Help wat nu
zondag 25 november 2018 om 20:04
Ik heb jullie hulp nodig.
15 jaar geleden, ik was 16 jaar ontmoette ik mijn vriend.
Na een relatie van 2.5 jaar waarin hij erg jaloers was en mij enorm kort hield ben ik gevallen voor een jongen op school. Vooral voor zijn praatjes eigenlijk.
Die jongen wist dat ik bezet was, maar deed erg zijn best mij voor hem te winnen.
Toen ik hem wilde vertellen dat dit niet ging lukken had ik een moment van zwakte en hebben we gezoend. Daarna heb ik meteen mijn relatie verbroken, overmand door schuldgevoel.
Ik ben iets met die jongen begonnen als ern relatie en daar kwam mijn toen ex achter. Die ging helemaal door het lint.
Na veel gesprekken met mijn ex weer terug naar mijn ex waar ik nu 12 jaar nog steeds mee ben en een prachtige zoon heb. Die jongen was destijds nog amused toen ik terug ging naar mijn ex.
Ik heb alleen nooit verteld van die zoen voordat het uitging. Die jongen destijds meerdere malen gevraagd zijn mond te houden en dat heeft hij gedaan. En ik heb altijd gezegd dat er niets gebeurd was toen wij nog samen waren. Nu 12 jaar later woont die jongen vlak bij mij in de buurt met zijn vrouw en komen we elkaar regelmatig tegen.
Zou hij nu alsnog zijn mond open doen, nu hij ziet dat ik nog met dezelfde als toen ben? Ik ben bang dat hij het nu alsnog verteld of nog een oude mail van mij heeft oid.
Ik ben overmand door schuldgevoel en kan aan niets anders meer denken. Het beheerst mijn leven.
15 jaar geleden, ik was 16 jaar ontmoette ik mijn vriend.
Na een relatie van 2.5 jaar waarin hij erg jaloers was en mij enorm kort hield ben ik gevallen voor een jongen op school. Vooral voor zijn praatjes eigenlijk.
Die jongen wist dat ik bezet was, maar deed erg zijn best mij voor hem te winnen.
Toen ik hem wilde vertellen dat dit niet ging lukken had ik een moment van zwakte en hebben we gezoend. Daarna heb ik meteen mijn relatie verbroken, overmand door schuldgevoel.
Ik ben iets met die jongen begonnen als ern relatie en daar kwam mijn toen ex achter. Die ging helemaal door het lint.
Na veel gesprekken met mijn ex weer terug naar mijn ex waar ik nu 12 jaar nog steeds mee ben en een prachtige zoon heb. Die jongen was destijds nog amused toen ik terug ging naar mijn ex.
Ik heb alleen nooit verteld van die zoen voordat het uitging. Die jongen destijds meerdere malen gevraagd zijn mond te houden en dat heeft hij gedaan. En ik heb altijd gezegd dat er niets gebeurd was toen wij nog samen waren. Nu 12 jaar later woont die jongen vlak bij mij in de buurt met zijn vrouw en komen we elkaar regelmatig tegen.
Zou hij nu alsnog zijn mond open doen, nu hij ziet dat ik nog met dezelfde als toen ben? Ik ben bang dat hij het nu alsnog verteld of nog een oude mail van mij heeft oid.
Ik ben overmand door schuldgevoel en kan aan niets anders meer denken. Het beheerst mijn leven.
anoniem_379312 wijzigde dit bericht op 25-11-2018 22:01
12.36% gewijzigd
dinsdag 8 januari 2019 om 07:59
Saartje2008, ik vind dat je niets fout hebt gedaan en ik vind het prima dat je dit verzwijgt. Je kunt jezelf prima recht in de spiegel aankijken. Je hebt toen een keuze gemaakt, gebaseerd op wat je toen wist. Dat je inmiddels met je kennis en ervaring van nu andere keuzes zou maken, is logisch, maar maakt je keuzes toen niet fout of slecht en al helemaal niet onvergeeflijk. Je bent een mens, je leert en ontwikkelt. Juist mooi.
Als je man nog steeds reageert als de jaloerse puber zou ik me over zijn ontwikkeling meer zorgen maken.
Als je man nog steeds reageert als de jaloerse puber zou ik me over zijn ontwikkeling meer zorgen maken.
dinsdag 8 januari 2019 om 13:34
Bedankt voor je reactie. Ik vind het gewoon heel lastig dat ik iets weet dat hij niet weet. En dat er nog iemand is die hetzelfde over mij weet. Ik kan het verleden nooit meer veranderen.aikidoka schreef: ↑08-01-2019 07:59Saartje2008, ik vind dat je niets fout hebt gedaan en ik vind het prima dat je dit verzwijgt. Je kunt jezelf prima recht in de spiegel aankijken. Je hebt toen een keuze gemaakt, gebaseerd op wat je toen wist. Dat je inmiddels met je kennis en ervaring van nu andere keuzes zou maken, is logisch, maar maakt je keuzes toen niet fout of slecht en al helemaal niet onvergeeflijk. Je bent een mens, je leert en ontwikkelt. Juist mooi.
Vind je niet dat ik door toen niets te hebben ge zegt,p ik eigenlijk mijn recht op een relatie met hem heb verspilt?
dinsdag 8 januari 2019 om 18:43
Nee hoor, ik vind het nogal een raar idee dat zo’n lange relatie als jullie hebben kennelijk volgens jou volledig bepaald wordt door zo’n kort moment als jouw kus met een ander. Jullie hebben een kind en zijn al heel wat jaren samen. Dat jullie samen zijn en blijven en een kind hebben is in mijn optiek veel meer een recht op een relatie dan die kennelijk absolute eerlijkheid die jij jezelf lijkt op te leggen.Saartje2008 schreef: ↑08-01-2019 13:34Bedankt voor je reactie. Ik vind het gewoon heel lastig dat ik iets weet dat hij niet weet. En dat er nog iemand is die hetzelfde over mij weet. Ik kan het verleden nooit meer veranderen.
Vind je niet dat ik door toen niets te hebben ge zegt,p ik eigenlijk mijn recht op een relatie met hem heb verspilt?
Maar ik vind dat een relatie een keuze is. Om samen te blijven, voor elkaar te kiezen. En daarin past voor mij niet het idee hebben van recht hebben op iets van elkaar.
dinsdag 8 januari 2019 om 18:55
En wat denk jij die andere man. Dat die het nog dusdanig niet netjes vind dat hij alsnog mijn man aan zal spreken?aikidoka schreef: ↑08-01-2019 18:43Nee hoor, ik vind het nogal een raar idee dat zo’n lange relatie als jullie hebben kennelijk volgens jou volledig bepaald wordt door zo’n kort moment als jouw kus met een ander. Jullie hebben een kind en zijn al heel wat jaren samen. Dat jullie samen zijn en blijven en een kind hebben is in mijn optiek veel meer een recht op een relatie dan die kennelijk absolute eerlijkheid die jij jezelf lijkt op te leggen.
Maar ik vind dat een relatie een keuze is. Om samen te blijven, voor elkaar te kiezen. En daarin past voor mij niet het idee hebben van recht hebben op iets van elkaar.
dinsdag 8 januari 2019 om 19:16
Nee hoor, dat verwacht ik totaal niet. Jij bent echt de enige die er zo mee bezig is, maar die man denkt echt niet elke keer dat jouw man moet weten dat jij met hem gezoend hebt vlak voor je je relatie verbrak. Die man vindt waarschijnlijk, zoals zo ongeveer iedereen behalve jijzelf, dat dat een normale gang van zaken is geweest, dus die ziet dit absoluut niet als iets dat hij aan jouw man zou kunnen vertellen. Want het is ook niet interessant. Jij bent de enige die het zo zwaar maakt. En jij denkt kennelijk ook dat je man het zo belangrijk vindt. Dus kennelijk passen jullie op dat vlak bij elkaar.Saartje2008 schreef: ↑08-01-2019 18:55En wat denk jij die andere man. Dat die het nog dusdanig niet netjes vind dat hij alsnog mijn man aan zal spreken?
dinsdag 8 januari 2019 om 19:22
Die man heeft toen wel een aantal x gevraagd heb je hem wel verteld dat je niet eerlijk bent geweest aan mij. Dus hij vond het wel ook oneerlijk toen. Hij heeft toen ook aangegeven dat het eerlijk zou zijn als ik zou zeggen. Dus vind mij nu oneerlijk denk ik.aikidoka schreef: ↑08-01-2019 19:16Nee hoor, dat verwacht ik totaal niet. Jij bent echt de enige die er zo mee bezig is, maar die man denkt echt niet elke keer dat jouw man moet weten dat jij met hem gezoend hebt vlak voor je je relatie verbrak. Die man vindt waarschijnlijk, zoals zo ongeveer iedereen behalve jijzelf, dat dat een normale gang van zaken is geweest, dus die ziet dit absoluut niet als iets dat hij aan jouw man zou kunnen vertellen. Want het is ook niet interessant. Jij bent de enige die het zo zwaar maakt. En jij denkt kennelijk ook dat je man het zo belangrijk vindt. Dus kennelijk passen jullie op dat vlak bij elkaar.
anoniem_379312 wijzigde dit bericht op 08-01-2019 19:29
6.17% gewijzigd
dinsdag 8 januari 2019 om 19:50
Die man wilde jou toen terug. Ik kan me niet voorstellen dat hij er nu nog zo mee bezig is. En hij weet ook niet of je het niet al lang eens aan je man verteld hebt.Saartje2008 schreef: ↑08-01-2019 19:22Die man heeft toen wel een aantal x gevraagd heb je hem wel verteld dat je niet eerlijk bent geweest aan mij. Dus hij vond het wel ook oneerlijk toen. Hij heeft toen ook aangegeven dat het eerlijk zou zijn als ik zou zeggen. Dus vind mij nu oneerlijk denk ik.
Wat zonde dat je zo’n onbenullig detail zo je gevoel over je relatie laat bepalen. Echt zonde. Laat het gaan joh.
dinsdag 8 januari 2019 om 20:20
Je hebt waarschijnlijk 100 procent gelijk. Alleen heb ik het hem toen nog eens na een aantal maanden gevraagd, jik vroeg toen of ik al eerlijk was geweest. hij was toen al met een ander en weet dus dat ik het toen nog niet gezegt had. Ik heb hem toen verteld dat ik het nooit ga zeggen. Dom natuurlijk.aikidoka schreef: ↑08-01-2019 19:50Die man wilde jou toen terug. Ik kan me niet voorstellen dat hij er nu nog zo mee bezig is. En hij weet ook niet of je het niet al lang eens aan je man verteld hebt.
Wat zonde dat je zo’n onbenullig detail zo je gevoel over je relatie laat bepalen. Echt zonde. Laat het gaan joh.
dinsdag 8 januari 2019 om 20:35
Ja, er is natuurlijk een minimale kans dat deze man dit zich inderdaad herinnert en het aan je man vertelt, omdat hij weet dat het jullie relatie op losse schroeven zal zetten.Saartje2008 schreef: ↑08-01-2019 20:20Je hebt waarschijnlijk 100 procent gelijk. Alleen heb ik het hem toen nog eens na een aantal maanden gevraagd, jik vroeg toen of ik al eerlijk was geweest. hij was toen al met een ander en weet dus dat ik het toen nog niet gezegt had. Ik heb hem toen verteld dat ik het nooit ga zeggen. Dom natuurlijk.
Aangezien jij je continu alleen maar op deze ene uitkomst fixeert en de rest min of meer negeert lijkt dit onderwerp een dwanggedachte voor je.
dinsdag 8 januari 2019 om 20:43
Ja dat is zo. Idd de gedachte dat hij zich dit herinnert en toch nog mijn relatie kapot wil maken. Is dat nog een reële gedachte. Dat zou ook oneerlijk van hem zijn, want hij wist dat ik bezet was toen. Maar zou hij dit echt nog doen? Bestaat die kans echt nog?aikidoka schreef: ↑08-01-2019 20:35Ja, er is natuurlijk een minimale kans dat deze man dit zich inderdaad herinnert en het aan je man vertelt, omdat hij weet dat het jullie relatie op losse schroeven zal zetten.
Aangezien jij je continu alleen maar op deze ene uitkomst fixeert en de rest min of meer negeert lijkt dit onderwerp een dwanggedachte voor je.
dinsdag 8 januari 2019 om 20:55
Saartje2008, al post ik 1000 keer dat hij het niet zal doen, jij blijft twijfelen, want jij hebt jezelf ervan overtuigd dat dit kan gebeuren en dat jij dat zelfs verdient, dat je dat over jezelf afgeroepen hebt.Saartje2008 schreef: ↑08-01-2019 20:43Ja dat is zo. Idd de gedachte dat hij zich dit herinnert en toch nog mijn relatie kapot wil maken. Is dat nog een reële gedachte. Dat zou ook oneerlijk van hem zijn, want hij wist dat ik bezet was. Maar zou hij dit echt nog doen?
Ik raad je aan professionele hulp te zoeken om van deze dwanggedachten af te komen.
dinsdag 8 januari 2019 om 20:58
J3 hebt gelijk, maar ook jij denkt dat er een minimale kans is toch? Dat hij herinnert dat ik dit nooit uit wilde laten komen?aikidoka schreef: ↑08-01-2019 20:55Saartje2008, al post ik 1000 keer dat hij het niet zal doen, jij blijft twijfelen, want jij hebt jezelf ervan overtuigd dat dit kan gebeuren en dat jij dat zelfs verdient, dat je dat over jezelf afgeroepen hebt.
Ik raad je aan professionele hulp te zoeken om van deze dwanggedachten af te komen.
dinsdag 8 januari 2019 om 21:00
[quote=aikidoka post_id=29448898 time=1546976136 user_id=6180]
Ja, er is natuurlijk een minimale kans dat deze man dit zich inderdaad herinnert en het aan je man vertelt, omdat hij weet dat het jullie relatie op losse schroeven zal zetten.
Deze alinea bedoel ik. Dus jij denk toch ook dat die kans er nog is. Hij zou mijn leven verwoesten. En dat iemand dat zou kunnen doen, er nog die kans is dat maakt mij bang.
Zou iemand dat echt nog doen? Heb ik het verkoopt door hem daarna nog te vragen niets te zeggen?
Of zou jij je daar totaal niet meer druk om maken?
Ja, er is natuurlijk een minimale kans dat deze man dit zich inderdaad herinnert en het aan je man vertelt, omdat hij weet dat het jullie relatie op losse schroeven zal zetten.
Deze alinea bedoel ik. Dus jij denk toch ook dat die kans er nog is. Hij zou mijn leven verwoesten. En dat iemand dat zou kunnen doen, er nog die kans is dat maakt mij bang.
Zou iemand dat echt nog doen? Heb ik het verkoopt door hem daarna nog te vragen niets te zeggen?
Of zou jij je daar totaal niet meer druk om maken?
anoniem_379312 wijzigde dit bericht op 08-01-2019 21:17
29.21% gewijzigd
dinsdag 8 januari 2019 om 21:02
Coq au vin klassiek
4 personen 120 min waardering 8
Hoofdgerecht Frans Gevogelte
INGREDIËNTEN
boter
250 g sjalotjes, grote exemplaren gehalveerd
150 g gerookt spek, in blokjes
1 haan, in stukken
2 teentjes knoflook, fijngehakt
250 g wortelen, in stukken
2 takjes tijm
2 laurierblaadjes
2 eetlepels bloem
500 ml rode wijn
250 ml kippenbouillon
250 g kastanjechampignons, grote exemplaren in vieren, kleinere gehalveerd
maïzena (desgewenst)
BEREIDEN
Smelt wat boter in een pan en stoof de sjalotjes glazig. Voeg de spekblokjes toe en bak ze even mee. Haal sjalotjes en spek uit de pan en leg ze even opzij.
Smelt wat boter in een stoofpan met dikke bodem, voeg de stukken gevogelte toe en bak ze aan alle zijden bruin.
Voeg sjalotjes, spek, knoflook en wortelen aan het stoofpotje toe en kruid met tijm, laurier, peper en zout. Strooi de bloem erover en laat even meebakken.
Giet de wijn en de kippenbouillon erbij en laat een uur met deksel op een zacht vuurtje sudderen.
Voeg de kastanjechampignons toe en laat nog 15 minuten stoven. Controleer of alles goed gaar is.
Bind de saus eventueel met wat maïzena.
YUM!!
4 personen 120 min waardering 8
Hoofdgerecht Frans Gevogelte
INGREDIËNTEN
boter
250 g sjalotjes, grote exemplaren gehalveerd
150 g gerookt spek, in blokjes
1 haan, in stukken
2 teentjes knoflook, fijngehakt
250 g wortelen, in stukken
2 takjes tijm
2 laurierblaadjes
2 eetlepels bloem
500 ml rode wijn
250 ml kippenbouillon
250 g kastanjechampignons, grote exemplaren in vieren, kleinere gehalveerd
maïzena (desgewenst)
BEREIDEN
Smelt wat boter in een pan en stoof de sjalotjes glazig. Voeg de spekblokjes toe en bak ze even mee. Haal sjalotjes en spek uit de pan en leg ze even opzij.
Smelt wat boter in een stoofpan met dikke bodem, voeg de stukken gevogelte toe en bak ze aan alle zijden bruin.
Voeg sjalotjes, spek, knoflook en wortelen aan het stoofpotje toe en kruid met tijm, laurier, peper en zout. Strooi de bloem erover en laat even meebakken.
Giet de wijn en de kippenbouillon erbij en laat een uur met deksel op een zacht vuurtje sudderen.
Voeg de kastanjechampignons toe en laat nog 15 minuten stoven. Controleer of alles goed gaar is.
Bind de saus eventueel met wat maïzena.
YUM!!
dinsdag 8 januari 2019 om 21:11
Saartje, ik verwacht dat ongeveer dit zal gebeuren : onbetekenende scharrel biecht zoentje op aan je man. Man heeft eindelijk een geldig excuus om van zijn eeuwig over alles doorzeurende vrouw af te komen, dus grijpt zijn kans om de scheiding aan te vragen. Hij blijft in het huis en wordt bff met de zoener. Later ontwikkelen ze warme gevoelens voor elkaar.
Ondertussen blijkt de scheidingsadvocaat een lekker ding te zijn, dus die pik je in. Gelijk heb je! Maar tijdens jullie eerste vakantie samen op Ibiza komt hij achter de vuige duistere reden van je scheiding. Totaal verontwaardigd over zoveel oneerlijkheid laat hij je ter plekke op het eiland achter.
Tja, daar zit je dan, met je cocktail. ..
Maar goed, bovenstaande scenario is natuurlijk maar één van de mogelijkheden.
Ondertussen blijkt de scheidingsadvocaat een lekker ding te zijn, dus die pik je in. Gelijk heb je! Maar tijdens jullie eerste vakantie samen op Ibiza komt hij achter de vuige duistere reden van je scheiding. Totaal verontwaardigd over zoveel oneerlijkheid laat hij je ter plekke op het eiland achter.
Tja, daar zit je dan, met je cocktail. ..
Maar goed, bovenstaande scenario is natuurlijk maar één van de mogelijkheden.
dinsdag 8 januari 2019 om 21:35
Ok inmiddels is het echt totaal ongezond en haast zorgelijk hoe druk je je hierom maakt. Ik zeg het echt nooit maar heb je nou echt geen belangrijkere dingen om je zorgen over te maken?
Ik zou echt, en dat meen ik oprecht, hulp gaan zoeken voor jezelf. Ook vind ik het opmerkelijk dat je geloofd dat jouw man je dit kwalijk zou nemen, het klinkt haast als onderdrukking.
Al met al zou ik echt eens naar de huisarts gaan en wat gesprekken met een praktijkondersteuner aanvragen dit is echt echt geen gezond gedrag.
Ik zou echt, en dat meen ik oprecht, hulp gaan zoeken voor jezelf. Ook vind ik het opmerkelijk dat je geloofd dat jouw man je dit kwalijk zou nemen, het klinkt haast als onderdrukking.
Al met al zou ik echt eens naar de huisarts gaan en wat gesprekken met een praktijkondersteuner aanvragen dit is echt echt geen gezond gedrag.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
dinsdag 8 januari 2019 om 21:49
Als je echt serieus bent dan zou ik zeggen maak je niet druk, je was jong en je bent een mens en mensen maken fouten.
Jij hebt toen waarschijnlijk gelogen omdat je bang was voor de reactie van je, nu dus, man. Waarschijnlijk ook bang om hem te verliezen.
Laat het los en mocht die ander ooit wat zeggen dan zeg je 'jee, echt? Hebben wij gezoend 15 jaar geleden? Joh, dat is zo lang geleden daar herinner ik mij niks van hoor, goh grappig.'
Hoop niet dat je man agressief is of een bepaald geloof aanhangt waarbij je zijn eer hebt aangetast door te zoenen met een ander, je komt namelijk wel redelijk paranoïde over.
Jij hebt toen waarschijnlijk gelogen omdat je bang was voor de reactie van je, nu dus, man. Waarschijnlijk ook bang om hem te verliezen.
Laat het los en mocht die ander ooit wat zeggen dan zeg je 'jee, echt? Hebben wij gezoend 15 jaar geleden? Joh, dat is zo lang geleden daar herinner ik mij niks van hoor, goh grappig.'
Hoop niet dat je man agressief is of een bepaald geloof aanhangt waarbij je zijn eer hebt aangetast door te zoenen met een ander, je komt namelijk wel redelijk paranoïde over.
dinsdag 8 januari 2019 om 22:34
Nee, dat is hij niet. Ik zou zijn hart alleen breken door wat ik verzwegen heb. Hij zou zich compleet verraden voelen en zich schamen dat hij met mij is gebleven.Pusswithoutboots schreef: ↑08-01-2019 21:49Als je echt serieus bent dan zou ik zeggen maak je niet druk, je was jong en je bent een mens en mensen maken fouten.
Die gaat wist dat ik bezet was dus mag toch wel hopen dat hij zijn mond houd. Of zou het het zeggen omdat hij wist dat ik toen als de dood was het te vertellen en ik heb een paar maanden daarna nogmaals heb gevraagd zijn mond te houden. Zou hij dat na 12 jaar doen?
dinsdag 8 januari 2019 om 22:40
Denk je echt dat dat eerste een optie is aikidoka? Dat hij mijn relatie nog op losse schroeven zou willen zetten?aikidoka schreef: ↑08-01-2019 20:35Ja, er is natuurlijk een minimale kans dat deze man dit zich inderdaad herinnert en het aan je man vertelt, omdat hij weet dat het jullie relatie op losse schroeven zal zetten.
dinsdag 8 januari 2019 om 22:44
Ook heel zorgelijk en een bezoekje aan de huisarts waard. Kom op he waar hebben we het over een zoen toen je net puber af was meer dan 10 jaar geleden. Hoe kan je daar nou iemands hart mee breken? Dan is dat hart wel heel breekbaar hoor echt niet gezond dit.Saartje2008 schreef: ↑08-01-2019 22:34Nee, dat is hij niet. Ik zou zijn hart alleen breken door wat ik verzwegen heb. Hij zou zich compleet verraden voelen en zich schamen dat hij met mij is gebleven.
Compleet verraden werkelijk? Schaamte? Echt waar je denkt veel te ver door.
Nogmaals, ga naar de huisarts of wellicht het sociaal wijkteam voor ondersteuning, er is echt iets mis met je gedachtes en/of jullie breekbare relatie.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
dinsdag 8 januari 2019 om 22:49
Ik weet dat het voor sommige mensen misschien heel ver gaat. Ik snap dat ook. Maar probeer ook in te schatten hoe reeeel mijn kansen zijn als ik het voor me houd. Of het alleen maar wachten is totdat hij het van die ander hoort of dat die kans bijna nihiel is.IBIopviva schreef: ↑08-01-2019 22:44Ook heel zorgelijk en een bezoekje aan de huisarts waard. Kom op he waar hebben we het over een zoen toen je net puber af was meer dan 10 jaar geleden. Hoe kan je daar nou iemands hart mee breken? Dan is dat hart wel heel breekbaar hoor echt niet gezond dit.
Compleet verraden werkelijk? Schaamte? Echt waar je denkt veel te ver door.
Nogmaals, ga naar de huisarts of wellicht het sociaal wijkteam voor ondersteuning, er is echt iets mis met je gedachtes en/of jullie breekbare relatie.
dinsdag 8 januari 2019 om 22:51
Hij en jij klinken niet als hele stabiele volwassen mensen he?Saartje2008 schreef: ↑25-11-2018 22:58Omdat ik weet dat het mijn fout is en als mijn man dit ooit te weten komt zijn wereld in zal stortenik wil ons leven niet kapot maken. Na die zoen meteen uitgemaakt en mezelf maar in iets met die ander gestort. Wat een opwelling was.
Zijn wereld stort in als hij weet dat je iemand 18-16 jaar geleden gezoent heb?
Dramaqueen en king dus.
dinsdag 8 januari 2019 om 22:53
Zoiets. Of je zegt dat dat zeker al 16( of 17) jaar geleden moet zijn. Als iemand er al ooit wat over zegt in het bij zijn van je partner.Pusswithoutboots schreef: ↑08-01-2019 21:49Als je echt serieus bent dan zou ik zeggen maak je niet druk, je was jong en je bent een mens en mensen maken fouten.
Doe effe beetje normaal.
dinsdag 8 januari 2019 om 22:55
Hij woont inmiddels al weer bijna 2 maanden naast je en heeft niks gezegd dus hij zal, zoals ik reeds bij het starten van je topic ook gezegd heb, inmiddels wel over je heen zijn. Je maakt jezelf veel en veel belangrijker dan je daadwerkelijk bent (voor hem).Saartje2008 schreef: ↑08-01-2019 22:49Ik weet dat het voor sommige mensen misschien heel ver gaat. Ik snap dat ook. Maar probeer ook in te schatten hoe reeeel mijn kansen zijn als ik het voor me houd. Of het alleen maar wachten is totdat hij het van die ander hoort of dat die kans bijna nihiel is.
Maar om eerlijk te zijn zou ik het inmiddels maar vertellen aan je man want je hebt inmiddels vreselijke angst voor de angst en dan kan het alleen maar meevallen.
En nogmaals als je relatie zo kwetsbaar is dat het zoiets niet eens aan kan was het toch al geen stabiele relatie.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben