Oud & Nieuw 2018
vrijdag 28 december 2018 om 19:09
Vroeg? Ja
Voor als je geen plannen hebt, wel plannen maar later op de avond weggaat of bijtijds thuis bent. Voor als je plannen in duigen vallen. Of als je ziek bent, of je moet werken maar toch even tijd hebt. Voor als je van je af wil praten, een knuffel wil.
Kortom, wees alvast welkom! Deel hoe je O&N er tot nu uit gaat zien, of niet, dat kan ook.
Er is altijd een warm plekje hier op dit topic.
Mijn O&N ziet er als volgt uit: thuis en met lieve (forum)vriendin Valentina. Zoon is grotendeels weg, zie ik hoogstens ergens rondom het vuurwerk afsteken in het dorp maar blijft slapen bij vrienden dus hij schuift ergens de volgende dag weer door de deur.
Kortom, ik heb er zin in!
En jullie?
Voor als je geen plannen hebt, wel plannen maar later op de avond weggaat of bijtijds thuis bent. Voor als je plannen in duigen vallen. Of als je ziek bent, of je moet werken maar toch even tijd hebt. Voor als je van je af wil praten, een knuffel wil.
Kortom, wees alvast welkom! Deel hoe je O&N er tot nu uit gaat zien, of niet, dat kan ook.
Er is altijd een warm plekje hier op dit topic.
Mijn O&N ziet er als volgt uit: thuis en met lieve (forum)vriendin Valentina. Zoon is grotendeels weg, zie ik hoogstens ergens rondom het vuurwerk afsteken in het dorp maar blijft slapen bij vrienden dus hij schuift ergens de volgende dag weer door de deur.
Kortom, ik heb er zin in!
En jullie?
Krijg motto niet verwijderd :-)
vrijdag 28 december 2018 om 20:42
Tis vast een engel met vleugels.valentinamaria schreef: ↑28-12-2018 20:42wat moet ik in vredesnaam tegen een Schot zeggen die 883 km uit de buurt is?
hij zegt dat hij net buiten Iverness woont en zin in een date heeft.
ik heb maar gevraagd of hij met een helicopter komt.
vrijdag 28 december 2018 om 20:43
Overdag even naar familie, van daaruit naar vrienden. Heb daar vaker oud&nieuw gevierd, we waren eerst met zijn 3en maar de laatste jaren zijn er steeds meer mensen bijgekomen. Nu in totaal met 8 man. Gourmetten, tv kijken of spelletjes spelen (ligt er aan wat er op tv is, vorig jaar was het iets met foute muziek), en aftellen tot 12 uur. Zodra het 12 uur is gaan we naar buiten en proosten we met de halve straat op het nieuwe jaar. Er heerst altijd wel een gezellige sfeer daar.
vrijdag 28 december 2018 om 20:47
Hier ook alleen thuis met mijn twee katten, die houden niet van vuurwerk maar echt paniekerig zijn ze niet gelukkig. Ik maak hapjes en drankjes, app wat mensen rond middernacht maar dat is het dan wel. Houd niet zo van oud & nieuw, word er altijd een beetje melancholiek van. Maar ik heb dan ook weer wel wat met het idee dat het nieuwe jaar ook weer nieuwe mogelijkheden brengt. Gek om dat op te hangen aan een datum, maar toch.
Tjezus, wat vals
vrijdag 28 december 2018 om 20:47
Calamitycat schreef: ↑28-12-2018 19:47Ik ben ook altijd alleen thuis met de katten. Als het schemerig wordt gaat het kattenluikje op slot want ik wil niet dat ze 's avonds buiten zijn als de vuurwerkhel losbreekt. Beetje tv kijken, lekkere hapjes en een wijntje en misschien een paar appelflappen.
Ik heb echt niets met O&N maar vind mezelf best aangenaam gezelschap, dus dat komt helemaal goed.
Ik heb er ook niks mee, maar moet wel omdat vriend.
Maar als ik alleen zou zijn zou ik dus niet eens opblijven. Gewoon naar bed op de normale tijd, hoewel het vuurwerk niet echt te negeren is natuurlijk.
vrijdag 28 december 2018 om 20:59
Inderdaad helaas niet te negeren. Het opblijven doe ik overigens niet omdat ik vind dat het 'moet', ik ben een echt avondmens dus als ik de volgende dag niet hoef te werken lig ik er sowieso niet voor 2 uur in.
I'm sorry, I was thinking about cats again.
vrijdag 28 december 2018 om 21:13
Net zoCalamitycat schreef: ↑28-12-2018 20:59Inderdaad helaas niet te negeren. Het opblijven doe ik overigens niet omdat ik vind dat het 'moet', ik ben een echt avondmens dus als ik de volgende dag niet hoef te werken lig ik er sowieso niet voor 2 uur in.
vrijdag 28 december 2018 om 21:23
vrijdag 28 december 2018 om 21:24
Ah, dat lijkt me lastig ja. Gelukkig is het maar een avondje en zit je snel weer in je normale ritme, sterkte
I'm sorry, I was thinking about cats again.
vrijdag 28 december 2018 om 21:35
vrijdag 28 december 2018 om 21:41
Celaena_Aelin schreef: ↑28-12-2018 19:30Feliway wil hier de scherpe randjes wel eens helpen. Al kwam mijn kat vorig jaar om kwart voor 12 bij me zitten, compleet chagrijnig, met zo’n blik van ‘zet jij die knallen eens uit!’
Dank voor de tip. Ik heb al een Feliway Friends hangen, nog eentje erbij en de poezen gaan high door de kamer
Ik hou wel van een oliebol of twee...appelbeignets ook. Hoop dat er zo een oliebollen kraam bij de winkels staat
"I love not Man the less, but Nature more..."
vrijdag 28 december 2018 om 21:42
Doe en stuur ook even langs mij. Ik ben seksloos.valentinamaria schreef: ↑28-12-2018 21:40OMG!
die Schot is nog serieus ook!
hij heeft het over een directe vlucht vanuit Iverness naar Amsterdam.
vrijdag 28 december 2018 om 21:42
parbleumondieu schreef: ↑28-12-2018 20:25Sinds enige jaren heb ik bedacht dat je de champagne veel beter alvast in het begin van de avond kunt gaan drinken want om 12 uur ben ik moe. Dus, oudjaarsconference kijken, paar oliebollen eten ipv avondeten en champagne (of bubbelwijn) drinken. Om 12 uur wat dierbaren bellen of appen en dan lekker slapen. Heerlijk, ik verheug me erop.
Qua alcohol drink ik niet sterker dan bier/wijn, naast fris/water. Heel soms bubbels zoals bij oud en nieuw maar echt lekker wegtikken doet het niet.
Krijg motto niet verwijderd :-)
vrijdag 28 december 2018 om 21:43
Doe tzatziki lijkt me lekker, maar waar dip ik mee, Ik wil geen groente, dat komt me de neus uit.Calamitycat schreef: ↑28-12-2018 21:40Tzatziki om lekker in te dippen.
Rookvlees wikkelen om partjes ei.
Kipfiletrolletjes met roomkaas.