Oud & Nieuw 2018
vrijdag 28 december 2018 om 19:09
Vroeg? Ja
Voor als je geen plannen hebt, wel plannen maar later op de avond weggaat of bijtijds thuis bent. Voor als je plannen in duigen vallen. Of als je ziek bent, of je moet werken maar toch even tijd hebt. Voor als je van je af wil praten, een knuffel wil.
Kortom, wees alvast welkom! Deel hoe je O&N er tot nu uit gaat zien, of niet, dat kan ook.
Er is altijd een warm plekje hier op dit topic.
Mijn O&N ziet er als volgt uit: thuis en met lieve (forum)vriendin Valentina. Zoon is grotendeels weg, zie ik hoogstens ergens rondom het vuurwerk afsteken in het dorp maar blijft slapen bij vrienden dus hij schuift ergens de volgende dag weer door de deur.
Kortom, ik heb er zin in!
En jullie?
Voor als je geen plannen hebt, wel plannen maar later op de avond weggaat of bijtijds thuis bent. Voor als je plannen in duigen vallen. Of als je ziek bent, of je moet werken maar toch even tijd hebt. Voor als je van je af wil praten, een knuffel wil.
Kortom, wees alvast welkom! Deel hoe je O&N er tot nu uit gaat zien, of niet, dat kan ook.
Er is altijd een warm plekje hier op dit topic.
Mijn O&N ziet er als volgt uit: thuis en met lieve (forum)vriendin Valentina. Zoon is grotendeels weg, zie ik hoogstens ergens rondom het vuurwerk afsteken in het dorp maar blijft slapen bij vrienden dus hij schuift ergens de volgende dag weer door de deur.
Kortom, ik heb er zin in!
En jullie?
Krijg motto niet verwijderd :-)
vrijdag 28 december 2018 om 19:49
vrijdag 28 december 2018 om 19:49
Hoe komt het? Nooit gehad?
vrijdag 28 december 2018 om 19:51
valentinamaria schreef: ↑28-12-2018 19:34Ice doet de technische kant.
maar dat zou idd hilarisch zijn!
Ben al de boel aan het opladen. Tinder live idd, komt naar je toe deze winter
vrijdag 28 december 2018 om 19:52
Dat is zo’n synthetisch luchtje toch? Grote kans dat ik dan bij de HAP ziticeteapeach schreef: ↑28-12-2018 19:44Dat is niet fijn nee. Heb je iets van Feliway of zoiets? Kan soms helpen.
vrijdag 28 december 2018 om 19:53
ik doe wel een zonnebril op hoor, ik hoef niet gelijk herkend te worden.iceteapeach schreef: ↑28-12-2018 19:51Ben al de boel aan het opladen. Tinder live idd, komt naar je toe deze winter![]()
wij slapen nooit.
vrijdag 28 december 2018 om 19:54
Celaena_Aelin schreef: ↑28-12-2018 19:21Hier ook thuis met kat. Ik maak lekkere hapjes voor mezelf en ga iig Marc Marie Huijbrechts kijken.
Ik koop intussen regelmatig die aanbiedingssnacks bij de Jumbo, 3 voor € 5. Dan neem ik weleens een bakje zalm/roomkaas voor Spike (onze kat dus) mee. Ik iets lekkers, dan hij ook.
vrijdag 28 december 2018 om 19:55
vrijdag 28 december 2018 om 19:55
Kinderen zijn bij hun vader want daar is het vuurwerk, ik blijf lekker thuis met de kat (die niet bang is, we wonen zo ver buiten dat het geknal altijd ‘in de verte’ is). Weet nog niet of ik mezelf kaasfondue gun of gewoon wat lekkere toastjes maak. De eerste paar keer alleen vond ik vreselijk, maar nu kan ik me er best op verheugen
.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
vrijdag 28 december 2018 om 19:56
Ik werk oudjaarsdag en mijn moeder wil graag dat ik daarna bij haar oliebollen kom eten.
Hmm.. dat zie ik nog even.
Savonds met een hele groep vrienden uitzitten. Best oké maar ieder jaar hetzelfde. Zelfde locatie, zelfde praat, zelfde hapjes, zelfde stomme vuurwerk.
Ik vrees nu al dat ik al overprikkeld ben na werken en mijn moeder.
Dus.. ik heb er zin aan
Poezen blijven alleen thuis. Boven in de slaapkamer het rolluik buiten naar beneden. Gordijnen dicht en muziekje aan.
Hmm.. dat zie ik nog even.
Savonds met een hele groep vrienden uitzitten. Best oké maar ieder jaar hetzelfde. Zelfde locatie, zelfde praat, zelfde hapjes, zelfde stomme vuurwerk.
Ik vrees nu al dat ik al overprikkeld ben na werken en mijn moeder.
Dus.. ik heb er zin aan
Poezen blijven alleen thuis. Boven in de slaapkamer het rolluik buiten naar beneden. Gordijnen dicht en muziekje aan.
vrijdag 28 december 2018 om 19:59
Ik hoop meer dat Gaston het woord neemt als ik die 53 miljoen win, scheelt mij mijn kaak oprapen nl.
vrijdag 28 december 2018 om 20:01
Ik heb er geen zin in en denk dat ik om een uur of elf al lig te knorren. Het fijne van mij is dat ik door het oorlogslawaai heen slaap, dus de volgende morgen lekker vroeg wakker en genieten van de stilte die hier maar één keer oer jaar voorkomt.
Traditiegetrouw maak ik dan even een wandeling om te zien hoe de Kelten door de wijk zijn getrokken.
Traditiegetrouw maak ik dan even een wandeling om te zien hoe de Kelten door de wijk zijn getrokken.
vrijdag 28 december 2018 om 20:01
vrijdag 28 december 2018 om 20:13
vrijdag 28 december 2018 om 20:16
Ik maak het liever zelf. Heb ik ook nog iets te doen.iceteapeach schreef: ↑28-12-2018 19:54Ik koop intussen regelmatig die aanbiedingssnacks bij de Jumbo, 3 voor € 5. Dan neem ik weleens een bakje zalm/roomkaas voor Spike (onze kat dus) mee. Ik iets lekkers, dan hij ook.
Kat krijgt natvoer, en misschien wat tonijn.
vrijdag 28 december 2018 om 20:17
Maar er komt wel iets uit en vaak zit daar echt chemische zooi bij. Ik neem de gok gewoon nietCelaena_Aelin schreef: ↑28-12-2018 20:13Nee, geen luchtje. Je plugt het ding in een stopcontact. Je ruikt niets, maar katten worden er veel rustiger en relaxter van.
Sorry, geen HAP voor jou![]()
vrijdag 28 december 2018 om 20:25
Sinds enige jaren heb ik bedacht dat je de champagne veel beter alvast in het begin van de avond kunt gaan drinken want om 12 uur ben ik moe. Dus, oudjaarsconference kijken, paar oliebollen eten ipv avondeten en champagne (of bubbelwijn) drinken. Om 12 uur wat dierbaren bellen of appen en dan lekker slapen. Heerlijk, ik verheug me erop.
vrijdag 28 december 2018 om 20:27
Waar koop je dat ?Celaena_Aelin schreef: ↑28-12-2018 20:13Nee, geen luchtje. Je plugt het ding in een stopcontact. Je ruikt niets, maar katten worden er veel rustiger en relaxter van.
Sorry, geen HAP voor jou![]()
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 28 december 2018 om 20:30
Samen met mijn vriend zoals elk jaar. Iets lichta eten voor avondeten. Programma uitkiezen om te kijken, hapjes voorbereiden. Samen gamen tot het programma begint of eindejaarsconferentie. Hapjes opeten met champagne of cocktail. Vuurwerk kijken.
Vaak duurt het vuurwerk hier wel tot half twee. Daarna slapen of eerder als we moe zijn. Zelf steken we geen vuurwerk af.
Vaak duurt het vuurwerk hier wel tot half twee. Daarna slapen of eerder als we moe zijn. Zelf steken we geen vuurwerk af.
vrijdag 28 december 2018 om 20:40
O ja natuurlijk
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 28 december 2018 om 20:42
Online gaat niet meer lukken voor 31-12.