Dierenmishandeling
zondag 23 december 2018 om 19:49
Hoi,
Ik wil hier even mijn verhaal spuwen, voordat ik dadelijk een vaas naar mijn vaders kop ga gooien..
Hij is dus een politiehondentrainer en heeft net een pup gekocht van 8 weken.
Helemaal in zijn sas, dat wel.
Maar iedereen moet weten dat je een politiehond niet traint met een snoepje, maar hier veel verwaarlozing en mishandeling aan te pas gaat.
Puppy is nu 2 dagen hier en zit nu al de hele dag alleen buiten in een kooi
Weliswaar onder een warmte lamp, maar dan nog.
Hij zoekt nog steeds naar zijn broertjes en zusjes..
Ik kan het krijsen niet meer aanhoren gewoon!
Vanmiddag is de hond al mee geweest naar een hondenclub om te wennen aan de sfeer.
Komt natuurlijk ontdaan terug.
Die kooi nu is ook 'om te wennen, 'want dat wordt zijn thuisbasis' aldus mijn vader.
Eigenlijk wordt er gewoon een kronkel in die kop getraind, zodat de hond gaat bijten op commando.
Ik ben hier van kleine af aan mee opgegroeid en begin nu steeds meer te zien dat het gewoon beulerij is.
Nog even en hij krijgt een stroomkastje om zijn nek.
Ik woon nog thuis en als ik me hierin ga mengen dan word het oorlog.
Oudere generatie..
Dierenbescherming bellen?
Misschien doe ik dat wel.
Ga ik meteen vertellen hoe ze de honden van de pakwerker afstampen als ze niet luisteren naar het commando: 'los', terwijl er al van kleins af aan iets mis gaat met de binding en zij een heel eenzaam leven tegemoet gaat voor bescherming van de mens!
Ik wil hier even mijn verhaal spuwen, voordat ik dadelijk een vaas naar mijn vaders kop ga gooien..
Hij is dus een politiehondentrainer en heeft net een pup gekocht van 8 weken.
Helemaal in zijn sas, dat wel.
Maar iedereen moet weten dat je een politiehond niet traint met een snoepje, maar hier veel verwaarlozing en mishandeling aan te pas gaat.
Puppy is nu 2 dagen hier en zit nu al de hele dag alleen buiten in een kooi
Weliswaar onder een warmte lamp, maar dan nog.
Hij zoekt nog steeds naar zijn broertjes en zusjes..
Ik kan het krijsen niet meer aanhoren gewoon!
Vanmiddag is de hond al mee geweest naar een hondenclub om te wennen aan de sfeer.
Komt natuurlijk ontdaan terug.
Die kooi nu is ook 'om te wennen, 'want dat wordt zijn thuisbasis' aldus mijn vader.
Eigenlijk wordt er gewoon een kronkel in die kop getraind, zodat de hond gaat bijten op commando.
Ik ben hier van kleine af aan mee opgegroeid en begin nu steeds meer te zien dat het gewoon beulerij is.
Nog even en hij krijgt een stroomkastje om zijn nek.
Ik woon nog thuis en als ik me hierin ga mengen dan word het oorlog.
Oudere generatie..
Dierenbescherming bellen?
Misschien doe ik dat wel.
Ga ik meteen vertellen hoe ze de honden van de pakwerker afstampen als ze niet luisteren naar het commando: 'los', terwijl er al van kleins af aan iets mis gaat met de binding en zij een heel eenzaam leven tegemoet gaat voor bescherming van de mens!
anoniem_380232 wijzigde dit bericht op 23-12-2018 20:00
2.25% gewijzigd
zondag 23 december 2018 om 20:55
Over het aangeven van een drugsdealer?Ana_Isabel** schreef: ↑23-12-2018 20:53Dat je op een missie lijkt om wantoestanden te melden aan politie. Zie jouw vorige topic.
Weet je toch gelijk in wat voor milieu ik leefde. Bedankt he!!!
Vind je het leuk mensen zo proberen te kleineren?
zondag 23 december 2018 om 20:59
Het is een man dat is al een misdrijf op zich.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
De politie leid honden gewoon intern op hoor als de hond geschikt bevonden is. Hebben eigen kennels en eigen terrein om op te trainen. Nee, ik ben zelf geen hondenbegeleider maar ken er meerdere vanuit de relationele sfeer en ben ook vaker bij de hondenbrigade/bereden politie geweest. Ik had mijn twijfels al, maar hoe meer ik van je lees hoe zekerder ik word dat dat kronkeltje in jouw fantasie zit en niet bij die pup in zijn bovenkamertje.
Het hele verhaal rammelt.
Het hele verhaal rammelt.
Ten eerste geloof ik deze onzin niet en ik denk ik dat het een goed idee is als je iets met je leven gaat doen: studie, werken, eigen woonruimte zoeken, etc. Dat zorgt ervoor dat je geen tijd hebt om zo veel onzin te bedenken en aandacht te trekken.
En anders is het niet zo heel moeilijk. Bel de dierenpolitie over je vader en die geweldige hondenschool. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Oh nee dan kletst je vader zich er weer uit en jij bent daarna natuurlijk dakloos. Gelukkig kan je altijd nog bij pup in de kooi in de tuin.
En anders is het niet zo heel moeilijk. Bel de dierenpolitie over je vader en die geweldige hondenschool. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Oh nee dan kletst je vader zich er weer uit en jij bent daarna natuurlijk dakloos. Gelukkig kan je altijd nog bij pup in de kooi in de tuin.
zondag 23 december 2018 om 21:01
Ze werken niet met teefjes, dus waarom zou die handelaar die wel opkopen?Doglover1990 schreef: ↑23-12-2018 20:53Toch is het zo..
Grote politiehonden handelaar koopt een heel nest op van een andere handelaar. Wat is de wereld toch gek he haha argwanende mensen zeg!
zondag 23 december 2018 om 21:02
Ach, doe even een linkje naar de website van die 'Grote politiehondenhandelaar? Ik wil er meer van wetenDoglover1990 schreef: ↑23-12-2018 20:53Toch is het zo..
Grote politiehonden handelaar koopt een heel nest op van een andere handelaar. Wat is de wereld toch gek he haha argwanende mensen zeg!
Kan ik de politie een tip geven hoe het allemaal veel handiger en sneller kan en ze weten gewoon niet hoe het ook kan
ps: waarom haal je hem niet even uit die kooi? of kan het je nou ook niet weer zo heel veel schelen, geeft niks hoor niet iedereen heeft de moed om een pup van 8 weken te aaien tenslotte.
zondag 23 december 2018 om 21:03
zondag 23 december 2018 om 21:07
Ik kleineer je niet. Ik geef antwoord op een door jou aan mij gestelde vraag.Doglover1990 schreef: ↑23-12-2018 20:55Over het aangeven van een drugsdealer?
Weet je toch gelijk in wat voor milieu ik leefde. Bedankt he!!!
Vind je het leuk mensen zo proberen te kleineren?
zondag 23 december 2018 om 21:12
Nou ik kwam alleen even om mijn gal te spuwen.
Jammer dat er van die mensen op de wereld zijn je gewoonweg niet willen geloven, omdat je niet alle informatie wil weergeven.
Ze werken wel met teefjes zelf een keuring bekeken van een teef PH1 geslaagd, maar misschien gaan die naar Amerika dan?
Waarom ik niets doe?
Geen zin in oorlog. Laf, ja klopt!
Politie leidt honden niet alleen maar zelf op, maar koopt ze ook op. Waarom weet ik niet.
Miss te weinig geleiders?
Jammer dat er van die mensen op de wereld zijn je gewoonweg niet willen geloven, omdat je niet alle informatie wil weergeven.
Ze werken wel met teefjes zelf een keuring bekeken van een teef PH1 geslaagd, maar misschien gaan die naar Amerika dan?
Waarom ik niets doe?
Politie leidt honden niet alleen maar zelf op, maar koopt ze ook op. Waarom weet ik niet.
zondag 23 december 2018 om 21:23
Elk team van begeleider en politiehond is een vast team bij de hondenbrigade. Tuurlijk kopen ze ook wel eens jonge honden op, ze hebben wel wat anders te doen als pas gespeende pups op te voeden en te trainen (zullen ze niet geschikt blijken zeg)
Maar het zou een beetje raar zijn als ze hele nesten opkochten terwijl er geen begeleiders zijn voor die honden.
Maar het zou een beetje raar zijn als ze hele nesten opkochten terwijl er geen begeleiders zijn voor die honden.
zondag 23 december 2018 om 21:30
Miss sta jij aan de kant waar wèl het licht schijnt?DDDoekje schreef: ↑23-12-2018 21:23Elk team van begeleider en politiehond is een vast team bij de hondenbrigade. Tuurlijk kopen ze ook wel eens jonge honden op, ze hebben wel wat anders te doen als pas gespeende pups op te voeden en te trainen (zullen ze niet geschikt blijken zeg)
Als de hond slaagt voor PH1 of 2.
Dan worden ze toch gekocht door de politie van NL of gaan ze ALTIJD naar Amerika?
Na de keuring weet ik niet heel goed wat ermee gebeurd natuurlijk, want je ziet ze dan nooit meer terug.
zondag 23 december 2018 om 21:33
Ik vind het dan weer jammer dat er mensen zijn die zulke wreedheden laten gebeuren onder hun snuffert.Doglover1990 schreef: ↑23-12-2018 21:12Nou ik kwam alleen even om mijn gal te spuwen.
Waarom ik niets doe?
Besef je dat het jou medeplichtig maakt?
Je maakt ook geen aanstalten om te vertrekken uit het huis waar het martelen van dieren centraal staat dus hoe erg vind je het werkelijk vraag ik mij dan af.
zondag 23 december 2018 om 21:34
Is dit een grap?MinkeDeWit schreef: ↑23-12-2018 21:30Wel toevallig dat er net vanavond een programma was over een stel zwakbegaafde Brabanders die een ‘politiehond’ proberen te trainen. Vond je dat wel een leuk onderwerp voor een neptopic, TO?
zondag 23 december 2018 om 21:35
Amen!!Soulsista schreef: ↑23-12-2018 21:33Ik vind het dan weer jammer dat er mensen zijn die zulke wreedheden laten gebeuren onder hun snuffert.
Besef je dat het jou medeplichtig maakt?
Je maakt ook geen aanstalten om te vertrekken uit het huis waar het martelen van dieren centraal staat dus hoe erg vind je het werkelijk vraag ik mij dan af.
Je hebt gelijk.
zondag 23 december 2018 om 21:36
En toch verkoopt hij ze aan de Amerikaanse politie. Ik vind het knap!
Je verhalen bedoel ik.
Nog een vraagje: hoe komt je vader aan geld voor zijn hobby, en aan tijd vooral?
Werken lijkt me sterk, daar heeft hij helemaal geen tijd voor zo te lezen. Bel nog een keer anoniem om te melden dat je vader bijklust en bakken geld verdient met de verkoop van politiehonden aan de VS.
Krijgt hij controle en houdt dit vanzelf op.
Kan jij je weer op iets anders richten en die zielige pup is in no-time uit dat hok. Succes hoor!
zondag 23 december 2018 om 21:41
Of op internet een herhaling van rambam heeft gezien.MinkeDeWit schreef: ↑23-12-2018 21:30Wel toevallig dat er net vanavond een programma was over een stel zwakbegaafde Brabanders die een ‘politiehond’ proberen te trainen. Vond je dat wel een leuk onderwerp voor een neptopic, TO?
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal