Borsten vergoed?
donderdag 27 december 2018 om 01:48
Goedeavond.
Voordat ik aan deze lange tekst begin wil ik even zeggen dat ik geen reactie hoef van je moet blij zijn met je lichaam want, dat hoor ik elkedag haha.
Nou laten we beginnen toen ik 12 was, was ik dolblij dat mijn borsten begonnen te groeien.
(Ik vindt borsten namelijk heel erg belangrijk)
Toen ik 16 was waren ze nog steeds heel klein voor mij gevoel hebben mijn borsten zich nooit echt verder ontwikkeld want ik heb precies de zelfde borsten als toen ik 14 was. Nu ben ik 18 en zit ik na te denken om een borstvergroting.
Ik ben heel erg onzeker over mijn borsten qua alles. Ik draag de meeste dikke push ups die de bestaan. Nou omdat, ik 18 ben kan ik eindelijk een borstvergroting doen. Ik probeer me best om te gaan sparen want een lening aanvragen vindt ik maar niks. Nou is het zo dat ik wel eens gehoort heb dat je je borsten kan laten vergoeden via de huisarts enz. Nou is de vraag van heeft iemand dat hier ook gehad? En hoe zoiets in zijn werk gaat. Zoals ik al zei vindt ik zelf dat mijn borsten nooit echt verder ontwikkeld zijn. Nou is het ook zo dat ik namelijk ondergewicht heb & dat de meeste mensen zeggen als je aankomt krijg jij je grote borsten. Maar aankomen lukt niet ik eet erg veel heb ook een tijd gesport omdat de huisarts dat adviseerde & ben ook bij een diatist geweest maar niks helpt. ik heb ook gehoort als het verzekerd wordt dat je maar ruim 1 cup maat groter krijgt? Heeft iemand hier evaring mee? Advies is altijd welkom!
Voordat ik aan deze lange tekst begin wil ik even zeggen dat ik geen reactie hoef van je moet blij zijn met je lichaam want, dat hoor ik elkedag haha.
Nou laten we beginnen toen ik 12 was, was ik dolblij dat mijn borsten begonnen te groeien.
(Ik vindt borsten namelijk heel erg belangrijk)
Toen ik 16 was waren ze nog steeds heel klein voor mij gevoel hebben mijn borsten zich nooit echt verder ontwikkeld want ik heb precies de zelfde borsten als toen ik 14 was. Nu ben ik 18 en zit ik na te denken om een borstvergroting.
Ik ben heel erg onzeker over mijn borsten qua alles. Ik draag de meeste dikke push ups die de bestaan. Nou omdat, ik 18 ben kan ik eindelijk een borstvergroting doen. Ik probeer me best om te gaan sparen want een lening aanvragen vindt ik maar niks. Nou is het zo dat ik wel eens gehoort heb dat je je borsten kan laten vergoeden via de huisarts enz. Nou is de vraag van heeft iemand dat hier ook gehad? En hoe zoiets in zijn werk gaat. Zoals ik al zei vindt ik zelf dat mijn borsten nooit echt verder ontwikkeld zijn. Nou is het ook zo dat ik namelijk ondergewicht heb & dat de meeste mensen zeggen als je aankomt krijg jij je grote borsten. Maar aankomen lukt niet ik eet erg veel heb ook een tijd gesport omdat de huisarts dat adviseerde & ben ook bij een diatist geweest maar niks helpt. ik heb ook gehoort als het verzekerd wordt dat je maar ruim 1 cup maat groter krijgt? Heeft iemand hier evaring mee? Advies is altijd welkom!
donderdag 27 december 2018 om 08:37
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b019c46a/
Waar is jouw wetenschappelijke bewijs dat het wél werkt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 27 december 2018 om 08:40
Ik denk niet dat jou onzekerheid ineens weg is als jij nieuwe borsten hebt. Want die onzekerheid zit aan de binnenkant,het is iets wat zich in je hoofd afspeelt. En daar zou je in mijn ogen eerst aan moeten werken. Ik vind best dat je je borsten mag laten vergroten als je daar zin in hebt,maar niet uit onzekerheid. Eerst mentaal sterker worden zodat je zelfvertrouwen niet meer afhangt van je uiterlijk.
Ik veroordeel het absoluut niet hoor, als een vrouw haar borsten laat vergroten, maar ik denk wel dat je voorzichtig moet zijn met de gedachte 'als ik eenmaal grotere borsten heb, dan ben ik wel gelukkig'.
Ik veroordeel het absoluut niet hoor, als een vrouw haar borsten laat vergroten, maar ik denk wel dat je voorzichtig moet zijn met de gedachte 'als ik eenmaal grotere borsten heb, dan ben ik wel gelukkig'.
donderdag 27 december 2018 om 09:08
Mooi gezegd. (Zelf vind ik siliconentieten nooit zo mooi)NoExcusesJustRun schreef: ↑27-12-2018 08:40Ik denk niet dat jou onzekerheid ineens weg is als jij nieuwe borsten hebt. Want die onzekerheid zit aan de binnenkant,het is iets wat zich in je hoofd afspeelt. En daar zou je in mijn ogen eerst aan moeten werken. Ik vind best dat je je borsten mag laten vergroten als je daar zin in hebt,maar niet uit onzekerheid. Eerst mentaal sterker worden zodat je zelfvertrouwen niet meer afhangt van je uiterlijk.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
donderdag 27 december 2018 om 09:09
Bier helpt wel om van ondergewicht (TO heeft BMI 17,5) af te komen. Borsten worden dan ook vaak wat groter.himalaya schreef: ↑27-12-2018 08:37https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b019c46a/
Waar is jouw wetenschappelijke bewijs dat het wél werkt?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
donderdag 27 december 2018 om 09:10
Dit. met cosmetische operaties heb ik altijd het idee dat als je er eenmaal mee begint het hek van de dam is. Zo van; oh mijn borsten zijn nu mooi, dat ging wel makkelijk. mijn lippen kunnen ook wel wat voller eigenlijk.... en mijn billen zijn ook wel plat... en mijn bovenbenen een beetje vol...NoExcusesJustRun schreef: ↑27-12-2018 08:40Ik denk niet dat jou onzekerheid ineens weg is als jij nieuwe borsten hebt. Want die onzekerheid zit aan de binnenkant,het is iets wat zich in je hoofd afspeelt. En daar zou je in mijn ogen eerst aan moeten werken. Ik vind best dat je je borsten mag laten vergroten als je daar zin in hebt,maar niet uit onzekerheid. Eerst mentaal sterker worden zodat je zelfvertrouwen niet meer afhangt van je uiterlijk.
Wanneer stop je dan?
Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 27 december 2018 om 09:20
Eet de korstjes! Want "van korstjes krijg je borstjes".
Maar TO, ik snap je frustratie wel. In deze wereld waarin grotere borsten via media ons als de norm wordt voorgeschreven kun je daar op jouw leeftijd heel onzeker over zijn.
Ik kan alleen maar hopen dat je nooit aan siliconenborstwn begint. Je hoort steeds meer verhalen over dat vrouwen siliconendeeltjes overal in het lichaam terugvineden, zelfs in de hersenen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
donderdag 27 december 2018 om 09:29
TO, je hebt geluk want je borsten kreeg je gratis
Dat je borsten niet ontwikkeld zijn praat je jezelf aan. Borsten komen in alle soorten en maten, en in cup A zijn het ook gewoon borsten.
Ook ben je nog hartstikke jong en heb je flink ondergewicht. Ik zou eerst eens gaan focussen op gewichtstoename. Grote kans dat je borsten ook een maatje groter worden als je een gezond gewicht hebt.
Zou je persé een borstvergroting willen, bedenk dan ook wat bij je lichaam past. Je zegt al dat je bang bent dat je maar 1 cupmaat groter vergoed krijgt. Een cup D met 45 kilo lijkt me geen gezicht en veel te zwaar voor je lichaam.
Dat je borsten niet ontwikkeld zijn praat je jezelf aan. Borsten komen in alle soorten en maten, en in cup A zijn het ook gewoon borsten.
Ook ben je nog hartstikke jong en heb je flink ondergewicht. Ik zou eerst eens gaan focussen op gewichtstoename. Grote kans dat je borsten ook een maatje groter worden als je een gezond gewicht hebt.
Zou je persé een borstvergroting willen, bedenk dan ook wat bij je lichaam past. Je zegt al dat je bang bent dat je maar 1 cupmaat groter vergoed krijgt. Een cup D met 45 kilo lijkt me geen gezicht en veel te zwaar voor je lichaam.
donderdag 27 december 2018 om 09:30
Dit vind ik dan wel belachelijk. Ook omdat ik diverse mensen ken die een gratis borstverkleining en lift hebben gekregen na hun vijftigste.omajanneke schreef: ↑27-12-2018 07:54Nijn nichtje was ernstig misvormd, aangeboren. Ook zij moest gewoon zelf sparen. Niet lullig bedoeld maar dit wordt niet vergoed voor je. Echt niet.
donderdag 27 december 2018 om 09:32
Ik zeg ook maar wat, hoor. Ik heb ook nooit een weelderige boezempartij gehad. Toen ik nog heel jong was vond ik het ook vreselijk. Dan droeg ik van die verschrikkelijke push ups. Inmiddels ben ik tegen de 50 en ben ik oprecht tevreden met mijn borsten.ClumsyNinja schreef: ↑27-12-2018 08:29Ja of niet. Ik ben halverwege de 30 en meer dan een a cup is het nooit geworden. Heb ik ooit wel mee gezeten, maar ben ik ondertussen blij mee. Ben ook zo vreselijk blij dat ik geen siliconen heb! Als ik dat vergoed had gekregen had ik dat misschien nog wel gedaan ook, maar goddank heb ik die troep nu niet in mn lijf.
donderdag 27 december 2018 om 09:34
To ik begon borstloos, daarna cup b met ondergewicht en door de loop van de jaren nu uitgegroeid naar cup f.
Kijk goed naar mensen in je familie mr hetzelfde figuur als jij. Vaak kun je aan je moeder of tantes zien waar je op uitkomt (ik lijk nu qua figuur sprekend op bepaalde tantes en 1 oom
, kon ik me op jouw leeftijd niet voorstellen).
Kijk goed naar mensen in je familie mr hetzelfde figuur als jij. Vaak kun je aan je moeder of tantes zien waar je op uitkomt (ik lijk nu qua figuur sprekend op bepaalde tantes en 1 oom
donderdag 27 december 2018 om 09:39
Hier ook en het is inderdaad heerlijk! Ik heb ook een hekel aan BH's en draag eigenlijk alleen nog maar van die yoga tops. Het drukt de boel wel iets platter, maar heb geen last meer van beugels die niet lekker zitten.Het-groepje schreef: ↑27-12-2018 09:36Oh en mijn vriendin met haar cup a is nu 50 en heeft prachtige niet hangende borsten cup a/b. Heerlijk lijkt me dat.
donderdag 27 december 2018 om 09:57
Dat is gek, ik zie juist veel dunne dames zonder grote borsten overal. Moet zeggen dat ik dan ook heel jaloers ben. Ziet er veel mooier uit vind ik vaak.SweetFirefly schreef: ↑27-12-2018 09:20Eet de korstjes! Want "van korstjes krijg je borstjes".![]()
Maar TO, ik snap je frustratie wel. In deze wereld waarin grotere borsten via media ons als de norm wordt voorgeschreven kun je daar op jouw leeftijd heel onzeker over zijn.
Ik kan alleen maar hopen dat je nooit aan siliconenborstwn begint. Je hoort steeds meer verhalen over dat vrouwen siliconendeeltjes overal in het lichaam terugvineden, zelfs in de hersenen.
Cup H en ondertussen artrose en terugkerende spit, heb een soort band om de boel een beetje recht te houden. Zelf vind ik borsten geen reet aan. Vroeger niet en nu niet, zeker niet bij bewegen, kleding kopen. Dingen zitten in de weg. En vind echt niet mooi eigenlijk. Totaal nutteloos.
En nu met al die problemen met siliconen die blijven opduiken snap ik al helemaal niet waarom je dat zou doen.
Denk dat TO het beste een psycholoog kan gaan zoeken.
donderdag 27 december 2018 om 10:06
De reclames van Hunkemoller en Victoria's Secret ed. hebben altijd dames met een grotere boezem. Heb jij die ooit met een model met cup A gezien? Alleen bij fashionshoots zie je modellen die bijna geen boezem hebben.Lucifer2018 schreef: ↑27-12-2018 09:57Dat is gek, ik zie juist veel dunne dames zonder grote borsten overal. Moet zeggen dat ik dan ook heel jaloers ben. Ziet er veel mooier uit vind ik vaak.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
donderdag 27 december 2018 om 10:09
Die topmodellen die de catwalk op gaan voor de grote ontwerpers hebben allemaal een BMI van 17,5 of lager en hooguit cup A.SweetFirefly schreef: ↑27-12-2018 10:06De reclames van Hunkemoller en Victoria's Secret ed. hebben altijd dames met een grotere boezem. Heb jij die ooit met een model met cup A gezien? Alleen bij fashionshoots zie je modellen die bijna geen boezem hebben.
donderdag 27 december 2018 om 10:10
BH's zijn de hel inderdaad. Ik wil een mooie maar ook echt een goede vooral. Bh die alles echt mooi houd, dan is comfortabel ver te zoeken.
Ik ben zeker zo'n 100 euro kwijt en nog denk ik na een paar uur dat ik gemarteld word.
Toen ik nog cup E had vond ik het nog wel, redelijk mooie en fijne BH's.
Hoe groter hoe erger. Of wel comfortabel maar slecht qua houding en de boel omhooghouden
donderdag 27 december 2018 om 10:11
Dat is dus een klein deel van wat je ziet. Speciaal voor bepaalde lingerie ( of sex).SweetFirefly schreef: ↑27-12-2018 10:06De reclames van Hunkemoller en Victoria's Secret ed. hebben altijd dames met een grotere boezem. Heb jij die ooit met een model met cup A gezien? Alleen bij fashionshoots zie je modellen die bijna geen boezem hebben.
Verder is de dunne platte vrouw de norm hoor.
donderdag 27 december 2018 om 10:29
Van hop en bier krijg je echt wel tieten hoor, zelfs mannen krijgen er manboobs van. Helaas ook een pens en een onderkin.
En nooit gehoord dat donker bier zelfs door sommige dokters wordt aangeraden om de borstvoeding op gang te krijgen?
donderdag 27 december 2018 om 10:31
Allemaal modegrilen. De ene keer is dun met grote boobs ‘in’, de andere keer graatmager en plat.SweetFirefly schreef: ↑27-12-2018 09:20Eet de korstjes! Want "van korstjes krijg je borstjes".![]()
Als je daar je operaties op moet laten aansluiten....
donderdag 27 december 2018 om 10:32
Dank je! Ik heb zelf ook niet veel tiet.
Ik laat mijn geluk daar niet van afhangen en ben liever puur natuur met minder tiet. Mijn vriend heeft er nooit een probleem van gemaakt en exen/ex-scharrels ook nooit,waarschijnlijk omdat ik er zelf geen probleem van maak en gewoon zelfverzekerd ben.
donderdag 27 december 2018 om 10:38
Precies. Kijk naar die meiden van tv,die van Oh Oh Cherso en Temptation Island. Die hebben zichzelf totaal verpest en gaan maar door en ondertussen zeggen ze dat ze zo zelfverzekerd zijn enz. Nou volgens mij zijn zulke meiden juist super onzeker.daenerys79 schreef: ↑27-12-2018 09:10Dit. met cosmetische operaties heb ik altijd het idee dat als je er eenmaal mee begint het hek van de dam is. Zo van; oh mijn borsten zijn nu mooi, dat ging wel makkelijk. mijn lippen kunnen ook wel wat voller eigenlijk.... en mijn billen zijn ook wel plat... en mijn bovenbenen een beetje vol...
Wanneer stop je dan?