Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Ja ik heb de mijne er van de week uit laten halen en hem ook nog even bekeken, maar ik was blij dat ik hem niet mee hoefde te nemen haha!
Maar als dit voor jou goed voelt, dat is het belangrijkste toch!
De onderliggende vraag bij het spiraaltje is..gaan we beginnen of echt wachten tot maart? Daar hoop ik concreet antwoord op te krijgen..vind het zooo spannend. Had verwacht dat m'n hart en hoofd bij een tweede minder op hol zou slaan..niet dus :-))
Summerlotte29 gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een mooi begin van het nieuwe jaar!

Ik moet de 10e ongesteld worden, maar ik ga morgen zo'n early predictor proberen. Daar lees ik trouwens wisselende reacties over. Heeft iemand er ervaring mee of dat een beetje betrouwbaar is?

Weet iemand hoe je een tabel kunt maken? Lijkt me wel fijn voor het overzicht. :-)
Dankjewel voor de felicitaties! Inmiddels 5 weken en begint wat te wennen 🙂

Ik heb met een early test getest en was 5 dagen voor nod al heel licht positief. Ik durfde toen nog niet blij te zijn, maar uiteindelijk heeft t goed uitgepakt tot nu toe!

Bacon, wat vervelend van de bijwerkingen! Hopelijk wordt het minder!
Hebben jullie ook last van de bijwerkingen met stoppen van de anti conceptie?
Hier ook een early test gedaan. Helaas negatief. Maar kon m 4 dagen voor verwachte menstruatie doen. Zit er nu eigenlijk 5 dagen voor.
Maar ze zeggen dat wachten beter is. Er kan deze dagen nog wat mis gaan.
Ik voel nu vanalles. Maar mijn lichaam zal me wel voor de gek houden.

Ik had geen bijwerkingen van stoppen van de pil.
Hoi dames! Mag ik meekletsen?

Mijn man(33) en ik(28) hebben een zoon van 14 maanden en willen graag een broertje of zusje voor m!

Na de geboorte van onze zoon ben ik weer aan de pil gegaan. Geen succes. Ik zat tegen het depressieve aan en was verre van gezellig. Daarom overgestapt op condooms. Maar eigenlijk is het al 8 tot 10 maanden lang voor het zingen de kerk uit :biggrin:, en de vruchtbare periode ontwijken.
We hebben nu besloten om er weer echt voor te gaan.

Een week geleden mn eisprong gehad volgens mij (rugpijn, afscheiding erg slijmerig). En nu dus op het wachtbankje. Volgend weekend kan ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Ik heb trouwens een cyclus van 5 weken. Best lang! Maar wel blij met de regelmatige cyclus. Toen we de eerste keer zwanger wilde worden was mn cyclus onregelmatig en vaak erg lang!
Toen 8 rondes erover gedaan om zwanger te worden.
Oja, onze zoon is geboren met een volledige enkelzijdige schisis. Dus nu extra spannend om voor een tweede te gaan!
Welkom Mellala! Hopelijk ben je snel zwanger!!
Inderdaad extra spannend voor jou!!
NaamLeeftijd1e/2e/3e kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017?TweedeJanuari 2019?
Smartie88?EersteJanuari 2019?
Echteliefde?Eerste
ENZ ENZ ENZ
Zoiets een idee? Wie erin wil vul even gegevens aan. Dan maak ik m :)
@ Summerlotte; super leuk idee om het nieuws zo te brengen en de reactie van je moeder fantastisch! Inmiddels je vader ook al op de hoogte kunnen brengen?

Iedereen heel veel succes. Ik heb gisteren mijn laatste pil genomen ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

@Babydonthurtme; goed idee. Ik wil er ook wel in.

Togepi 28 jaar 1e kindje januari 2019 nod? Geen bijzonderheden
Ik heb vanochtend getest, maar in 1 vakje kwam helemaal geen streepje. Ik wacht nu maar gewoon t/m de 10e, want ik weet niet waarom hij niet werkte...

Leuk dat er steeds meer vrouwen meeschrijven!

Ik ben al jaren geleden gestopt met de pil, i.v.m. vermoeidheid en mood swings. Sindsdien houd ik m'n ongesteldheid bij in een app, erg handig!

Babydonthurtme super fijn dat je een overzichtje maakt!
Leeftijd 30, 1e kindje, nod 10 januari en geen bijzonderheden :-)
Gefeliciteerd Summerlotte!

Smartie88, wat gek. Dus de controlestreep was er niet, of..? Ik zal voor je duimen, de 10e!

Jaaa, ik wil ook in de tabel Babydonthurtme! 22, eerste kindje, NOD ? en geen bijzonderheden.
Ik zit te wachten op mijn onttrekkingsbloeding zodat we kunnen beginnen... zou vrijdag of zaterdag moeten komen maar is er dus nog steeds niet. Schiet eens op!
hallo

wij zijn al 3,5 jaar bezig om kinderen te krijgen waarvan vorig jaar 2 iui hebben gehad die niet zijn gelukt dat is best wel frustrerend.
Yes me 2:)

Yongpeople 27 jaar start januari nod?
Ik wil in de tabel!

28 jaar, bezig sinds januari, 2e kindje, nod ongeveer 13-01, bijzonderheden: spannend omdat 1e kindje geboren is met een schisis.
Jeetje Sanira, dat moet frustrerend en zwaar zijn. Leuk dat je wilt meeschrijven.

Gooi mij ook maar in de tabel, babydonthurtme.
Muziekuiltje, 29 jaar, 2de kindje, 10 jan mirena verwijderen, nod?
Geen bijzonderheden

Mellala, heftig zeg. Dat was dan na je bevalling direct een heeeele andere kraamtijd.
Snap dat een 2de zwangerschap dan extra spannend is.
Mijn 1e is door een gecompliceerde bevalling met erbse parese ter wereld gekomen. Gelukkig volledig hersteld.
Nu je denkt aan een tweede, komen er wel weer herinneringen en gedachten bovendrijven.
@blaadje31, wat vaag die test. Misschien inderdaad gewoon nog even geduld hebben..hoe lastig ook. Ik duim voor je!
De moodswings ellende van de pil was destijds ook voor mij de reden om over te stappen op spiraal.
Welke app gebruik jij? Ik heb mycalender, ideaal. Je kunt er echt veel in bijhouden!

@lostit, bij jou al bloeding? Meestal komt dat vrij vlot na verwijderen van Mirena toch??
Zet mij ook maar in de tabel.

Kersenpitje87, 32 jaar, begonnen in januari voor een eerste kindje, nod 26-1.
Fijn zo'n tabel! Ik ben 26 jaar en mijn vriend is 27 jaar. Ik had 22-12-2018 weer met de pil moeten starten als ik de pil zou blijven slikken, dus dan is dat m'n begindatum denk ik?
Ik heb na de ontrekkingsbloeding nog geen menstruatie gehad dus m'n nod weet ik nog niet.
anoniem_63c867331d808 wijzigde dit bericht op 06-01-2019 15:58
Reden: Wilde de tabel quoten maar had per ongeluk iemand anders gequote
23.16% gewijzigd
Muziekuiltje schreef:
05-01-2019 12:13
De onderliggende vraag bij het spiraaltje is..gaan we beginnen of echt wachten tot maart? Daar hoop ik concreet antwoord op te krijgen..vind het zooo spannend. Had verwacht dat m'n hart en hoofd bij een tweede minder op hol zou slaan..niet dus :-))
Oh ja dat herken ik wel heel erg, mijn spiraal is er nu een paar dagen uit en de gedachte dat we pas in april willen gaan starten is wel echt pittig haha!!

Maar ik heb nu inderdaad een bloeding, hoewel ik met mijn mirena spiraal ook wel echt heel regelmatig ongesteld werd, wist exact mijn eisprong en ongesteldheid. Ben benieuwd hoe dat straks verder gaat.
Hoi allemaal! Kan ik nog meedoen hier? Ik (28) en vriend (33) hebben net besloten 'ervoor te gaan'. Ben al meer dan een jaar gestopt met de pil. We wonen op dit moment in het buitenland, dus wel spannend om aan dit avontuur te beginnen met familie en vrienden zo ver weg..
@muziekuiltje. We wisten het gelukkig met 20 weken zwangerschap al. Een week enorm van slag geweest maar dat ging gelukkig snel over.
Het is nu dat ik me er van bewust ben dat het niet vanzelfsprekend is dat je kindje gezond is/niets mankeert. En dat is spannend 😊.
En als ook dit kindje een schisis zou hebben dan ook van harte welkom en gaan we die uitdaging ook gewoon aan, maar dan een stuk relaxter. We weten inmiddels hoe het is haha.
Ik wil ook wel in de tabel! Leeftijd 34. NOD ? Bijzonderheden ovulatie-inductie ivm geen (eigen) eisprong. Ik hoop binnen twee weken te horen wat precies het plan is. Toch wel soannend. Wachten duurt altijd (te) lang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven