Rijles

17-01-2019 11:43 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk genoeg geld bij elkaar om mijn rijbewijs te halen!!

Pakket aangeschaft, aardige man enz alles ging prima!

Tot dat hij naar alles en iedereen op de weg liep uit te schelden, bellen tijdens de lessen, en natuurlijk bijna alle lessen afzeggen of niet eens op komen dagen.

Ik heb bij hem een spoedpakket gekocht zoals op zijn site vermeld stond binnen 2 of 3 weken afrijden!
We zijn nu al 3 weken verder en ik heb pas 8 uur gereden van de 30.

Ik heb hem er al op aangesproken maar hij doet er niks aan.. Wat zouden jullie doen?
Klinkt als 'n beun de haas en niet bepaald iets als ANWB.
Klacht over deze man neerleggen bij het CBR, die zijn ook niet blij met dit soort beunhazen.
Niet geschoten is altijd mis
Heb je vooraf recensies/reviews opgezocht over deze man?

En bij het CBR gecheckt wat het slagingspercentage van zijn studenten is?
https://www.cbr.nl/nl/rijbewijs-halen/a ... p-naam.htm
Met zoiets als rijlessen zou ik persoonlijk geen risico nemen en gaan voor vage stunt-aanbieders.

Ik zou gewoon een goed aangeschreven grote rijschool in je buurt zoeken, of ANWB.
groenebroek schreef:
17-01-2019 11:52
Heb je vooraf recensies/reviews opgezocht over deze man?

En bij het CBR gecheckt wat het slagingspercentage van zijn studenten is?
https://www.cbr.nl/nl/rijbewijs-halen/a ... p-naam.htm

Ja daar stonden wel goede recensies!
Tot dat ik verder ging googelen nadat ik het pakket al had aangeschaft.
Ik heb hem net gebeld aangezien ik dacht dat ik wel dagelijks zou moeten lessen omdat het om een spoedpakket gaat. Meneer deed lekker apart en heeft een uurtje voor morgen ingepland.. en helaas kan ik het pakket niet stopzetten, alleen als het om losse lessen ging. Ik heb op deze manier totaal geen zin meer om te lessen.

Op Facebook heb ik verhalen gelezen van mensen die na een halfjaar eindelijk examen mochten doen na het aanschaffen van een 2-weekse spoedcursus! En ja hoor gezakt
RégineFilange schreef:
17-01-2019 12:04
Met zoiets als rijlessen zou ik persoonlijk geen risico nemen en gaan voor vage stunt-aanbieders.

Ik zou gewoon een goed aangeschreven grote rijschool in je buurt zoeken, of ANWB.

Ja achteraf had ik beter bij bijvoorbeeld ANWB kunnen lessen. Heb echt spijt, 1500 euro lichter en ik zie dat het slagingspercentage erg laag is bij hem. Stom van mij😕
Daarom moet je dus eerst iets verder kijken dan je neus lang is. :facepalm:
In de rijschoolbranche kan je er van uit gaan dat goedkoop ook echt duurkoop is.
Niet geschoten is altijd mis
Een vriendin van mij heeft hetzelfde gehad. Zij had dit cadeau gekregen. Helaas ook gedoe en uiteindelijk gezakt. Ik zou het bij CBR melden.
Of je echt wat kan doen weet ik niet. Mogelijk kun je nog overstappen nar een andere rijschool. Mijn vriendin kreeg naar veel gebel en gemail. De overige lessen in geld terug en kon bij een andere rijschool verder.
Anders ben ik bang dat je het als een erg dure les voor jezelf moet zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven