Oud & Nieuw 2018
vrijdag 28 december 2018 om 19:09
Vroeg? Ja
Voor als je geen plannen hebt, wel plannen maar later op de avond weggaat of bijtijds thuis bent. Voor als je plannen in duigen vallen. Of als je ziek bent, of je moet werken maar toch even tijd hebt. Voor als je van je af wil praten, een knuffel wil.
Kortom, wees alvast welkom! Deel hoe je O&N er tot nu uit gaat zien, of niet, dat kan ook.
Er is altijd een warm plekje hier op dit topic.
Mijn O&N ziet er als volgt uit: thuis en met lieve (forum)vriendin Valentina. Zoon is grotendeels weg, zie ik hoogstens ergens rondom het vuurwerk afsteken in het dorp maar blijft slapen bij vrienden dus hij schuift ergens de volgende dag weer door de deur.
Kortom, ik heb er zin in!
En jullie?
Voor als je geen plannen hebt, wel plannen maar later op de avond weggaat of bijtijds thuis bent. Voor als je plannen in duigen vallen. Of als je ziek bent, of je moet werken maar toch even tijd hebt. Voor als je van je af wil praten, een knuffel wil.
Kortom, wees alvast welkom! Deel hoe je O&N er tot nu uit gaat zien, of niet, dat kan ook.
Er is altijd een warm plekje hier op dit topic.
Mijn O&N ziet er als volgt uit: thuis en met lieve (forum)vriendin Valentina. Zoon is grotendeels weg, zie ik hoogstens ergens rondom het vuurwerk afsteken in het dorp maar blijft slapen bij vrienden dus hij schuift ergens de volgende dag weer door de deur.
Kortom, ik heb er zin in!
En jullie?
Krijg motto niet verwijderd :-)
vrijdag 28 december 2018 om 21:44
vrijdag 28 december 2018 om 21:45
Da's een plan, iets met garnalen. Yesss!!!
Thanks!
vrijdag 28 december 2018 om 21:47
Die onderste lijkt me wel wat.Kwebbeltje91 schreef: ↑28-12-2018 21:43Komkommer met brie en walnoot?
Komkommer met kruidenkaas en zalm?
Dank dames, zit nu tot aan mijn nek toe vol.
vrijdag 28 december 2018 om 21:48
MevrouwJack schreef: ↑28-12-2018 20:47Hier ook alleen thuis met mijn twee katten, die houden niet van vuurwerk maar echt paniekerig zijn ze niet gelukkig. Ik maak hapjes en drankjes, app wat mensen rond middernacht maar dat is het dan wel. Houd niet zo van oud & nieuw, word er altijd een beetje melancholiek van. Maar ik heb dan ook weer wel wat met het idee dat het nieuwe jaar ook weer nieuwe mogelijkheden brengt. Gek om dat op te hangen aan een datum, maar toch.
Herken ik wel mevr. Jack, dat melancholieke. Ik vind het toch weer terugkijken op een jaar, al dan niet bewogen. In ieder geval weer een jaar verder. Maar toch ook weer nieuwsgierig wat het nieuwe jaar gaat brengen.
vrijdag 28 december 2018 om 21:50
Als-ie Bill had geheten had je net zo gereageerd.
vrijdag 28 december 2018 om 21:50
watwatwat?valentinamaria schreef: ↑28-12-2018 21:46o nee, zo kun je het oude jaar niet uit.
hij is helemaal van jou.
en heet Neill.
vrijdag 28 december 2018 om 21:56
Mag-ie ook nog even bij Calamity langs?
Zeg maar dat hij veel eieren moeten eten in het vliegtuig.
vrijdag 28 december 2018 om 21:57
Die kan ook naar mij!valentinamaria schreef: ↑28-12-2018 21:56btw, dit is helemaal absurd!
een match die geen vrouwen wil die langer zijn dan 170!
dan zitten die lange stelten teveel in de weg.
vrijdag 28 december 2018 om 22:03
En omdat jij het doet laat het bij mij geen sporen achtervalentinamaria schreef: ↑28-12-2018 22:00leuk hoor, oudejaarsnacht tinderen voor Ice, omdat ze zelf niet meer date.
en nu voor jou.
langesteltenhater is heel knap, mooi lichaam ,mooi kapsel.