Beste/ droomkerstavond
vrijdag 21 december 2018 om 00:43
Beste kerstavond ever: geen idee. Die moet nog komen denk ik
Dit jaar komt beste vriendin bij mij en gaan we samen gourmetten. Wordt vast leuk en heb er zin in!! We hebben het altijd leuk samen dus komt helemaal goed.
Droomkerst(avond): ergens in zo'n gezellig chalet op een bestemming rond de Poolcirkel (Rovaniemi in Finland, Tromsø in Noorwegen of Jokkmokk in Zweden) . Veel sneeuw en lichtjes. Zou sowieso heel graag de Poolnacht eens meemaken.
Of in een hot pot in IJsland zitten, lijkt me ook super.
Dit jaar komt beste vriendin bij mij en gaan we samen gourmetten. Wordt vast leuk en heb er zin in!! We hebben het altijd leuk samen dus komt helemaal goed.
Droomkerst(avond): ergens in zo'n gezellig chalet op een bestemming rond de Poolcirkel (Rovaniemi in Finland, Tromsø in Noorwegen of Jokkmokk in Zweden) . Veel sneeuw en lichtjes. Zou sowieso heel graag de Poolnacht eens meemaken.
Of in een hot pot in IJsland zitten, lijkt me ook super.
vrijdag 21 december 2018 om 00:49
Ik denk dat mijn droomkerstavond ook nog moet komen. Dit jaar gaan we eten bestellen (is het plan, heb ik man alleen nog niet verteld haha), en ik ga altijd naar de kerk. Voorheen naar mijn eigen kerk, maar die is nogal ingestort dus ik kom daar eigenlijk niet meer en ik ben vorig jaar met kerstavond naar de katholieke kerk geweest. Dat deden we als kind ook altijd, en ik vond het vorig jaar echt fijn, dus ik ga dat dit jaar zeker weer doen.
vrijdag 21 december 2018 om 00:54
Mijn droomkerstavond is eigenlijk heel simpel. Op vakantie in het noorden in een idyllisch hutje met man en de kinderen en overdag skiën, sleeën of zo’n hondensleetocht ofzo. Dan thuis opfrissen en een lekker, maar niet al te uitgebreid diner met een goed stuk wild en een lekkere rode wijn. Dan bij een haardvuur leuke spelletjes spelen met warme chocomel en met een beetje geluk, en aangezien het mijn droomkerst is, kunnen we het noorderlicht zien die nacht. En gaan alle kinderen lief slapen en kunnen man en ik het gezellig maken als het grut slaapt 
Maar er is nog maar 1 grutje en die is pas 1.5, dus nog ff wachten
Leukste kersten gehad
- in Londen met m’n zusje
- in Parijs met man en zoon
- met onze beider families en dat iedereen dronken werd, maar op een leuke manier
Maar er is nog maar 1 grutje en die is pas 1.5, dus nog ff wachten
Leukste kersten gehad
- met onze beider families en dat iedereen dronken werd, maar op een leuke manier
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
vrijdag 21 december 2018 om 06:45
Dit dus!lux- schreef: ↑21-12-2018 00:54Mijn droomkerstavond is eigenlijk heel simpel. Op vakantie in het noorden in een idyllisch hutje met man en de kinderen en overdag skiën, sleeën of zo’n hondensleetocht ofzo. Dan thuis opfrissen en een lekker, maar niet al te uitgebreid diner met een goed stuk wild en een lekkere rode wijn. Dan bij een haardvuur leuke spelletjes spelen met warme chocomel en met een beetje geluk, en aangezien het mijn droomkerst is, kunnen we het noorderlicht zien die nacht. En gaan alle kinderen lief slapen en kunnen man en ik het gezellig maken als het grut slaapt
Maar er is nog maar 1 grutje en die is pas 1.5, dus nog ff wachten![]()
Leukste kersten gehad
vrijdag 21 december 2018 om 07:18
poldervrouw schreef: ↑21-12-2018 07:09Van kerstavond een ding maken snap ik sowieso niet. Ik ben dan meestal bezig met voorbereiden voor kerstdiner.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 21 december 2018 om 07:23
vrijdag 21 december 2018 om 08:05
Ik snap niet dat jij dat niet snapt. Ook al doe je er zelf niks aan, dat betekent toch niet dat niemand er iets aan doet.poldervrouw schreef: ↑21-12-2018 07:50ja.. wat wil je dan horen ? Het is voor mij een feitIk heb niets met kerstavond.. en het scheelt me bergen tijd op 1e kerstdag.. dus even aan de bak op kerstavond.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 21 december 2018 om 08:17
vrijdag 21 december 2018 om 08:29
Wat een domperpost na al die gezellige kerstwensen.poldervrouw schreef: ↑21-12-2018 07:09Van kerstavond een ding maken snap ik sowieso niet. Ik ben dan meestal bezig met voorbereiden voor kerstdiner.
Zeg dan gewoon niets. Jeetje!
vrijdag 21 december 2018 om 08:34
Net zeg je van nietpoldervrouw schreef: ↑21-12-2018 08:17Ik snap het wel maar begrijp het niet... Maar iedereen moet vooral zijn goddelijke gang gaan![]()
vrijdag 21 december 2018 om 08:40
kerstavond zijn alle kinderen en aanhang (voor zover aanwezig er) dus rennen en vliegen. (achteraf; had ik verdorie nou maar besloten om te gourmetten ipv een 4 gangen diner te maken....)
Idem op eerste kerstdag. Ik denk dat 2e kerstdag fijn wordt. Man heeft (hoera!!!) een keer vrij en we zijn met zijn tweeën. We gaan dus series bingewatchen in huispak en kaasfondueen met zijn tweetjes.
Idem op eerste kerstdag. Ik denk dat 2e kerstdag fijn wordt. Man heeft (hoera!!!) een keer vrij en we zijn met zijn tweeën. We gaan dus series bingewatchen in huispak en kaasfondueen met zijn tweetjes.
vrijdag 21 december 2018 om 09:20