bij iemand blijven. Hij had niet verwacht verliefd om me te worden. Ik had niet verwacht me opeens van op een wolk naar verstikt te kunnen gaan in 2 maanden tijd. En tegelijkertijd wil ik helemaal niet weg. Ik weet niet hoe ik dit aan ga pakken. En ik denk dat dit gewoon even van me af schrijven is want ik weet ook niet waar ik naar op zoek ben. Misschien kan iemand me vertellen dat ook als ik mijn eerst D verlies ik dit gevoel echt nog wel een keer met iemand anders kan ervaren? Want dat is zo moeilijk voor te stellen, en ik snap niet waarom ik me zo voel als ik me niet kan voorstellen deze gevoelens niet bij een ander te kunnen vinden.
Oef Raamopen, dat klinkt best pittig allemaal. Wat ik een beetje denk te lezen, correct me if Im wrong, is dat hij een klein beetje van zijn voetstuk afgevallen is. Hij zet zichzelf neer als relatie-"available", lijkt (of is) zelfs verliefd op je en daarmee lijkt hij zijn D positie een beetje wankel neer te zetten. Ik weet natuurlijk niet goed hoe het bij jou werkt maar voor mij is een stukje opkijken, een stukje afstand, een stukje adoratie van mijn kant wel echt een beetje nodig om het te laten werken. Ik vind "mijn" H ook minder Dominant-aantrekkelijk nu we een relatie hebben. Het stuk Predator-prey werkt veel beter bij ons.

Het klinkt een beetje, hoe rottig ook, dat dit het begin zou kunnen zijn van het einde.
Het is fantastisch dat hij je door een moeilijke periode heeft geholpen, dat mag je koesteren, daar mag je dankbaar voor zijn maar je bent géén sympathie sub. Als het over is is het over. Op jouw moment vanzelfsprekend.

Oh, ik denk dat je gelijk hebt. Ik kom denk ik even kom klagen als ik een pot geduld nodig heb. Het is niet eens de ware D/s die ik op dit moment mis, dat is sowieso een beetje een falend gebeuren in onze omgang. Het zijn de avondvullende geilheidssessies, de intensiteit, de intimiteit, het roofdier/prooi deel, de ongeremde opwinding en de daarbij behorende aanvaller die ik mis.
Voor morgenavond staat ie op het programma. Ik hoop dus dat ik maandag wat te melden heb... ;-D
.
@Rooss ik denk dat dat helemaal klopt. Omdat hij niet meer op een voetstuk staat is zijn dominantie voor mij accepteren schijnbaar heel moeilijk. Maar omdat ik verder geen relatie met hem wil, is het dan nog wel goed zo? Of stel ik me aan en gaat een D/s ook wel eens zo? Ik moet daar de komende tijd maar achter komen denk ik. Wil ook niet overhaast keuzes maken.
Ik hoop in ieder geval dat jij maandag weer lekker op een wolk zit. ;-D
Ik lees er ook iets anders in ZHRO. Namelijk dat jij gegroeid bent. Onder zijn invloed, met zijn hulp. Maar nu ben je boven de D van toen uit gegroeid, nu kan jullie D/s niet meer dat vervullen wat jij graag wilt, die zelfstandigheid. Een paar maanden geleden was hij precies wat je nodig had, en nu ben je groter, zelfstandiger, ken je jezelf beter, dankzij hem.
Ik lees aan de ene kant verstikking van hem, aan de andere kant angst bij jou om niet meer hem samen te zijn. Wat voor andere dingen ben je nieuwsgierig naar, en weet je zeker dat daar binnen jullie D/s geen ruimte voor is? Misschien is hij wel met je mee gegroeid?
@Marana, mooi gezegd. Ik denk dat dat echt waar is. Het stomme is, en dat is waarschijnlijk waarom ik ook zo aan mezelf twijfel, dat mijn D zegt dat ik maar een wens of fantasie hoef uit te spreken en hij zorgt dat het gebeurd. Er zijn eigenlijk maar twee dingen die hij niet wil, dat is dat hij er niet bij is en dat hij zelf geen handelingen bij/van een man wil uitvoeren/ontvangen. Dus er is nog van alles wat we samen zouden kunnen doen. Echter zijn er dingen die ik zonder hem wil doen, alhoewel dat natuurlijk niet morgen hoeft. Ik heb dingen in mijn hoofd waarvan ik denk dat die wel gewoon kunnen wachten tot wij uit elkaar zijn. Mijn D weet wel dat die fantasieën bestaan, en hij gaat zelfs actief op zoek naar een alternatief die we samen kunnen doen en waar hij wel de controle heeft. Maar ik zie geen meerwaarde daarvan, dan doe ik liever iets wat een fantasie met hem is. Ik ben ook laatst mee uit gevraagd door een man die ik een tijdje ken, waarvan ik vermoed dat hij totaal vanille is, maar wel heel aardig. Ik merk dat ik eigenlijk gewoon wil gaan lunchen samen, om voor het eerst na mijn scheiding weer te weten dat ik gewoon kan daten, een leuke tijd kan hebben, weer een goede radar heb voor wie wel en niet leuk is. Ik heb helemaal geen interesse in de man verder, en ik zou net zo goed een date met een ander kunnen hebben. Ik bedacht me gewoon dat een leuke middag me eigenlijk wel heel leuk leek om hopelijk te ervaren dat ik echt ooit wel weer relatie materiaal voor iemand ben. Daten met een andere dominant is natuurlijk helemaal uit den boze, het grappig is dan ook dat ik daar niet echt over nadenk. Als ik dit zo opschrijf merk ik dat ik vooral op zoek ben naar momenten om te ervaren dat ik goed voor mezelf kan zorgen, en mijn D beschermt mij heel erg en wil heel graag controle houden over (seksuele) relaties die ik/wij aan gaan, waardoor ik niet echt kan ervaren hoe goed ik nu eigenlijk voor mezelf kan zorgen.
Oei.
Je D is, als ik het goed begrijp, alleen je D, niet je partner. Je hebt hem duidelijk gemaakt dat je geen relatie met hem wilt? Dan vind ik het persoonlijk niet ok dat hij jou verbiedt om met andere mannen te daten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven