Wat is er nu weer aan de hand met die achterljke forum????

02-01-2019 22:21 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel veel topics kan ik niet openen, niet lezen en als dat wel lukt, kan ik niet antwoorden. Hebben ze de zaakjes weer eens niet op orde?

Ben ik de enige die dat heeft? Ik weet wel dat ik nog nooit een forum heb gekend met zoveel bugs als het viva forum.
Hier desktop en firefox en niet traag door addblock. Hoe het bij mobiel zit, weet ik niet.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

MonicaG schreef:
03-01-2019 15:40

Voor de rest weinig hinder hier de laatste dagen. Wel af en toe 'pagina kan niet worden weergegeven' maar met 1 keer refreshen verschijnt ie dan wel.
Wil je dit in het bugtopic melden? Ze beweren dat dit probleem bij mij ligt en niemand anders klachten heeft.
Ik lees topics gewoon minder goed door, door die pop ups. Beeld schiet te veel heen en weer on het voor elkaar te krijgen. Op mijn gsm heb ik iets ertegen geïnstalleerd maar dat dient zich op de laptop niet aan...
iones schreef:
03-01-2019 16:32
Ik lees topics gewoon minder goed door, door die pop ups. Beeld schiet te veel heen en weer on het voor elkaar te krijgen. Op mijn gsm heb ik iets ertegen geïnstalleerd maar dat dient zich op de laptop niet aan...
Dit heb ik ook, dat het beeld door de ads heen en weer schiet. Wat heb jij daarvoor geïnstalleerd? Erg irritant.
Ook wordt ik gestoord van de lees meer knop. Want t beeld schiet dan weer weg, en dan klik je per ongeluk op zon advertentie.
Ik weet niet wat ik geïnstalleerd heb maar het diende zich aan toen ik inlogde op het forum via mijn smartphone. Maar de situatie is daardoor een stuk leefbaarder.
Nemaìn’ schreef:
03-01-2019 16:02
Wil je dit in het bugtopic melden? Ze beweren dat dit probleem bij mij ligt en niemand anders klachten heeft.

Done.
Heb dat topic moeten zoeken, dacht altijd dat dat het meest nutteloze topic van het hele forum was :biggrin:
MonicaG schreef:
03-01-2019 16:45
Done.
Heb dat topic moeten zoeken, dacht altijd dat dat het meest nutteloze topic van het hele forum was :biggrin:
Dat is het ook.

90 % van de gemelde bugs wordt "doorgegeven aan de technische dienst" en aangezien die technische dienst zowat niet bestaat ... gebeurt er nagenoeg niets.
JeMappelle schreef:
03-01-2019 13:44
Ja inderdaad, ik zie nooit reclame op sites dankzij een addblocker.
Op die manier worden de technische problemen van de site vanzelf opgelost: de eigenaar stopt er uiteindelijk gewoon mee.
JeMappelle schreef:
03-01-2019 13:44
Ja inderdaad, ik zie nooit reclame op sites dankzij een addblocker.
Op die manier worden de technische problemen van de site vanzelf opgelost: de eigenaar stopt er uiteindelijk gewoon mee.
En.....is het al verholpen?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Momenteel kan ik de topics redelijk vlot openen. Natuurlijk niet zo snel als op andere fora, maar wel beter dan toen ik dit topic opende.
En ja hoor, het is weer zover! Bad gatway, tergend langzaam, het werkt weer bar slecht!
Dit lijkt me gewoon een capaciteitsprobleem. Er moeten een paar servers bij in het rek, anders blijft dit zich voordoen. Maar dat kost natuurlijk wel geld.
Ik heb nooit last gehad van wat jullie noemen? Alleen een keer bad gateway.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven