Zwanger worden januari 2019
zaterdag 15 december 2018 om 23:26
Naam | Leeftijd | # kindje | Gestart | NOD | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Bessie2017 | 31 | 2e | Januari 2019 | ? | |
Smartie88 | ? | 1e | Januari 2019 | ? | |
Echteliefde | ? | 1e | |||
Muziekuiltje | 29 | 2e | jan/mrt 2019 | geen | |
Topegi | 28 | 1e | Januari 2019 | ? | |
Smartie88 | 30 | 1e | Januari 2019 | 10 januari | |
Borisdeporis | 22 | 1e | Januari 2019 | ? | |
Mellala | 28 | 2e | Januari 2019 | 13 januari | |
Kersenpitje87 | 32 | 1e | Januari 2019 | 26 januari | |
Echteliefde | 26 | 1e | Januari 2019 | ? | |
Sassefras | 34 | 1e | Januari 2019 | ? | Clomid (ovulatieinductie) |
Babydonthurtme | 27 | 2e | Januari 2019 | 24 januari | Baarmoederafwijking |
Bacon | 29 | 2e | Januari 2019 | ? | Clomid (ovulatieinductie) |
EvaDeWith | 36 | 3e | Januari 2019 | 30 januari | |
LittleMissBooks | 31 | 1e | Januari 2019 | ? | |
klein aapje | ? | 1e | Januari 2019 | ? | |
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd

maandag 7 januari 2019 om 11:53
Het wordt gezellig druk hier! Leuk <3
Vandaag meting gehad. Rechts nog steeds heel veel kleine blaasjes, maar links een ei van 13 mm. Nog klein maar er groeit wat! Donderdagochtend mijn volgende meting en dan hopen dat hij doorgegroeid is. Mijn baarmoederslijm was ook al mooi dik dus een heel goed teken!
Mijn volgende dubio wordt dan dit weekend. Ik ben 3 nachten weg met het werk... net tijdens waarschijnlijk mijn eisprong.
Maar ik wil dus graag in de tabel
Ik 29, hij 31. Voor mij mijn tweede kindje. NOD? Bijzonderheden: 1e ronde clomid
Vandaag meting gehad. Rechts nog steeds heel veel kleine blaasjes, maar links een ei van 13 mm. Nog klein maar er groeit wat! Donderdagochtend mijn volgende meting en dan hopen dat hij doorgegroeid is. Mijn baarmoederslijm was ook al mooi dik dus een heel goed teken!

Mijn volgende dubio wordt dan dit weekend. Ik ben 3 nachten weg met het werk... net tijdens waarschijnlijk mijn eisprong.
Maar ik wil dus graag in de tabel

Ik 29, hij 31. Voor mij mijn tweede kindje. NOD? Bijzonderheden: 1e ronde clomid

maandag 7 januari 2019 om 15:51
Ik zit hier nog even te rekenen. Al mn cyclussen duurde tot nu toe ongeveer 31 dagen. Een uitschieter in afgelopen jaar is 35 dagen. Een week voordat ik ongesteld word krijg ik eigenlijk altijd al oud bloedverlies.
Op dit moment zit ik op dag 32. En geen enkele bloeding gehad...
Spannend! Volgensmij kan ik er op korte termijn al wel een testje aan wagen
Vind het ook eng. Misschien ben ik zenuwachtig om niets... de vorige keer duurde het ook bijna een jaar voordat ik eindelijk zwanger was.
Op dit moment zit ik op dag 32. En geen enkele bloeding gehad...
Spannend! Volgensmij kan ik er op korte termijn al wel een testje aan wagen

Vind het ook eng. Misschien ben ik zenuwachtig om niets... de vorige keer duurde het ook bijna een jaar voordat ik eindelijk zwanger was.
maandag 7 januari 2019 om 18:00
Hoi meiden,
Ik schrijf graag mee. Ik ben nog een beetje in shock.
Al ongeveer 2 jaar geleden gestopt met de pil. Op dat moment nog niet ivm kinderwens. Pas sinds vorige maand wilde we er echt voor gaan. Heb wel mn menstruatie cyclus bijgehouden in een app, maar was onwijs onregelmatig.
Maar had Afgelopen zaterdag tot mn grote verbazing een positieve zwangerschapstest in handen..
Dit wordt ons 1e kindje
Ik schrijf graag mee. Ik ben nog een beetje in shock.
Al ongeveer 2 jaar geleden gestopt met de pil. Op dat moment nog niet ivm kinderwens. Pas sinds vorige maand wilde we er echt voor gaan. Heb wel mn menstruatie cyclus bijgehouden in een app, maar was onwijs onregelmatig.
Maar had Afgelopen zaterdag tot mn grote verbazing een positieve zwangerschapstest in handen..
Dit wordt ons 1e kindje
anoniem_381131 wijzigde dit bericht op 07-01-2019 18:33
Reden: Nog iets toegevoegd
Reden: Nog iets toegevoegd
3.15% gewijzigd
maandag 7 januari 2019 om 21:11
Is er nog een plekje in de tabel?
Oktober mijn spiraal eruit laten halen, om voor een tweede kindje te gaan! Mijn cyclus is nog niet helemaal zoals het hoort, wel netjes 28 dagen en een eisprong maar mijn menstruatie is minimaal, Max 2 dagen met heel weinig bloedverlies. Verwacht mijn eisprong aankomend weekend en start dan ook met tarwekiemoliecapsules om het baarmoederslijmvlies dikker te maken.
Van mijn eerste kindje was ik ronde 2 zwanger, dus ik ben erg ongeduldig....
Oktober mijn spiraal eruit laten halen, om voor een tweede kindje te gaan! Mijn cyclus is nog niet helemaal zoals het hoort, wel netjes 28 dagen en een eisprong maar mijn menstruatie is minimaal, Max 2 dagen met heel weinig bloedverlies. Verwacht mijn eisprong aankomend weekend en start dan ook met tarwekiemoliecapsules om het baarmoederslijmvlies dikker te maken.
Van mijn eerste kindje was ik ronde 2 zwanger, dus ik ben erg ongeduldig....

maandag 7 januari 2019 om 21:29
Naam | Leeftijd | Eerste/tweede/derde kindje | Start | NOD | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Topegi | 28 | 1e kindje | Januari 2019 | ? | |
Smartie88 | 30 | 1e kindje | Januari 2019 | 10 januari | |
Borisdeporis | 22 | 1e kindje | Januari 2019 | ? | |
Mellala | 28 | 2e kindje | Januari 2019 | 13 januari | |
Kersenpitje87 | 32 | 1e kindje | Januari 2019 | 26 januari | |
Echteliefde | 26 | 1e kindje | Januari 2019 | ? | |
Sassefras | 24 | 1e kindje | Januari 2019 | ? | Clomid (ovulatieinductie) |
Babydonthurtme | 27 | 2e kindje | Januari 2019 | 24 januari | Baarmoederafwijking |
Bacon | 29 | 2e kindje | Januari 2019 | ? | Clomid (ovulatieinductie) |

dinsdag 8 januari 2019 om 11:15

dinsdag 8 januari 2019 om 19:26
MBVO mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd.
Smartie, voor jou ook (voorzichtig) gefeliciteerd. Je weet nooit wat er nog kan gebeuren maar hopelijk blijft dit goed gaan en heb je straks weer een vet positieve test!
Mellella, knap dat je zo geduldig bent al snao ik wel dat je dit moment samen wilt delen.
Wat leuk dat het hier bij een deel van de dames al raak is! Heerlijk voor jullie ♡
Voor de rest toi toi toi
Smartie, voor jou ook (voorzichtig) gefeliciteerd. Je weet nooit wat er nog kan gebeuren maar hopelijk blijft dit goed gaan en heb je straks weer een vet positieve test!
Mellella, knap dat je zo geduldig bent al snao ik wel dat je dit moment samen wilt delen.
Wat leuk dat het hier bij een deel van de dames al raak is! Heerlijk voor jullie ♡
Voor de rest toi toi toi

dinsdag 8 januari 2019 om 19:38
Ik zou ook graag mee willen schrijven, ik merk dat onze kinderwens me erg bezig houdt en het lijkt me erg fijn er vrij over te kunnen kletsen.
Ik ben 29, partner 28, nod rond 13 januari en we gaan voor een eerste kindje.
Ik ben per september gestopt met de nuvaring. Het duurde even voordat alles op gang kwam en ik ben voorheen nooit regelmatig ongesteld geweest, maar het lijkt nu op een cyclus van ongeveer 33 dagen. Mijn menstruatie is alleen nog heel licht, dus ik ben bang dat we nog een beetje geduld moeten hebben.
Ik ben sowieso onzeker over mijn lichaam, ik heb meerdere buikoperaties gehad. Dit waren kijkoperaties, men heeft gezegd dat dit geen invloed heeft op mijn vruchtbaarheid maar toch speelt het door mijn hoofd. Dus nu de test datum dichterbij komt, loopt bij mij de spanning toch wel op.
Ik ga nu rustig al jullie verhalen eens lezen
Ik ben 29, partner 28, nod rond 13 januari en we gaan voor een eerste kindje.
Ik ben per september gestopt met de nuvaring. Het duurde even voordat alles op gang kwam en ik ben voorheen nooit regelmatig ongesteld geweest, maar het lijkt nu op een cyclus van ongeveer 33 dagen. Mijn menstruatie is alleen nog heel licht, dus ik ben bang dat we nog een beetje geduld moeten hebben.
Ik ben sowieso onzeker over mijn lichaam, ik heb meerdere buikoperaties gehad. Dit waren kijkoperaties, men heeft gezegd dat dit geen invloed heeft op mijn vruchtbaarheid maar toch speelt het door mijn hoofd. Dus nu de test datum dichterbij komt, loopt bij mij de spanning toch wel op.
Ik ga nu rustig al jullie verhalen eens lezen

dinsdag 8 januari 2019 om 21:33

woensdag 9 januari 2019 om 12:45

woensdag 9 januari 2019 om 16:19
Gefeliciteerd alle zwangeren!
Wanneer zijn jullie begonnen met ovulatie testen? Meteen vanaf de eerste keer? Ik merk dat wij ergens hopen dat het allemaal zo natuurlijk mogelijk gaat, dus gewoon seks als je zin hebt en dan maar zien. Maar aan de andere kant kan het ons nu niet snel genoeg gaan en hebben we al een hele lijst met baby namen. (Ik kan me helemaal voorstellen dat je baalt muziekuiltje;) )
Wanneer zijn jullie begonnen met ovulatie testen? Meteen vanaf de eerste keer? Ik merk dat wij ergens hopen dat het allemaal zo natuurlijk mogelijk gaat, dus gewoon seks als je zin hebt en dan maar zien. Maar aan de andere kant kan het ons nu niet snel genoeg gaan en hebben we al een hele lijst met baby namen. (Ik kan me helemaal voorstellen dat je baalt muziekuiltje;) )